Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Herbert heeft altijd hele mooie verhalen:
Zoals hij ooit vertelde tijdens de tour van 2003 over de Alp d'Huez waar een Nederlandse wielrenner ooit als snelste naar boven was geduwt in die betreffende rit. De dag ervoor had hij gemeld op de radio dat hij juist wou dat iedereen hem duwde. En iedere Nederlander deed dat. Hij reed sneller de berg over dan de rit winnaar. Helaas kreeg hij wel een tijdstraf. Dit verhaal bleef bij me ik dacht die Hebert zoekt zijn verhalen uit. Herbert heeft daardoor bij mij respect afgedwongen en mag van mij nog vele tours verslaan ![]() |
![]() |
|
Ik is anti-Mart Smeets... Het is echt een onuitstaanbaar type met een lekkere dikke vinger in de pap daar bij studio sport.
Hij gaat aleen naar de Tour zodat ie daar gelijk een paar weekjes vakantie mee kan pikken. Wanneer hij sporters interviewd laat hij deze NOOIT uitspreken en zorgt er altijd weer op een of andere manier voor dat hij toch weer gelijk krijgt. Hierdoor is het net alsof deze man veel van verschillende sporten weet... Nee, geef mij die Herbert dijkstra maar en die Breukink heeft ook altijd wel zinnige dingen te vertellen. Laat die Mart Smeets de volgende keren alstublieft thuis met zijn slijmerige verhaaltjes tegenover de sporters waarmee hij ook onder hen populair probeert te worden. Conclusie: Mart Smeets ![]() ![]()
||
Citaat:
Mart Smeets zit al meer dan 30 jaar in het vak, en heeft dus echt de kennis die je als sportjournalist/commentator nodig hebt bij het verslaan van evenementen. Respect voor die man! Ik ken niemand (ja, de Neel) die zo veel leuke verhalen weet te vertellen, waarbij ik geboeid blijf luisteren. Als je de Tour gevolgd hebt bij de NOS, hoe kun je dan positief blijven over Herbert Dijkstra??! Dijkstra en Breukink waren absoluut niet goed op elkaar afgestemd: ze hadden het de hele tijd over verschillende dingen, praatten door elkaar heen en bovendien maakte Dijkstra bijna nooit zijn verhaal af, doordat er even iets gebeurde in beeld. Irritant! Nee, dan Smeets. Hij weet veel, kent veel sporters en dat is alleen maar een pluspunt. Daarbij heeft hij ook een hele stapel goeie boeken geschreven. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind die breukink helemaal niks. Die hoor je echt bijna nadenken wat ie moet gaan vertellen omdat ie niks zinnigs weet te zeggen. Dijkstra vind ik iets beter, maar ook niet geweldig. Die zegt inderdaad 6 keer hetzelfde. geef mij Mart Smeets maar!! Ze kunnen beter Jean Nelissen er weer neer zetten ipv breukink en dijkstra. Of Steven Rooks, die ahdden ze een aantal jaren geleden, die was veel beter dan breukink en dijkstra.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ben het eens met Brain Damage. Dijkstra is niet goed, maar tenminste niet zo onuitstaanbaar zoals ik Mart Smeets soms vind. Altijd die Over-dre-ven reacties en die ingestudeerde verhaaltjes
![]()
|
|