Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kunst van het moderne is dat gewoon moderne kunst?
dan heb je nog wel een aantal stromingen.. en wel: Modernism Expressionism Die Brücke Der Blaue Reiter Die Neue Sachlichkeit Bauhaus Cubism Dada Futurism Neo-Plasticism Surrealism Precisionism (Cubist Realism) Art Deco The Harlem Renaissance Abstract Expressionism Pop Art Optical Art (Op Art) Photorealism Minimalism voor inhoud check: http://www.artcyclopedia.com/history/index.html misschen brengt het je op ideeen. |
![]() |
|
![]() |
I heb toevallig zo'n soort vage opdracht over gedaan. Ik had gewoon een paar onsamenhangd lijkende omderwerpen bij elkaar getekend die samen een geheel vormden. Het was alleen wel way back in de 2e. Het was een vuilnisbak een een bril erboven, met daarboven weer een lekkende waterleiding een een drukpers.
Vuilnisbak = WC (want je gooit er het vuilnis van je lichaam in) Bril = WC bril Waterlieding = pissen Drukpers = poepen (drukken of persen beteknd ook wel poepen) Alles bij elkaar was het een WC, ik had er dan toch een vaag rood achtig achtergrondje bijgeschilderd. Mijn leraar zei dat het wel veel op moderne kunst leek. Het kan zijn dat hij zat te lullen, maar dat kan het natuurlijk ook niet zijn. succes
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Blijven zitten. Verwijderd | 111 | 12-03-2005 20:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
welke kunststoming is dit??? mewtjuh | 7 | 18-02-2004 18:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |