Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 10:09
Repsaj
Repsaj is offline
Wat vind je vand e andere subforums zoals Onzin, Mystiek e.a.

Zijn de mensen op Onzin raar en Mystiek zweverig?
Oud 22-08-2003, 10:16
Tahvall
Tahvall is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:26
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 22-08-2003 @ 11:16:
ja
je mening onderbouwen kan geen kwaad
Oud 22-08-2003, 10:36
Verwijderd
Onzinners zijn gewoon kansloos...een beetje spammen op een forumpje waar de gemiddelde postsnelheid maar iets onder die van een MSN-gesprek ligt. Wat een lol De gemiddelde Onzinners is ook compleet braindead.

Mystiek is ook gewoon triest, maar op een andere manier. Ik neem niet eens de moeite om uit te leggen waarom, bekijk gewoon de eerste pagina maar en see for yourself.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:42
Verwijderd
onzin vind ik echt sneu. gaat nergens over, de posts bestaan vaak enkel uit smilies etc..
maar daar zal het wel een onzinforum voor zijn

over mystiek kan ik niet echt een mening vormen, volgens mij ben ik daar nog nooit geweest, maar als ik zo die topictitels zie lijkt het me behoorlijk zweverig allemaal.. .maar wat is daar mis mee

het muziekforum is leip
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:42
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 11:36:
Onzinners zijn gewoon kansloos...een beetje spammen op een forumpje waar de gemiddelde postsnelheid maar iets onder die van een MSN-gesprek ligt. Wat een lol De gemiddelde Onzinners is ook compleet braindead.

Mystiek is ook gewoon triest, maar op een andere manier. Ik neem niet eens de moeite om uit te leggen waarom, bekijk gewoon de eerste pagina maar en see for yourself.
De meeste Mystiek mensen respecteren andere visies niet, vind ik.
Oud 22-08-2003, 10:45
Thomas
Thomas is offline
Vooroordeel, vooroordeel.

Ik respecteer elk fora.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:55
Boef
Boef is offline
Citaat:
Wawl schreef op 22-08-2003 @ 11:45:

Ik respecteer elk fora.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:22
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:

Ik respecteer elk fora.
ik niet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:26
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:55
the tourist
the tourist is offline
Sommige mensen op Onzin zijn raar, maar sommige mensen op andere fora ook. Zelfde geldt voor Mystiek.

Ik zelf vind Onzin niet echt leuk, is idd net msn. En Mystiek vind ik allemaal te vaag, maar is soms best leuk om te lezen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:12
Qimm
Qimm is offline
Ik ben heel blij dat onzin bestaat!
Oud 22-08-2003, 12:16
Verwijderd
Citaat:

Ik respecteer elk fora.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:19
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Een veralgemening die ik niet van je verwacht had
Kansloos? Ach, dat vinden de meeste Onzinners ook van het gehakketak dat 'n deelgroepje van LS altijd denkt te moeten maken.
Braindead? De meeste Onzinners komen ook nog wel eens op andere fora, waar ze vaak 'n positieve bijdrage leveren.
Dat er ook anderen zijn, geef ik gerust toe, dat fenomeen heb je wel op bijna elk forum hier maar de veralgemening maken, vind ik overdreven.

Verder: ik kom op zeer veel subforums hier, maar ik ga me hier niet uitlaten over wie beter is of niet, want de meeste "vaste" forummers op 'n forum, zitten daar omdat ze ofwel veel ervaring en kennis hebben en die willen delen, ofwel omdat ze er willen leren.
Zelfs al zijn dat dan "ridicule" onderwerpen voor de gemiddelde, nuchtere mens zoals bvb 'n Mystiek.

Hopende 'n afdoend antwoord te hebben afgeleverd, verblijf ik,

Methuselah.
Oud 22-08-2003, 12:19
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:

Ik respecteer elk fora.
dat is geen goed Nederlands
Oud 22-08-2003, 12:30
Verwijderd
Onzin vind ik iets te veel van het goede, maar mensen die het leuk vinden mogen daar natuurlijk komen en ik zal ze daarom niet 'kansloos' vinden.

Mystiek, hmm ja, moeilijk forum. Ik kom er eigenlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:51
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 22-08-2003 @ 13:19:
Fijn he, dat Latijn.
Oud 22-08-2003, 13:07
L1
L1 is offline
Onzin is gewoon msn in het heel groot. Als niemand op msn is, ga ik ff onzinnen. Alleen vind ik die Spamtopics wel een beetje kansloos
Oud 22-08-2003, 13:08
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
L1 schreef op 22-08-2003 @ 14:07:
Onzin is gewoon msn in het heel groot. Als niemand op msn is, ga ik ff onzinnen. Alleen vind ik die Spamtopics wel een beetje kansloos
Onzin is leuk.
Niet alles hoeft altijd serieus te zijn.
Oud 22-08-2003, 13:23
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Dank u wel

Onzin is gewoon MSN Het blijft leuk om gewoon ff lol te maken. Juist voor het gechat kom ik op Onzin

Mystiek is mij te zweverig. Waarom staat hier al genoeg uitgelegd...

