Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik ken ze allemaal, tot aan mijn nieuwe achterneefje aan toe.
Ik heb alleen geen contact meer met mijn opa en oma, maar ik zou ze wel herkennen.. Gelukkig heb ik de liefste oma nog ![]()
|
Onmogelijk. Langs de ene kant was ik de 100ste afstammeling van m'n overgrootmoeder en langs de andere kant was ik het eerste viergeslacht (overgrootvader-grootvader-vader-ikke
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ken(de) mijn directe familie, alle ooms en tantes, neven en nichten, opas en omas, maar ook indirecte familie: bijna allemaal van mijn moeders kant, ouders van mijn aangetrouwde tantes, andere broers/zussen van mijn tantes, alleen sommige van hun kinderen, broers/zussen van mijn opa en oma, een neef en een nicht van mijn moeder, mijn achterneef,
dat was het |
![]() |
|
Ik ken al mijn tantes, nonkels, neven en nichten. Natuurlijk ook (over)grootouders en ouders, broers en zusjes, en naaste familie van mijn vriend. Daarnaast ken ik nog één neef van mijn papa en zijn kinderen en vrouw ken ik ook. Ook nog twee zussen van mijn bompa en een paar van hun kinderen en familieleden enzow.
|
Verwijderd
|
Familie van mijn moeders kant ken ik allemaal wel, klikt in principe ook maar we zijn heel anders. In ieder geval de kinderen.
Over de familie van mijn vader kan ik veel vertellen; Gisteren werd mijn oma begraven, ik had haar 2 jaar geleden voor het laatst gezien. Ook waren alle kinderen van haar en mijn opa er, allemaal ooms van mij dus en een tante. Eén oom zag ik nog wel regelmatig, de rest had ik 11 jaar niet gezien. Dan de nichtjes en neefjes; ik heb er 16 waarvan ik er 3 ken, de rest had ik 11 jaar geleden ook voor het laatst gezien. 't Klikt met sommige leden wel, met anderen helemaal niet. Van de ooms en tante (dat zijn er 6) is meer dan de helft héél streng gelovig. Hun kinderen ook. De gezinnen zijn enorm groot. Dat gelovige vind ik helemaal geen probleem, maar zíj zien het 'niet-gelovige' wel als probleem.. Dus mja, veel contact willen zij gewoon níet. Jammer ![]() |
![]() |
|
ik ken al m'n ooms en tantes, al m'n neven en nichtjes en verder heb ik heel veel achterfamilieleden wel gezien, zou ze ook wel herkennen, maar namen is een ramp.
komt ook wel een beetje doordat veel van die mensen hetzelfde heten, en dan noemden we ze ook nog eens standaard oom of tante bla, hoe ver ze ook verwijderd waren... tante sjaan, oom karst, tante els, oom kees, maar kheb geen idee wat ze echt van me zijn ![]()
|
Ik heb een tante waarvan ik nooit afwist totdat ze op de trouwdag van een nichtje (haar petekind) voor mijn neus stond. Halo ik ben je tante.....
Ik echt iets van What the f*ck Maar goed was dus zus van mijn vader ze is nu al vet oud vergeleken met mijn vader, woont ergens in limburg ofzo en heeft ruzzies met haar twee broers (mijn vader en oom)
|
![]() |
beetje rare vraag bedoel van familielede die je niet kent zul je ook aan twijfele of ze bestaan. mijn opa heeft geen broer ma da weet ik nie zeker omdat ik zijn gezin nie ken dus het kan net zo goed zijn da hij een broer heeft
![]() ben dus nutteloos vandaag ![]()
|
Verwijderd
|
ik kan het beste zeggen welke familieleden ik wel ken aangezien dat er minder zijn dat die ik niet ken
mijn broer, ouders, oma, tante en oom van moeders kant en hun kinderen die ik niet ken zijn dus de broers en zussen van mijn vader, de vader van mijn vader en mijn halfbroers |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Discrimatie in eigen land. Artic King | 129 | 01-10-2007 22:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten Boodschap PixieBP | 7 | 04-08-2006 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |