Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 11:45
watervrouw
watervrouw is offline
4 weken geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen waar ik echt gek op ben en hij op mij. Nou is alleen het probleem dat hij in Maastricht gaat wonen. Waar hij een eigen discotheek krijgt. Dus dan woont ie aan de andere kant van het land. Ik heb de hele tijd zoiets gehad van je kan het altijd proberen. Maar ik ben toch bang dat het niet gaat lukken. Als ik nou 18 was en een rijbewijs had had ik te minste daar in het weekend heen kunenn gaan. En als ik hem nou langer had gekend was ik zo mee gegaan. Maar ja dat is allemaal als......
Ja en hij wil vastigheid hij is 24 en word zo 25. Maar ja ik ben 17. Maar toch wil ik het wel graag proberen.

Wat zouden jullie doen en anders nog tips ofzo??? Ik weet het niet namelijk

alvast bedankt
xxx Nienke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 12:11
TAFKAB
TAFKAB is offline
niet doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:53
In_stilte
In_stilte is offline
Ik ken de situatie, je zal altijd met het openbaar vervoer moeten, je zal heel veel tijd kwijt zijn, je zal hem heel erg moeten vertouwen.
Als jij gaat studeren, een OV krijgt en dus klaar bent met school zal het makkelijker worden.

Het is een risico, hoe leuk je die jongen ook vind het practische zal vaak in de weg zitten. Ik zit op dit moment ook met zo'n situatie en ik kan je vertellen dat het super moeilijk is !

succes
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 12:53
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
TAFKAB schreef op 25-08-2003 @ 13:11:
niet doen
Oud 26-08-2003, 15:44
Verwijderd
als jullie nou al langer wat hadden, zou je het geprobeerd kunnen hebben. maar dit is heel kort, en de afstand is te groot. zou het persoonlijk niet proberen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:14
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik zou het niet doen. Je zal hem niet vaak zien en het openbaar vervoer elke week duurt lang en is duur.
En je zegt al dat hij vastigheid wil, weet niet of jij dat ook wil..?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:18
Komkommertje
Komkommertje is offline
Je moet het niet aan anderen vragen, het komt op jouw gevoel af, jij zelf moet eens goed gaan nadenken wat je zelf wilt.
Als je gevoel het meeste zegt; ik ga het niet proberen, danmoet je dat ook vooral niet doen, maar toch is het het proberen waard!
Ik heb zelf een vriend die op 160 km afstand woont, maar hij rijd wel heel graag auto, dus daar heb ik wel weer voordeel van.

Ga op je gevoel af!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:42
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
zoals komkommertje zei; ga op je gevoel af. Als je gevoel zegt dat het de moeite waard is dan zijn er altijd oplossingen te bedenken om elkaar zoveel mogelijk te kunnen zien dit jaartje dat jij geen rijbewijs hebt en om de dagen zonder elkaar door te komen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Komkommertje schreef op 26-08-2003 @ 17:18:
Je moet het niet aan anderen vragen, het komt op jouw gevoel af, jij zelf moet eens goed gaan nadenken wat je zelf wilt.
Als je gevoel het meeste zegt; ik ga het niet proberen, danmoet je dat ook vooral niet doen, maar toch is het het proberen waard!
Ik heb zelf een vriend die op 160 km afstand woont, maar hij rijd wel heel graag auto, dus daar heb ik wel weer voordeel van.

Ga op je gevoel af!
Denk je echt dat zo'n discotheek vent lang bij z'n wijf blijft?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 16:59
Komkommertje
Komkommertje is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef op 26-08-2003 @ 17:56:
Denk je echt dat zo'n discotheek vent lang bij z'n wijf blijft?
Dat is iets heeel anders, het gaat er voor haar om wat ze moet/wil doen met haar relatie waarmee ze nu zelf even in een dip zit.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 17:17
snoopy
snoopy is offline
Weet je, in het begin vind je het allemaal niet zo erg. Maar na een paar maandjes gaat dat gereis behoorlijk irriteren (k neem aan dat jullie allebei ook niet echt naast het station wonen?).
Mijn vriend woont n half uurtje met de trein (ongeveer 1,5 uur in totaal) bij mij vandaan, en ik begin het gereis na ongeveer 3/4 jaar echt wel beu te worden.
Moet je nagaan hoe dat zou zijn als-ie in Maastricht zou wonen!
Maar je kunt alleen zelf beslissen of je het ervoor over zou hebben. (ik zou t voor mijn vriend overhebben, maar die kende ik al een halfjaar voor we iets kregen, en we hebben nou een halfjaar, dus...)
Reageren

Regels voor berichten