Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() naja ik zit dr al wel ff mee.... als t over een tijdje niet over is, dan zeg ik t misschien tegen me psyg als ik die weer spreek... die zal dr wel wat op weten ofzo... thnx anyway |
![]() |
|
dat idee had ik in Schotland heel erg toen wij daar op vakantie waren en m'n vader aan de linkerkant moest rijden. ik was er regelmatig van overtuigd dat hij het spiegeltje eraf zou rijden, of gewoon helemaal head on tegen een andere auto zou knallen, maar er is niets gebeurd (behalve wat stoeprandjes hier en daar
![]() die mensen rijden waarschijnlijk al een tijdje, en al ziet het er af en toe wat twijfelachtig uit, ze weten wat ze doen. tenminste, daar berust ik me dan altijd maar in ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
bedankt voor je reactie. ik ga t iig wel ff 'voorleggen bij me psyg'. |
![]() |
|
![]() |
Hmm, ik herken het wel.. Ik heb dat altijd in Frankrijk, bij die best wel brede weggetjes helemaal bovenin een bergje... ik vind altijd dat ons pap dan helemaal op de andere weghelft gaat rijden.. net in zo'n bocht.. stel je voor dat er dan opeens zo'n andere auto van de andere kant aan komt rijden.. ik zit dan ook echt altijd op het puntje van mijn stoel op te letten en te commanderen.. enk geniet helemaal niet meer van dat prachtige uitzicht daar
![]() Mjahz.... nu gaak niet meer met pappa op vakantie, dus heb ik er ook geen last meer van ![]() Kweet eerlijk gezegd niet wat je eraan kan doen.. misschien gewoon een keertje tegen die persoon zeggen die dat doet, en of hij/zij er eenbeetje op wil letten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat is dus iets anders als altijd bang zijn. OF preventief bang zijn.. |
![]() |
|
![]() |
Heej
Dat jij vaak bang ben in de auto heb ik ook maar dan minder. Dat komt omdat ik een x bijna en auto ongluk heb gehad! mjah das anders natuurlijk. Maar je moet dr gwoon niet aan gaan denke en je dr over gaan lope opfucke en ga anders achterin zitte ofzo. -xxx-
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik probeer er ook zo weinig over te denken maar als ik dan in de auto zit, dan zit ik toch weer steeds in de stress... en achterin zitten helpt ook weinig ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel III Gunvald | 5 | 17-02-2005 19:24 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste dans (verhaal) Angeles | 7 | 28-01-2003 11:58 | |
Psychologie |
gisteravond achtervolgd.............nu nog bang??? HelpMePlease | 18 | 16-09-2002 17:09 |