Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trippen is voor mij toch iets anders dan denken, het gaat bij mij om wat ik zie en wat ik voel en van daaruit ga ik denken. Je bewustzijn is veranderd en ik denk dat ze wel zo ver kunnen raken dat ze dat met VR voor mekaar gaan krijgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom doet dat me heel erg aan een bepaalde film denken?
||
Citaat:
![]() ![]() je zegt: het gaat bij mij om wat ik zie en wat ik voel en van daaruit ga ik denken Ben het er wel mee eens. Maar als je tript en je bent alleen en je hebt geen radio ofzow aan. Je doet je ogen dicht. Dan krijg je dus niets aan input binnen (geen geluid geen beeld). Maar je bent nog steeds aan het trippen. Voor mijn gevoel trip je ook in je hoofd, en V.R. is niet in je hoofd. Je kunt er misschien wel een nieuwe werelden mee komen, maar toch denk ik niet dat het gelijk staat aan trippen Tijdens een trip denk ik heel veel na. Ik denk na over het leven, het verleden en de toekomst. Ook al zou de V.R. zo ver gaan als in bijv The Matrix (dat je niet eens het verschil tussen echt en V.R. kunt voelen) dan is het nog niet trippen. Ik stel het me zo voor. Als ik een een V.R. wereld stap waar al mijn zingtuigen werken is het niet anders dan dat ik bijv op vakantie ben (je bent voor je gevoel alleen op een andere plaats) Oh en nog iets V.R. kan geen emotie oproepen. Je kunt al je zintuigen prikkelen, maar als je bijv salvia neemt krijg je een bepaald gevoel (emotie) ik denk niet dat je die zomaar kunt oproepen door je zintuigen te manipuleren
||
Citaat:
(er zal nu vast wel een belletje rinkelen?) Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wat is dan het verschil met gewone drugs? Dat is toch ook een stof die op je hersens werkt.
||
Citaat:
En het verschil met drugs is dat je het zou kunnen controleren. Kun je iedere keer iets harder gaan ![]()
||
Citaat:
Dat klinkt wel goed ![]() Als je lichaam zelf die stof gaat aanmaken is het vast ook niet echt slecht voor je ![]()
||
Citaat:
|
ik wil nou niet van al jullie natte dromen afstandelijk worden ofzo (ja kweet het rare ziN)
maar ik denk dat mensen steeds meer hard drugs gaan gebruiken mischien gaan jullie mij nou kei hard uitlachen maar hier blowen ze alleen nog maar en idd af en toe een pilletje bij iets apparts festivals ofzo maar verder geen harddrugs en ik denk dat ze dat steeds meer gaan gebruiken en ook steeds meer mensen |
![]() |
||
Citaat:
door ervaringen van mensen. hoe weten machines hoe neuken voelt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Het gevoel kunnen ze na-maken (dat is puur input van je zintuigen) De rest doen je hersens zelf (waarschijnlijk dwalen we zo ver af dat we weer terug komen bij waar de topic over ging ![]()
|
![]() |
misschien bestaat er later een soort machientje (net als van die portable-stickermachientjes) waarin je programmeert hoelang enzo je wilt trippen en dan komt er iets uit en dat plak je op je huid en je gaat trippen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik denk met dat VR tippen dat daar nog veel gezeur over komt later. Want wanneer je in de "trip-machine" stapt zeg maar. En je bewustzijn weet dat je in iets stapt dat nep is en je dus ook nep laat trippen. Dan word de trip al veel minder omdat je in je achterhoofd hebt van dit is tog allemaal dubbel fake. maar wanneer je gewoon paddo's of yali's of wat dan ook op hebt dan weet je dat je ook écht dope op hebt en dan slaat het veel harder in. Dus ik denk dat voor echt VR trippen ze ook je bewustzijn aan moeten pakken en ik denk dat daar veel gezeur over komt.
En over die stoffen als DMT die je lichaam zelf aanmaakt. Als je het process van die stoffen gaat opwekken gaat het dus helemaal fout he. Als voorbeeld: dopamine. Word ook aangemaakt door je lichaam en zorgt er onder andere voor dat je je goed voelt. In bepaald voedsel zoals chocola en bananen zit het ook in kleine mate. Maar wanneer je veel te weinig van deze stof hebt ( wanneer je XTC hebt gelsikt ) word je super depressief. En wanneer je er dus veel te veel van hebt is dit ook niet goed voor je hersenen. Dopamine zorgt er, samen met andere sotffen, ook nog voor hoe de stoffen in je hersenen samen werken. Een soort geleider zeg maar. Daardoor denk je altijd zo wenig nadat je XTC trip over is en ben je vaak ook heel stil. Omdat je hersenen niet op volle functie werken. En teveel dopamine in je hersenen kan dus voor een storing zorgen zoals een psychose of zelfs manische depressiviteit ( dit ligt neit alleen aan je dopamine, ook aan andere sotffen maar meeste mensen kennen dopamine wel dus leek me een goed voorbeeld ). Dus ik denk niet dat ze met die sotffen teveel gaan kloten. Dus al dat stoffen afscheiden en meer van die stoffen aanmaken in VR lijkt me een beetje gelul. Dan verneuk je je hersenen dus helemaal. Want wanneer XTC je dopamine opmaakt denk je lichaam van what the fuck aanmaken die shit. Wanneer dit door je lichaam zelf gedaan word heeft je lichaam ook dus niet meer door dat je teveel dopamine hebt bijvoorbeeld. Slecht idee dus al die stoffen in je lichaam manipuleren lijkt me. Althans, als ik nu niet uit me nek lul dan ( wat ik, zover ik nog wat van bio weet, niet doe ). |
![]() |
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
||
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk 'Dr. Phil' Mul.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Drugs & Alcohol |
Vriend van me en drugs. Verwijderd | 28 | 09-02-2012 21:40 | |
Games |
Gamen... De verslaving van de toekomst Verwijderd | 51 | 03-10-2006 16:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkiezing Jongerenvertegenwoordiger van de VN sirdupre | 7 | 19-10-2004 22:18 | |
Drugs & Alcohol |
Stelling: accepteert men drugsgebruik tegenwoordig sneller? Pan Am | 2 | 16-06-2003 21:39 | |
Muziek |
De toekomst van Rock / Metal Carn | 55 | 14-06-2003 13:29 |