Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jim is een sukkel
maar eff over iets anders (iemand anders) ZIJN HIER JAMAI FANS? ![]() jamai vind ik zo'n lelijk dom bol gastje met een brilletje echt zo'n sukkel die misschien wel beter kan zingen als jim, maar dat blije gedrag is gewoon zo kinderachtig ik haat die gaste TROUWENS die JOEL die heeft zo'n rare mond! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dan komt er ook nog idols 2... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zeik het af ja ik vind het echt grote sukkels... maar dat begin van idols vond ik nog wel lachen vooral omdat meeste van die mensen die daar kwamen ook nog alles bloedserieus meende. Maar de rest heb ik nieteens gezien de finale ook niet. ik vroeg me in die andere topic gewoon af wanneer het weer begon. nieuw leedvermaak jeuhh! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dit topic ging toch al nergens heen wat IEDEREEN weet al dat jim nie kan zingen ![]()
||
Citaat:
De vraag was (aan Jim-fans en dus niet aan jou): wat zien jullie in hem, is het echt zijn stem of is er iets anders.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jezus ik wordt moe van je!
A) dan klopte mijn antwoord dus, en was het niet nodig om er nog verder op te reageren. B) dit is geen Jim afzeik forum, ik ben werkelijk geïnteresserd in de meningen van Jim fans. C) ik ben geen communist en wat heeft dat ermee te maken?
||
Citaat:
|
![]() |
|
|