Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 13:59
tjeu
tjeu is offline
Bron: Fokzine

Goed nieuws voor mensen die een lamme tong krijgen tijdens het seksspel: sinds kort is er in Nederland een tongvibrator op de markt. Het bestaat uit een roestvrijstalen piercing met aan de bovenkant een minuscule vibrator en aan de onderkant een batterij. De batterij veroorzaakt trillingen in het bovenste deel van het speeltje.

Je moet wel een gaatje in je tong hebben om de tongvibrator te kunnen dragen. Het apparaatje is daardoor alleen te gebruiken door mensen die al een tongpiercing hebben.

De 26-jarige K. R. uit Groningen kreeg onlangs een tongvibrator van een vriend cadeau. Ze is erg enthousiast: ,,Het is een zachte sensuele trilling. Ik heb hem uitgetest op een vriend. Die vond het geweldig''. Een vriend van K. experimenteerde op zijn vriendin, hij zegt: ,,Het klusje was wel heel snel geklaard''. Wel vindt K. de tongvibrator vrij groot om in je mond te hebben. ''Je kunt er eigenlijk niet mee praten''.
Oud 19-08-2003, 14:04
ScatMan.II
ScatMan.II is offline
LOL @ je kunt er eigelijk niet mee praten

Verder meen ik me te herinneren dat ik op http://www.x-toys.nl ook zo'n ding heb zien staan :?
Oud 19-08-2003, 14:22
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hmm, ik weet t niet hoor. Ik heb geen gaatje in m'n tong en ga er zeker ook geen in laten zetten, maar is dat ook niet vervelend voor je tong. Die zal tenslotte ook heel de tijd kunnen genieten van het trillen.

En praten zal idd wel lastig zijn met al dat spul in je mond.
Oud 19-08-2003, 16:57
Surjirro
Surjirro is offline
Hihi, lijkt me wel grappig maar niet zo handig als je er niet eens mee kan praten
Oud 19-08-2003, 17:46
Evil creature
Evil creature is offline
Als dus iemand een tongvibrator in zijn tong zet en daarmee iemand oraal bevredigt, dan voelt zij dus alleen dat ding op haar clit trillen.. is dus prescies hetzelfde als met een vibrator. Ik neem aan dat een vrouw het geiler vindt om echt de tong zelf te voelen ipv zo een stom plastic ding... die ze net zo goed met haar eigen handen tegen haar clit zou kunnen houden.
Oud 19-08-2003, 18:13
Verwijderd
LOL

Ik ga binnenkort een gaatje laten schieten, en misschien is dit een leuke bijkomstigheid

nah... als hij voor 5 euro te halen is ofzo, dan misschien, maar er zal wel geen goedkoop prijskaartje aan hangen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 11:23
hot_sexy_lady
hot_sexy_lady is offline
Je mag het bij mij komen uit proberen als je het heb!!!

Het lijkt me zeker lekker!!
Oud 20-08-2003, 13:37
Verwijderd
Citaat:
hot_sexy_lady schreef op 20-08-2003 @ 12:23:
Je mag het bij mij komen uit proberen als je het heb!!!

Het lijkt me zeker lekker!!
hmm, als je naam je uiterlijkt weergeeft...

Maar ik vraag me af, krijg je hier geen lamme tong van dan? Ik heb geen ervaring met vibrerende dingen, maar het lijkt me dat zo'n ding evengoed kan 'lameren' dan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 13:45
Irina
Irina is offline
rofl @ K. R. - durft geeneens dr echte naam te zeggen ;>
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:53
KiMZz
KiMZz is offline
T lijkt me wel eens vet om te proberen... Ik heb een tongpiercing en ik zou m best weleens willen verruilen voor zo'n "piercing". En daarna gewoon weer een normale piercing in doen. Tijdens de sex hoef ik toch nie te praten, alleen te kreunen. Maar ik denk dat t fijner is als een vrouw t krijgt, want bij een man is dat toch niet echt boeiend?
*Vriend heeft ook tongpiercing*

Mjah als t niet duur is en ik een kan vinden ofzo dan probeer ik t wel, resultaat horen jullie nog

Regels voor berichten