Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 19:13
Isa
Isa is offline
van een site

"6. While acts of terrorism and war and political unrest plague the Eastern Hemisphere, the Western Hemisphere will be spared the worst of the terrorism. However, a major attack may befall New York City or Washington, D.C., severely impacting the way we live in the United States." p. 252-253

''The Lady of Light' explained to him that none of the visions he was shown need to happen. If America becomes more spiritual, meditates on God's Plan and above all, prays, then events can be mitigated and even averted. Here then is what she showed him connected with China.

"4. Wars and rumors of war will continue to plague the Eastern Hemisphere, spreading from the Middle East into Africa and Europe, and then to countries of the former Soviet Union and to the Far East, particularly China." p. 252

"5. The greatest threat to global peace and preservation will come from China, which is preparing itself for global war and domination by building the largest army in the world, prophetically referred to in the book of Revelation as the army of "two hundred million." Under the guise of population control, China has been systematically exterminating unborn female babies in favor of males in order to breed an army capable of dominating the world. The Lady of Light specifically told me, "Pray for the conversion of China. The conversion of China to God is necessary for the salvation of the world." p. 252

[editor: #6 is above. #'s 7 and 8 don't deal with China.]

"9. The United States government will fail to meet its financial obligations as a result of its staggering national debt and will collapse. As a result of the destruction of U.S. military bases from natural disasters, the United States will lose its ability to wage war or defend itself, leaving the country vulnerable to invasion by foreign troops, particularly by China's "army of two hundred million." p. 253

wat denk je ervan? lijkt mij wel kunnen, dat die hele geboortecontrol een hoax is, flink bidden dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2004, 19:27
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Isa schreef op 30-05-2004 @ 20:13 :
*bla*
wat is dit nu? een lady of light heeft een amerika proberen te bekeren?

hmm, ze zijn toch juist met die geboortecontrole opgehouden omdat er teveel mannen waren? ow waahhhcht, dat was een dekmantel, sorry, vergeten.
nah, dit geloof ik toch niet. bovendien zou dat uit veel meer moeten blijken dan een groot aantal mannen. wapens ofzo.

in plaats van bidden kan amerika beter eens gaan nadenken over haar begroting geloof ik. bovendien, als de macht van amerika verschuift naar china... who cares? behalve de amerikanen dan.
Oud 30-05-2004, 19:39
Isa
Isa is offline
Citaat:
JaJ schreef op 30-05-2004 @ 20:27 :
wat is dit nu? een lady of light heeft een amerika proberen te bekeren?

hmm, ze zijn toch juist met die geboortecontrole opgehouden omdat er teveel mannen waren? ow waahhhcht, dat was een dekmantel, sorry, vergeten.
nah, dit geloof ik toch niet. bovendien zou dat uit veel meer moeten blijken dan een groot aantal mannen. wapens ofzo.

in plaats van bidden kan amerika beter eens gaan nadenken over haar begroting geloof ik. bovendien, als de macht van amerika verschuift naar china... who cares? behalve de amerikanen dan.
ow sorry die lady of light is Mother Mary in een visioen. apart from of je dat gelooft of niet, wat denk je van wat ze zegt?
nou ik heb nog nooit gehoord dat ze opgehouden zijn hoor.
zucht waarom moet dat nou? begroting alsof mammon de wereldproblemen oplost.
I care.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:42
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Isa schreef op 30-05-2004 @ 20:39 :
ow sorry die lady of light is Mother Mary in een visioen. apart from of je dat gelooft of niet, wat denk je van wat ze zegt?
nou ik heb nog nooit gehoord dat ze opgehouden zijn hoor.
zucht waarom moet dat nou? begroting alsof mammon de wereldproblemen oplost.
I care.
nouw, ze zijn opgehouden met kinderen dood maken zodat ze alleen maar jongens krijgen

als amerika op zijn centjes past, blijft haar leger intact, en kunnen ze fijn het machtsevenwicht bewaren

en wat maakt het je dan uit of amerika of china de dienst uitmaakt?
Oud 30-05-2004, 19:46
Isa
Isa is offline
Citaat:
JaJ schreef op 30-05-2004 @ 20:42 :
nouw, ze zijn opgehouden met kinderen dood maken zodat ze alleen maar jongens krijgen

als amerika op zijn centjes past, blijft haar leger intact, en kunnen ze fijn het machtsevenwicht bewaren

en wat maakt het je dan uit of amerika of china de dienst uitmaakt?
opgehouden ermee? nee hoor dat doen die ouders nog steeds wel.

Ik houd meer van Amerika en zie het als een beter land.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 21:15
nofi
nofi is offline
Citaat:
Isa schreef op 30-05-2004 @ 20:13 :
van een site

-snip-

wat denk je ervan? lijkt mij wel kunnen, dat die hele geboortecontrol een hoax is, flink bidden dus
[isa mode] ok, fijn, gaan we weer... bidden met sn alle jongens . [/isa mode]

ok, mag ik een bronvermelding. Alleen gedeeltes quoten van een verhaal kan namenlijk een behoorlijk vertekend beeld geven. Al helemaal waarneer je ze in verkeerde volgorde post (let op de cijfers voor elk stukje).

Dat de chinezen graag jongentjes willen is al heel lang zo, en komt voornamenlijk omdat men daar nog steeds met het idee leeft dat je kinderen later de genen zijn die voor je zorgen. Daarbij neemt men aan dat jongentjes wat fysiek meer capabel zijn dan meisjes. Als je er dan ook nog maar ééntje mag hebben (wat volgens mij al min of meer out of date is op het moment). Dan zou ik ook graag een jongentje hebben. Als er dan één of ander orakel bedenkt dat dat een mooi leger zou maken to take over the world, dan klinkt dat meer als een slechte pinky and the brain aflevering dan werkelijkheid.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 22:18
Skippy
Skippy is offline
Citaat:
nofi schreef op 30-05-2004 @ 22:15 :

ok, mag ik een bronvermelding. Alleen gedeeltes quoten van een verhaal kan namenlijk een behoorlijk vertekend beeld geven. Al helemaal waarneer je ze in verkeerde volgorde post (let op de cijfers voor elk stukje).

Dat de chinezen graag jongentjes willen is al heel lang zo, en komt voornamenlijk omdat men daar nog steeds met het idee leeft dat je kinderen later de genen zijn die voor je zorgen. Daarbij neemt men aan dat jongentjes wat fysiek meer capabel zijn dan meisjes. Als je er dan ook nog maar ééntje mag hebben (wat volgens mij al min of meer out of date is op het moment). Dan zou ik ook graag een jongentje hebben. Als er dan één of ander orakel bedenkt dat dat een mooi leger zou maken to take over the world, dan klinkt dat meer als een slechte pinky and the brain aflevering dan werkelijkheid.
^I'm with idiot^

Zeg ISA, zegt de term 'conspiracy theory' jou iets?
Oud 30-05-2004, 23:58
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
die paranoide Amerikanen ook altijd..

In China wonen veel mannen omdat die Chinezen arm zijn en ze voor een dochter een bruidschat ofzo moeten betalen en dus alleen maar armer worden terwijl dat bij een zoon niet het geval is. Dus als ze dan toch maar één kind mogen hebben en ze een dochter krijgen lossen sommigen dat op een hele foute manier op.

Dit boeit op zich niet eens zoveel, als de verhouding mannen en vrouwen 1:1 was hadden ze nog steeds veel mannen.

China is volgens mij niet rijk genoeg om een onverslaanbaar leger te beginnen. Ze gaan wel de wereld overnemen maar op financieel gebied enzo.

Maar mocht het allemaal waar zijn.. China is veel cooler dan Amerika!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Isa schreef op 30-05-2004 @ 20:46 :
opgehouden ermee? nee hoor dat doen die ouders nog steeds wel.

Ik houd meer van Amerika en zie het als een beter land.
Haha, je kunt geen kwaliteit toekennen aan een land op zich, en als je dat doet met de mensen die erin wonen ben je gewoon puur aan het discrimineren.

Mag niet van je geloof!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:31
dawdler
dawdler is offline
Citaat:
nofi schreef op 30-05-2004 @ 22:15 :
onderschat nooit de kracht van een hogere macht, nofi!
maar goed, wees maar lekker naïef als je wilt
en denk vooral dat andere mensen naïef zijn
maakt het nog leuker
Oud 31-05-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
dawdler schreef op 31-05-2004 @ 13:31 :
maakt het nog leuker
Waaruit is gebleken dat je de kracht van een hogere macht nooit moet onderschatten?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 12:53
dawdler
dawdler is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-05-2004 @ 13:34 :
Waaruit is gebleken dat je de kracht van een hogere macht nooit moet onderschatten?
ooit écht gebeden om iets?!
en nee, ik ben geen fanatieke christen
grootste deel van de tijd houd ik er me eigenlijk niet eens mee bezig
maar als je een beetje je best doet je in die verhalen te verdiepen
en je probeert het uit
merk je wel degelijk dat er iets is...

eigenlijk is de boodschap
denk niet: pft, ik merk er weinig van
maar: laat ik het eens proberen!
Oud 31-05-2004, 14:18
Verwijderd
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 15:25
JaJ
JaJ is offline
laat ik het er toch op houden dat we niet onze toevlucht moeten nemen tot bidden wanneer we de wereldvrede willen bewaren.

we kunnen ook gewoon netjes tegen elkaar doen, als beschaafde mensen met elkaar praten, en er goede handelsbetrekkingen op nahouden ofzo.

zelfs als bidden effect zou hebben, kan ik me van God voorstellen dat hij zegt: laat ze het nou eens zelfproberen, goede wil tonen enzo. bidden is een lame oplossing als het ook anders kan, daar grijp je mi niet zomaar naar. je hebt die verantwoordelijkheid niet voor niks

als alle amerikanen nu fijn met zijn allen gaan bidden dat china niet aanvalt, zal dat een averechts effect hebben. ze zullen elkaar zo bang maken dat een van de wtee landen op een gegeven moment op de knop drukt.

het hele idee van een verborgen, gigantisch leger klinkt trouwens bekend, en is door amerika al eens toegepast. alleen omdat het land dat bush in de weg zat niet zo groot was, heeft hij er maar verborgen massavernietigingswapens van gemaakt.
Oud 31-05-2004, 16:34
nofi
nofi is offline
Citaat:
maakt het nog leuker
-enough, we maken er gelijk een nieuw topic over-

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 17:46.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:13
Verwijderd
Een oorlog tussen de VS en China is ondenkbaar vanwege de economische belangen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 17:34
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
maakt het nog leuker
Nee, dit is een sterk punt
Reageren

Regels voor berichten