Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zat ook zo'n een beetje een keer in zo'n sutuatie toen ik 14 was en heb toen alleen tegen mijn ouders gezegd van dat ik iemand in de disco had leren kennen en dat je een keertje wat gingen afspreken.. Verder helemaal niet over leeftijd gehad
![]() Ik zou iemand nooit gelijk aan mijn ouders voorstellen, omdat het dan gelijk zo vast is.. Ik moet er ook niet aan denken om zelf zo snel voorgesteld te worden maar goed.. Heb het er een keertje met hem over zou ik zeggen om te kijken wat hij ervan vindt... |
![]() |
|
mmm ik zou et niet stiekem doen, misschien het vaag houden (zoals al meer gezegt wordt) iets als in "ik zou uit eten gaan met een vriend van me, die heb ik leren kenne tijdens het uitgaan". Wanneer het wat serieus is/wordt zou ik em eens mee naar huis nemen, dan kunnen je ouders er ook niet zoveel van zeggen...
Kom sowieso van het etentje niet te laat thuis, anders gaan je ouders vast en zeker zeuren en dat is het laatste wat je in zo'n situatie kan gebruiken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Gewoon stiekum doen, snagts het huis uit gaan en met um mee gaan, dat merken ze tog nooit, ouders zijn dom!!! En je bent tog al 14, dat is dus egwel oud genoeg om zelf te beslissen met wat voor oude jongens je mee gaat he! Wel goed meewerken als-ie je wil neuken, anders verpesd je zijn avont!
||
Citaat:
Maargoed, wat ik zei he, dat moet je dus juist niet doen, als dat niet duidelek was.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 13:48. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Afspreken met iemand van internet - Ouders vertellen Denise_kaas | 19 | 20-04-2012 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Twee oren om te horen flyaway | 2 | 08-12-2011 19:01 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan het? Betekent het wat? Herkenbaar? MeLovesYou | 13 | 12-07-2004 11:26 |