Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 10:32
needlefreak
needlefreak is offline
ik ben hier nieuw op dit forum en ik vroeg me af of hier ook mensen zijn die worstelen met een heroïneverslaving?
Oud 24-08-2003, 12:34
ook harrie
ook harrie is offline
tuurlijk niet die hebben hun computer allang verkocht
Oud 24-08-2003, 12:58
Griller
Griller is offline
ik niet ... jij??? aan je naam te zien zou het best kunnen..
Oud 24-08-2003, 13:03
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
tuurlijk niet die hebben hun computer allang verkocht
ofwel hebben ze het geluk dat ze op de pc van hun moeder mogen zoals ik

Citaat:
ik niet ... jij??? aan je naam te zien zou het best kunnen..
ja, ik heb al jaren een heroïneprobleem maar op dit moment ben ik in behandeling en ben ik clean. (hopelijk blijft het nu ook eens zo)
Oud 24-08-2003, 13:13
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ah man als je een echte man bent kap je met die shit !
volgens mij vind je heroine geiler als een echt kutje
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:16
Griller
Griller is offline
hoe voelt heroine?
Oud 24-08-2003, 13:48
needlefreak
needlefreak is offline
als je heroïne gebruikt voel je je perfect in je vel. je krijgt een warm en tevreden gevoel. alle zorgen en pijn verdwijnen. je hartslag en ademhaling gaat ook trager...
het nadeel is dat als je het niet gewoon bent je misselijk kunt worden en moet kotsen. (lichamelijke reactie) je krijgt jeuk en het is zwaar verslavend! (ook al ben je er niet zo snel verslaafd aan als iedereen wel denkt) maar als je 1x verslaafd bent is het wel een hele zware verslaving!
Oud 24-08-2003, 14:09
HenkMul
HenkMul is offline
Avonkeltje schijnt een heroineverslaving te hebben, .

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 24-08-2003, 14:32
Verwijderd
Een vraagje, de eerste keer dat je die naald in jezelf steek, vond je dat niet freaky ofzo om te doen. Zelf laat ik me piercen en dat boeit me niet echt en shit, maar om nou zelf een naald in me arm te douwen, kweet niet of me dat lukt. En waarom ben je eraan begonnen?
Oh ja, nog veel suc6 met het clean blijven.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:05
needlefreak
needlefreak is offline
ik heb mijn verhaal begin augustus al eens gepost op het net en ik ga dat gewoon even kopiëren dan weet je het ineens allemaal.

veel mensen denken dat je na een paar keer heroïne gebruiken al verslaafd bent. dat is niet waar. in het begin dat ik het gebruikte kon ik het nog makkelijk stoppen of het gebruiken met tussenpauzes. ik heb het zo eerst lang gebruikt zonder dat ik verslaafd was. ik kreeg dan het gevoel dat ik alles onder controle had. dat ik sterker was dan de smack of bruinen, zoals wij hier heroïne noemen. dat is juist het gevaarlijke. ik ging het soms dagen na elkaar gebruiken en als ik toen stopte merkte ik dat ik er veel zin in had. ik kon toen niet veel verdragen en werd vlug agressief. toch kon ik het nog laten en rookte ik enkele dagen joints om het dan opnieuw te gebruiken. op den duur gebruikte ik het 4 dagen in de week en 3 dagen niet. de dagen dat ik het niet gebruikte had ik erg veel zin in heroïne maar ik kon het laten en ik voelde me er goed bij omdat ik vond dat ik niet verslaafd was. als het echt moet dan stop ik wel dacht ik. maar achteraf bekeken was ik toen wel al goed op weg om zwaar verslaafd te worden. na 4 dagen gebruik moet ik eens een slechte dag gehad hebben en zag ik het niet zitten om 3 dagen te wachten. ik bleef gewoon verder gebruiken. sindsdien gebruikte ik elke dag en was ik wel degelijk verslaafd. toen had ik het elke dag nodig om te functioneren. ik had het altijd gechineesd of gesnoven maar het heeft niet lang geduurd voor ik het ook eens wou spuiten. m'n eerste shot heb ik laten zetten door een ervaren spuiter. het ritueel van een shot klaar maken en het gevoel dat ik kreeg na die shot was zo zalig, dat ik direct naar de apotheker ging om insulinespuiten van 1cc te kopen. toen was er geen weg meer terug. in het begin shotte ik ongeveer een halve gram op een dag. als het begon uit te werken werd ik erg onrustig en prikkelbaar omdat ik een nieuwe dosis nodig had om niet ziek te worden. m'n leven draaide enkel nog rond heroïne. dat kreeg voorrang op alles. ik steelde geld van m'n familie en onbekenden, pleegde diefstallen en dealde zelf drugs om m'n heroïne te betalen. als je verslaafd bent doe je dingen die je anders nooit zou doen. voor ik me heb laten opnemen in een afkickcentrum spoot ik elke dag 2 gram heroïne. ik had nooit gedacht dat die verslaving zo erg kon zijn. sinds vorige zomer ben ik weer in behandeling maar ik krijg het niet uit mijn hoofd. elke dag denk ik eraan en ik ben al zoveel keer hervallen. de laatste keer dat ik een shot heb gezet was een maand geleden. het blijft een gevecht voor de rest van mijn leven. ik hoop dat mensen die met heroïne experimenteren en dit lezen, op tijd beseffen waar ze mee bezig zijn en stoppen. het is het echt niet waard. als ik kon kiezen zou ik er nooit meer mee beginnen maar daar is het nu te laat voor...

eerst heb ik een paar keer zelf proberen te stoppen maar dat ging helemaal niet. ik zei veel dat ik ging stoppen maar nog voor ik ziek werd ging ik al opnieuw gebruiken. dan ben ik eens naar een huisdokter geweest om met methadon te stoppen maar toen spoot ik methadon en heroïne door elkaar. dan ben ik naar een afkickcentrum geweest waar ze niet met methadon werkten. je kreeg er enkel tranxene 50. toen was ik doodziek. je kunt het vergelijken met een griep maar dan 10 keer erger. mijn huid plakte van het zweet maar ik zat te rillen van de kou. ik had heel harde buikkrampen en veel diaree. 'k moest ook veel kotsen en m'n spieren deden zo'n pijn dat ik op mijn eigen armen en benen zat te slaan. toen voelde ik me echt een wrak. ik voelde me zo slecht dat ik zei dat ik nooit geen heroïne meer moest hebben maar dezelfde dag dat ik naar huis mocht zat ik alweer heroïne te shotten. 'k moest dan ook weer minder shotten om hetzelfde effect te krijgen. 'k heb dan een tijdje weer gebruikt tot ik me weer heb laten opnemen in een ander afkickcentrum. daar gaven ze je wel methadon. 'k heb daar een tijdje geweest en dan hebben ze me overgeplaatst naar een psychiatrische instelling waar ze ook drugsverslaafden behandelen. daar zit ik nu sinds vorige zomer. mijn domicilie staat daar, het is mijn thuis. enkel in de weekends en soms de woensdagnamiddag kom ik naar mijn moeder en daar ben ik nu. (vandaar dat ik op internet kan) in die instelling willen ze me maar niet laten gaan omdat ik nog steeds herval maar ze zijn toch aan het kijken om me naar begeleid wonen te sturen in een andere stad. daar zal mijn urine ook gecontroleerd worden en als ik herval dan word ik weer opgenomen. dus is het aan mij om keihard op mijn tanden te bijten als ik in de maatschappij wil blijven functioneren.
Oud 24-08-2003, 15:11
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 24-08-2003 @ 16:05:
ik heb mijn verhaal begin augustus al eens gepost op het net en ik ga dat gewoon even kopiëren dan weet je het ineens allemaal.
-verhaal-
Heel veel succes met clean blijven man.
Oud 24-08-2003, 15:17
My Info
My Info is offline
ik wens je iig veel suc 6
Oud 24-08-2003, 15:57
Verwijderd
Maar waarom ging je heroïne proberen? Dat staat toch echt bekend als de zwaarste/ergste drugssoort.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:14
needlefreak
needlefreak is offline
ik ben op mijn 12de begonnen met vrienden wiet & hasj roken en experimenteren met medicatie, lijm, ether, poppers en later kwamen XTC, paddo's, speed, GHB, LSD, ketamine, cocaïne en het laatste heroïne. 'k heb altijd drugs gebruikt en in het drugsmilieu gezeten en hoe ouder ik werd hoe meer drugs ik ging gebruiken. ik ken enkel druggebruikers en dan kom je snel in contact met allerlei drugs. dus ook heroïne. zoals ik al zei had ik in het begin alles onder controle. ik gebruikte het maar een paar keer in de maand. en zo geraak je er vertrouwd mee en leek het niet zo gevaarlijk zoals iedereen zegt. maar dat is het dus wel want de meeste van mijn vrienden waar ik 9 jaar geleden joints mee rookte zitten nu ook aan de heroïne en hebben niet anders dan miserie.
Oud 24-08-2003, 16:24
Verwijderd
Hoe is ether? Dat lijkt me echt lachuh...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:38
needlefreak
needlefreak is offline
ether doe je op een zakdoek en dan door je neus inademen. het geeft een lichte roes en je draaid even maar duurt niet lang.
Oud 24-08-2003, 18:45
dark_poetry
dark_poetry is offline
Fuck heroine,vooral nog is na je verhaal.
Sucses met clean blijven joh.
Oud 25-08-2003, 09:05
mind
mind is offline
je schrijft dat je heroine en methadon door elkaar gebruikte, maar naar wat ik begrepen had, schakelt methadon de werking van H uit of niet?

en het schijnt dat met het kicken van H met ghb/gbl stukken makkelijker wordt. ervaring mee?
Oud 25-08-2003, 13:40
Footprint
Footprint is offline
holy shit
succes met clean blijven
Oud 27-08-2003, 11:59
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
je schrijft dat je heroine en methadon door elkaar gebruikte, maar naar wat ik begrepen had, schakelt methadon de werking van H uit of niet?
heroïne en methadon zijn beide opiaten. methadon schakelt de werking van heroïne niet uit. het is gewoon een vervangmiddel voor heroïne. ik kreeg 85mg methadon per dag maar als ik heroïne had dan spaarde ik die methadon of verkocht het aan andere verslaafden. ik heb zelden methadon en heroïne gebruikt op dezelfde dag. ik ken verschillende verslaafden die zo een overdosis gehad hebben.

Citaat:
en het schijnt dat met het kicken van H met ghb/gbl stukken makkelijker wordt. ervaring mee?
daar heb ik geen ervaring mee maar ik weet dat speed enzo niet veel helpen om de afkickverschijnselen van heroïne te verminderen.
Oud 27-08-2003, 12:46
silverpearl
silverpearl is offline
Heel veel suc6 man je bent nu al vergekomen, en probeer het ook vol te houden nu. Maarja als je het x gedaan hebt.... je herinnert je altijd die ene keer natuurlijk. Achjah zoals wel met meer drugs is het gewoon een duiveltje dat er stiekem insluipt. (denk aan sos enzo)

Maarre verknoei deze kans niet...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:04
Gatara
Gatara is offline
Voor je moeder moet t ook moeilijk zijn, zeg! Ik zou haar maar erg dankbaar zijn dat ze je nog het huis in laat en je zelfs de computer laat gebruiken!

En volhouden ditmaal! Denk onafhankelijk: zorg niet dat je weer afhankelijk wordt van die teringdrugs.

Success!
Oud 27-08-2003, 13:08
Verwijderd
jah, ik zou zeggen ga weg uit dat hele wereldje, verhuis er ver vandaan, maak nieuwe vrienden die desnoods antidrugs zijn en je willen steunen, ik hoop dat je het volhoud
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:25
needlefreak
needlefreak is offline
bedankt allemaal voor de positieve reacties. in de realiteit krijg ik veel te horen dat het mijn eigen fout is en dat ik er zelf mee begonnen ben. het is natuurlijk mijn eigen schuld. dat besef ik ook wel dus zulke reacties kan ik wel missen. ik vreesde dat het hier ook zo zou zijn maar gelukkig is dat niet zo.
Oud 27-08-2003, 13:33
apekop123
apekop123 is offline
Er komt vast nog is een dag waarom je het totale verhaal in een film omzeten en stinkend rijk in je villa met zwembad zit

tot dan, sterkte
Oud 27-08-2003, 21:15
Verwijderd
aaaah kijk hoe lief drexz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten