Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmm, ze zijn toch juist met die geboortecontrole opgehouden omdat er teveel mannen waren? ow waahhhcht, dat was een dekmantel, sorry, vergeten. nah, dit geloof ik toch niet. bovendien zou dat uit veel meer moeten blijken dan een groot aantal mannen. wapens ofzo. in plaats van bidden kan amerika beter eens gaan nadenken over haar begroting geloof ik. bovendien, als de macht van amerika verschuift naar china... who cares? behalve de amerikanen dan.
||
Citaat:
nou ik heb nog nooit gehoord dat ze opgehouden zijn hoor. zucht waarom moet dat nou? begroting alsof mammon de wereldproblemen oplost. I care. |
![]() |
||
Citaat:
als amerika op zijn centjes past, blijft haar leger intact, en kunnen ze fijn het machtsevenwicht bewaren en wat maakt het je dan uit of amerika of china de dienst uitmaakt?
||
Citaat:
Ik houd meer van Amerika en zie het als een beter land. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ok, mag ik een bronvermelding. Alleen gedeeltes quoten van een verhaal kan namenlijk een behoorlijk vertekend beeld geven. Al helemaal waarneer je ze in verkeerde volgorde post (let op de cijfers voor elk stukje). Dat de chinezen graag jongentjes willen is al heel lang zo, en komt voornamenlijk omdat men daar nog steeds met het idee leeft dat je kinderen later de genen zijn die voor je zorgen. Daarbij neemt men aan dat jongentjes wat fysiek meer capabel zijn dan meisjes. Als je er dan ook nog maar ééntje mag hebben (wat volgens mij al min of meer out of date is op het moment). Dan zou ik ook graag een jongentje hebben. Als er dan één of ander orakel bedenkt dat dat een mooi leger zou maken to take over the world, dan klinkt dat meer als een slechte pinky and the brain aflevering dan werkelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
Zeg ISA, zegt de term 'conspiracy theory' jou iets?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, wees maar lekker naïef als je wilt ![]() en denk vooral dat andere mensen naïef zijn ![]() maakt het nog leuker
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nee, ik ben geen fanatieke christen grootste deel van de tijd houd ik er me eigenlijk niet eens mee bezig maar als je een beetje je best doet je in die verhalen te verdiepen en je probeert het uit merk je wel degelijk dat er iets is... eigenlijk is de boodschap denk niet: pft, ik merk er weinig van maar: laat ik het eens proberen!
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 17:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|