Over Letteren kan ik niet zoveel zeggen, ik ben niet zo'n boekenwurm. Het interesseert me dus niet zoveel

School & Studie vind ik wel leuk, ik post er ook wel eens. Eigenlijk op de meeste fora, ik kom alleen niet op Hardware, Games enz. omdat mij dat interesseert.
Oud 22-08-2003, 13:29
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 22-08-2003 @ 13:19:
Klopt, ik wilde het nog veranderen. Toen was ik al een aantal keer gequote en daarom heb ik het maar zo gelaten. Nu ga ik even in een hoekje mezelf diep zitten schamen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:34
Verwijderd
Mystiek is idd meestal veel te zweverig Onzin is ook over het algemeen kansloos, de kantine is natuurlijk een sneu forum met topics die nergens over gaan, seks is altijd hetzelfde, artistiek en letteren hebben weinig te bieden, voor liefde en relatie kun je net zo goed de fancy openslaan...
...waarom kom ik hier nog?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:43
Verwijderd
Op onzin kom ik nooit.. alleen als ik echt niets te doen heb.. Mystiek vind ik wel ok.. wel wat zweverig... maar als je er niet voor open staat hoef je daar ook niet heen.. en ik respecteer wel andere meningen en ideeen.. niet alsof ik geloof dat wat ik denk de enige en echte waarheid is.. daar heb je weer andere mensen ze voor.. en ja die komen ook op Mystiek.. tis maar net wie je treft...
Films & TV is meestal hetzelfde.. en omdat ik wel tv kijk maar niet geobsedeerd ben door bepaalde programma's heb ik weinig aan dat subforum..
Op de kantine wisselen de topics wel regelmatig.. maar sommige blijven terug komen dat is wel jammer..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:08
Verwijderd
Onzin vind ik het triestste forum op scholieren.com, omdat het daar echt zonde van je tijd is, om daar te spammen. Enkel als het 4 uur snachts is, ga ik wel eventjes Onzin op, maar om daar nou de hele dag rond te hangen, neuh.

Mystiek is alleen leuk als er mensen zijn om af te zeiken vanwege zweverige posts. Kom er tegenwoordig nooit meer, though.

Actualiteit en Nieuws heeft wel een hoge informatieve en diepzinnige waarde, maar de mensen daar staan mij niet aan. Ze mogen elkaar niet echt daar, en bijna elk Palestina/Israel topic mondt uit op een flame-war. Gewoon niet gezellig daar :\
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:35
Taeke
Taeke is offline
Onzin is droevig.
Oud 22-08-2003, 14:47
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-08-2003 @ 14:34:
Mystiek is idd meestal veel te zweverig Onzin is ook over het algemeen kansloos, de kantine is natuurlijk een sneu forum met topics die nergens over gaan, seks is altijd hetzelfde, artistiek en letteren hebben weinig te bieden, voor liefde en relatie kun je net zo goed de fancy openslaan...
...waarom kom ik hier nog?
vanwege je macht als FB
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:38
Zaina
Zaina is offline
Onzin is 1 groot drama. Het is veel leuker om onzin op de andere subforums te posten
Oud 22-08-2003, 15:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik wil niet zeggen dat bijvoorbeeld op Mystiek ALLE personen "zweverig" zijn, maar er zullen wel een aantal personen bij zitten die dat zijn. Vooroordelen vind ik namelijk vrij laag, das net zoiets dat je zou zeggen dat op het School-forum alleen stuudjes zitten en op de "computerdorums" (Games, Hardware, Software) alleen freaks en nerds.
Op Onzin zitten denk ik veel mensen die zich stierlijk vervelen en dus alleen maar wat flauwe kul zitten te blaten. Een aantal van deze personen zul je dan ook minder of niet zien reageren op topics waarin een stelling zit of topics waarin gediscussieerd wordt.
Oud 22-08-2003, 16:31
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Onzin is leuk, om al die redenen waarom anderen het stom vinden. tis net msn, lekker simpel en snel.
Mystiek kom ik niet zo vaak maar minstens de helft is daar denk ik verzonnen door mensen die zo graag 'lekker paranormaal' willen zijn.
Psychologie kom ik soms, maar daar word ik echt niet vrolijk van. Zal best nut hebben dat forum, maar ik vraag me af of het niet ook uitlokt.
Ik heb het idee dat op Muziek en Lifestile echt van die groepjes zijn waarbij je, als je een vervelende opmerking maakt over één van hen, je de rest over je heen krijgt.

Dat zijn wel weer genoeg vooroordelen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:31
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Sommige onzinners vind ik kansloos, de hele tijd dat slettengedoe en brrr daar word ik misselijk van.

Maar soms is onzin ook best leuk hoor, gewoon gezellig. Ik kom er best vaak, eigenlijk.
Oja, dank je wel, Wouter / Nare man

Ik vind muziek echt kansloos want daar loopt iedereen elkaar meer af te zeiken dan op LS en dat is gewoon belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:33
miro
miro is offline
Op onzin zitten volgens mij wel gezellige mensen
Mystiek daar ben ik te nuchter voor, ik begrijp die dingen vaak niet

Bij Filosofie en Levensbeschouwing erger ik me te vaak aan gelovige mensen (kan dr ook niks aan doen)

Huiswerk is niet meer aan mij besteed

Muziek wordt niet gepraat over mijn soort muziek (op de kantine kun je wel fatsoenlijk met die mensen praten)

Drugs en Alcohol kom ik alleen om te lezen en te kijken naar fotos das gewoon echt lachen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:45
Quiana
Quiana is offline
Onzin kan leuk zijn, maar trekt me niet echt,
de onderwerpen op Mystiek trekken me ook niet echt.

De fora waar ik wel kom hebben kennelijk wel iets.
Oud 22-08-2003, 18:19
PV
PV is offline
A&N -> te grote topics met teveel lange teksten
CG -> overbodig
E&D -> soort kantine maar dan over eten
S&S -> nuttig
creatieve fora kom ik zelden
D&A -> mag van mij ook weg
F&L -> daar waag ik me niet eens aan
L&G -> nuttig
L&R -> leuk om door te lezen
LS -> te grote topics
Mystiek -> zie F&L
Psych -> soms leuk om te lezen, soms niet
DK -> oke
F&TV -> paar leuke topics
Muziek -> nog altijd teveel 'metal' enzo IMO
Onzin -> oke uiteraard
Sport -> oke
computers en techniek kom ik ook zelden
feedbackfora -> nog altijd stom dat je op m&m niet meer kan reageren
huiswerkfora -> nuttig, mogen wel wat hoger op de index

zo
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:32
Orion16
Orion16 is offline
Onzin is wel lache... Achja.. @ Nare Man: Kun je ook n keer met iemand lullen zonder dat je hem/haar weer hoeft toe te voegen aan je MSN-lijst..

Mystiek kom ik nooit, ik zit altijd hier (Kantine), Hardware & Techniek, Software & Multimedia en wel ns op Lifestyle en Liefde&Relatie.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:05
heavinly
heavinly is offline
Onzin is gewoon 't leukst. De rest is allemaal saaie shit.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Tahvall schreef op 22-08-2003 @ 15:47:
vanwege je macht als FB
Ahja, dat is een goede reden.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:26
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
mensen die zich zo druk maken over onzin, dát is pas kansloos
Oud 22-08-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 22-08-2003 @ 13:19:
Een veralgemening die ik niet van je verwacht had
Oh, maar je kunt van mij alles verwachten, je moet alleen niet alles serieus nemen. Het is gewoon leuk om een beetje te flamen, dat weet je toch, zonder steken onder de gordel geen lekkere debatten
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 21:38
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 22:33:
Oh, maar je kunt van mij alles verwachten, je moet alleen niet alles serieus nemen. Het is gewoon leuk om een beetje te flamen, dat weet je toch, zonder steken onder de gordel geen lekkere debatten
Eikelbijter!

Ik vind alles kansloos.
Oud 22-08-2003, 21:45
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Dminor schreef op 22-08-2003 @ 22:38:
Ik vind alles kansloos.
Kanssssloos.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:24
Shock
Shock is offline
Ik denk niet dat je op subfora moet oordelen, 't gaat juist om degenen die een subforum maken tot wat het is: de forummers die er zitten. Die lopen zover uiteen dat ik niet kan zeggen of een subforum 'kansloos' (ook een woord dat me tegenstaat) is of niet
Oud 22-08-2003, 22:35
Harry1984
Harry1984 is offline
ik vind sexualitijd wel gaaf, lekker over sex praten, en op dat gezondheidsgedoe ook wel maar da's zo serierus, en op het liefdesding maar dan zit iedereen egt zo te sweimelen.
Oud 22-08-2003, 22:39
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
Shock85 schreef op 22-08-2003 @ 23:24:
Ik denk niet dat je op subfora moet oordelen, 't gaat juist om degenen die een subforum maken tot wat het is: de forummers die er zitten. Die lopen zover uiteen dat ik niet kan zeggen of een subforum 'kansloos' (ook een woord dat me tegenstaat) is of niet
ja dat klopt maar de vraag is...zie topic
Oud 23-08-2003, 01:40
Verwijderd
Onzin is .. ja.. onzin.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:12
WolterB
WolterB is offline
ik kom zelf op meerdere subfora en volgens mij ligt het verschil tussen DK en onzin niet ehct heel ver uit elkaar
de meer informatieve fora zijn alleen interessant als je er interssen en/of verstand en/of intresse van/in hebt
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten