Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 20:11
houn
houn is offline
wat is die man slecht..ongeloofluk...gisteren was het al Andre(rene) Andrle, en vandaag weer Anglo (Angel) Vicioso.
Misschien is het wat om z'n uitspraken hier eens te vermelden.

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 20:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 20:13
Bobby James
Bobby James is offline
mmm kan ff geen recente voorbeelden noemen, ja uhm.. hij zegt alles ongeveer 6x tijdens een wielerkoers.... laten wij zijn naam ook fout uitsprekken.. henny dijkman?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik weet geen recente quotes eigenlijk. Hij heeft ook de Tour gedaan maar daarvan heb ik bijna alles in Frankrijk gezien, dus niet via een Nederlandse of Belgische zender.

Maar persoonlijk vind ik hem ook slecht ja. Breukink is iets beter, Mart Smeets weet ook meer en is geiniger en de Neel vind ik nog altijd over het algemeen het leukste van wielrencommentatoren
Oud 21-08-2003, 21:10
peaceflower
peaceflower is offline
Kijk in het Tour de France-topic.
Daar heb ik, samen met anderen, vaak geklaagd over Herbert Dijkstra. Over zijn onzinnige quotes en dingen herhalen tot in de eeuwigheid.

Ik zeg altijd: Leve Mart Smeets!
Oud 21-08-2003, 21:48
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
dit topic roept forum-nostalgie op.

maar herbert is idd heel slecht, en moet per direct van de tv verdwijnen
Oud 21-08-2003, 22:31
Boogie
Boogie is offline
Bij het schaatsen vind ik hem prima, vooral in combinatie met Frank Snoeks.

Bij het wielrennen hoor ik hem niet vaak, omdat ik naar België kijk. Ik ben wel van mening dat hij erg geïndoctrineerd is door Smeets met zijn kijk op het wielrennen. Dat maakt Dijkstra een naprater van iemand die totaal niet om kan gaan met een boeiende sport als wielrennen.

@cmncb: goed beargumenteerd
Oud 21-08-2003, 22:33
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Die man moet uren volpraten, in die tijd schakelen heel wat mensen pas later in. het is dus helemaal niet gek dat hij dingen herhaalt. En 'onzinnige quotes' en vooral feitjes over dorpjes en kasteeltjes, dat is ook aleen maar op de tijd op te vullen, hij weet dat niet echt - dat staat op een papiertje en dat moet hij voorlezen. ik vind hem persoonlijk wel meevallen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:46
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 21-08-2003 @ 23:33:
Die man moet uren volpraten, in die tijd schakelen heel wat mensen pas later in. het is dus helemaal niet gek dat hij dingen herhaalt. En 'onzinnige quotes' en vooral feitjes over dorpjes en kasteeltjes, dat is ook aleen maar op de tijd op te vullen, hij weet dat niet echt - dat staat op een papiertje en dat moet hij voorlezen. ik vind hem persoonlijk wel meevallen.
Dat hij het herhaalt ok maar het meeste wat die zegt is de grootst mogelijke bullshit wat die verteld of de meeste domme opmerkingen zoals laatst in de Tour: " Ze pakken nu de etenszakjes aan ow ja dat betekent dat ze gaan eten" toevallig gehoord toen de belg waar ik normaal naar kijk journaal had.
Dat noem ik een domme opmerking, hij heeft er wel meer.
Maar ja menigeen weet wat ik van die van de NOS vind.

enigste wat ze goed kunnen is Tourjournaal maken.
Oud 21-08-2003, 22:47
B@RTOLI
B@RTOLI is offline
ow ja Herbert Dijkstra is notabene ook nog ex-wielrenner geweest naast dat die ook geschaatst heeft maar was nooit verder gekomen als amateur.
Oud 21-08-2003, 22:49
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
B@RTOLI schreef op 21-08-2003 @ 23:47:
ow ja Herbert Dijkstra is notabene ook nog ex-wielrenner geweest naast dat die ook geschaatst heeft maar was nooit verder gekomen als amateur.
Maar wel het criterium van Jönköping gewonnen (wielrennen) en (als ik me niet vergis) nationaal 1000m kampioen (schaatsen).
Oud 21-08-2003, 22:55
Verwijderd
Herbert heeft altijd hele mooie verhalen:
Zoals hij ooit vertelde tijdens de tour van 2003 over de Alp d'Huez waar een Nederlandse wielrenner ooit als snelste naar boven was geduwt in die betreffende rit. De dag ervoor had hij gemeld op de radio dat hij juist wou dat iedereen hem duwde. En iedere Nederlander deed dat. Hij reed sneller de berg over dan de rit winnaar. Helaas kreeg hij wel een tijdstraf.
Dit verhaal bleef bij me ik dacht die Hebert zoekt zijn verhalen uit. Herbert heeft daardoor bij mij respect afgedwongen en mag van mij nog vele tours verslaan
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:21
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik is anti-Mart Smeets... Het is echt een onuitstaanbaar type met een lekkere dikke vinger in de pap daar bij studio sport.
Hij gaat aleen naar de Tour zodat ie daar gelijk een paar weekjes vakantie mee kan pikken.
Wanneer hij sporters interviewd laat hij deze NOOIT uitspreken en zorgt er altijd weer op een of andere manier voor dat hij toch weer gelijk krijgt. Hierdoor is het net alsof deze man veel van verschillende sporten weet...

Nee, geef mij die Herbert dijkstra maar en die Breukink heeft ook altijd wel zinnige dingen te vertellen.

Laat die Mart Smeets de volgende keren alstublieft thuis met zijn slijmerige verhaaltjes tegenover de sporters waarmee hij ook onder hen populair probeert te worden.

Conclusie: Mart Smeets en Dijkstra
Oud 22-08-2003, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef op 21-08-2003 @ 23:49:
Maar wel het criterium van Jönköping gewonnen (wielrennen) en (als ik me niet vergis) nationaal 1000m kampioen (schaatsen).
neemt niet weg dat hij een waardeloze commentator is die gauw van de TV afgeschopt moet worden
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:15
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 22-08-2003 @ 00:21:
Ik is anti-Mart Smeets... Het is echt een onuitstaanbaar type met een lekkere dikke vinger in de pap daar bij studio sport.
Hij gaat aleen naar de Tour zodat ie daar gelijk een paar weekjes vakantie mee kan pikken.
Wanneer hij sporters interviewd laat hij deze NOOIT uitspreken en zorgt er altijd weer op een of andere manier voor dat hij toch weer gelijk krijgt. Hierdoor is het net alsof deze man veel van verschillende sporten weet...

Nee, geef mij die Herbert dijkstra maar en die Breukink heeft ook altijd wel zinnige dingen te vertellen.

Laat die Mart Smeets de volgende keren alstublieft thuis met zijn slijmerige verhaaltjes tegenover de sporters waarmee hij ook onder hen populair probeert te worden.

Conclusie: Mart Smeets en Dijkstra
Absoluut niet mee eens.
Mart Smeets zit al meer dan 30 jaar in het vak, en heeft dus echt de kennis die je als sportjournalist/commentator nodig hebt bij het verslaan van evenementen. Respect voor die man! Ik ken niemand (ja, de Neel) die zo veel leuke verhalen weet te vertellen, waarbij ik geboeid blijf luisteren.

Als je de Tour gevolgd hebt bij de NOS, hoe kun je dan positief blijven over Herbert Dijkstra??! Dijkstra en Breukink waren absoluut niet goed op elkaar afgestemd: ze hadden het de hele tijd over verschillende dingen, praatten door elkaar heen en bovendien maakte Dijkstra bijna nooit zijn verhaal af, doordat er even iets gebeurde in beeld. Irritant!

Nee, dan Smeets. Hij weet veel, kent veel sporters en dat is alleen maar een pluspunt. Daarbij heeft hij ook een hele stapel goeie boeken geschreven.
Oud 22-08-2003, 14:51
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 22-08-2003 @ 14:15:
Absoluut niet mee eens.
Mart Smeets zit al meer dan 30 jaar in het vak, en heeft dus echt de kennis die je als sportjournalist/commentator nodig hebt bij het verslaan van evenementen. Respect voor die man! Ik ken niemand (ja, de Neel) die zo veel leuke verhalen weet te vertellen, waarbij ik geboeid blijf luisteren.

Als je de Tour gevolgd hebt bij de NOS, hoe kun je dan positief blijven over Herbert Dijkstra??! Dijkstra en Breukink waren absoluut niet goed op elkaar afgestemd: ze hadden het de hele tijd over verschillende dingen, praatten door elkaar heen en bovendien maakte Dijkstra bijna nooit zijn verhaal af, doordat er even iets gebeurde in beeld. Irritant!

Nee, dan Smeets. Hij weet veel, kent veel sporters en dat is alleen maar een pluspunt. Daarbij heeft hij ook een hele stapel goeie boeken geschreven.
Tja, zo hebben we allebei zo onze eigen mening... Ok misschien weet hij wel redelijk veel over wielrennen. Maar als je m soms hoort over andere sporten verteld hij soms de grootste onzin. En dat hij goeie boeken heeft geschreven (die ik zelf nooit zou lezen) zegt toch niet zoveel over zijn kwaliteiten als presentator?
Oud 22-08-2003, 15:56
watervlo
watervlo is offline
Ik vind die breukink helemaal niks. Die hoor je echt bijna nadenken wat ie moet gaan vertellen omdat ie niks zinnigs weet te zeggen. Dijkstra vind ik iets beter, maar ook niet geweldig. Die zegt inderdaad 6 keer hetzelfde. geef mij Mart Smeets maar!! Ze kunnen beter Jean Nelissen er weer neer zetten ipv breukink en dijkstra. Of Steven Rooks, die ahdden ze een aantal jaren geleden, die was veel beter dan breukink en dijkstra.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:57
watervlo
watervlo is offline
owja.. iemand weleens op eurosport wielrennen gekeken? daar heb je Danny nelissen als commentator. Die is nog veel irritanter dan breukink en dijkstra.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
watervlo schreef op 22-08-2003 @ 16:57:
owja.. iemand weleens op eurosport wielrennen gekeken? daar heb je Danny nelissen als commentator. Die is nog veel irritanter dan breukink en dijkstra.
Tja, maar dan heb je t over Eurosport he.... Daar zijn alleen de vechtsportcommentatoren goed, de rest is echt bagger... Vroeger kon ik nog switchen naar het engelse Eurosport ma sinds een paar jaar gaat dat niet meer. Die Engelsen van Eurosport zijn wel .
Oud 22-08-2003, 20:48
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ben het eens met Brain Damage. Dijkstra is niet goed, maar tenminste niet zo onuitstaanbaar zoals ik Mart Smeets soms vind. Altijd die Over-dre-ven reacties en die ingestudeerde verhaaltjes . Laat hem maar leuke boekjes schrijven.
Oud 24-08-2003, 10:46
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ach hij valt wel mee....helemaal bij het schaatsen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten