Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als er iemand hier een Robert De Niro die-hard is, dan ben ik het wel (klinkt aso, maar kheb 3 biografieen, alle films op vhs of dvd, een dossier van alles wat er de afgelopen 3 jaar van hem is afgedrukt etc, nogal sick eigenlijk), het spijt me zeer. Robert De Niro speelt in meer films super goed, wat heeft dat met Taxi Driver te maken?
|
![]() |
|
Wat het met Taxi Driver heeft te maken is dat je niet zo moet zeiken. Hij geeft gewoon een paar voorbeelden van andere films waar hij van vindt dat De Niro goed in speelt.
Ik denk dat weinig mensen er niet mee eens zullen zijn, De Niro is heel goed, of je nu van zijn films houdt of niet. Als ik This Boy's Life (met Leonardo DiCaprio) zie, ga ik Robert De Nero haten (zijn karakter, in ieder geval). Ik ben niet gek op drama's of DiCaprio, het is ook zeker niet mijn favoriete De Niro film, maar deze film laat wel goed zijn hoe overtuigend zijn acteerwerk is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Lifestyle |
AANWINSTEN :@:@:@ etc Verwijderd | 500 | 01-04-2006 19:23 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 14] Verwijderd | 500 | 05-08-2005 12:54 | |
Films, TV & Radio |
[Fototopic] mooiste filmbeelden. King Ralph | 121 | 28-08-2004 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Je lievelingsfillum!!! Iotje | 88 | 09-06-2003 19:38 | |
De Kantine |
Welke posters heb jij op je kamer hangen? Vogelvrij | 56 | 20-01-2003 13:27 |