Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
zit een wat langer verhaal achter.
![]() Me ouders wouden dat ik in de vakantie ging werken (anders zat ik toch maar achter de PC). Dus ik "redelijk laat" bij de AH gesolliciteerd. Er zijn er bij ons 2 in de buurt (op voor mij max 5 min fietsen) Bij de ene in me eigen wijk dus eerst ingevuld en ingeleverd. Werd een week later gebeld of ik lansg kon komen. Afsprak gemaakt e.d. Maar toen was ik met me "stomme" kop vergeten een blaadje met me vakantie periode mee te nemen ![]() Maar goed kwam er eigelijk al op neer dat ik zowiezo pas in augustus kon beginnen (tja aan de late kant he). Dus ikke naarhuis toe voro me vakantie en ik zou hem terug bellen hoe en wat. Nooit terug gebeld maar eerst de tweede AH gebeld. Dag erna direct sollicitatie gesprek en een week later kon ik beginnen dat is het betere werk he ![]() |
![]() |
|
Simpel: via Inet!! Naar paar weken kreeg ik een telefoontje van mijn huidige baas! Hij had eerst op mijn voicemail ingesproken en ik dacht 'wat voor malloot is dit nou weer'. Was dus, voor mij onverwacht, iemand van de Appie Happie.
Vlak daarna een afspraak gemaakt voor een solicitatie. Week daarna mocht ik aan de slag! En aankomende maandag of dinsdag een gesprek over mijn contract! ![]() Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 14:21. |
![]() |
|
Gesolliciteerd via de site
![]()
|
![]() |
heb 2 baantjes nu, en alst goed is binnenkort 3
![]() baantje 1: bij mn pa (Woon op boerderij) dus flexiebele werktijden enz ![]() baantje 2: grafisch vormgever (filmpjes maken met pc enz, dus getekent lama zeggen). Diegene had wat werk gezien en vroeg me of ik voor hem wou werken (gaat via franse organisatie). baantje 3: Deze heb ik nog niet, maar had naar een pc-winkel gemaild (zonder cv oid ![]() Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 18:54. |
![]() |
|
![]() |
Konmar: een kennis raadde me aan om daar naar toe te gaan en te vragen naar een sollicitatieformulier. Gedaan, moest ff een klein testje afleggen, daarna kon ik beginnen.
Huidige werk (copyshop): een kennis wist dat ik op zoek was naar een vakantiebaantje. Zij had in die winkel waar zij redelijk vaak kopieert aan de baas gevraagd of ze iemand nodig hadden. |
![]() |
|
Ik heb deze zomer bij een hotel gewerkt. Gelukkig was dit bij mij in de buurt en ik ben toen gewoon langsgegaan. Bij de balie gevraagd naar degene die over vakantiepersoneel gaat en toen doorverwezen, gesprekje gehad en kon aan de slag
![]()
|
![]() |
ik heb van de zomer via internet ook naar baantjes gezocht..
gewoon de standaard sites: http://www.studentjob.nl http://www.werkmetplezier.nl ik had een baantje gekregen via die werk met plezier, maar je hebt vet veel van dit soort sites.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Info: Ik werk in een ijssalon, volgens eigen zeggen meest relaxe werk in het dorp, betaald goed, leuke collega's.
Me moeder kende de dochter van de eigenaar en daardoor kwam me broer er werken, toen ik oud genoeg was had me broer gevraagt of hij nog iemand zocht, heel toevallig zocht hij iemand, en hij wil altijd wel weten wat hij in huis heeft en hij mag me broer graag, zodoende kon ik komen en bij het inwerken deed ik het schijnbaar zo goed dat ik na een uur inwerken kon beginnen en me uren mocht opschrijven |
![]() |
|
Een meisje die op me trein zat deed speelpleinwerking, via een goeie vriendin van op de trein dus met haar in contact gekomen. Zij moest een cursus voor animator gaan volgen had geen zin om em alleen te doen, dus ben ik maar meegegaan en nu mag ik in de grote vakantie zoveel speelpleinwerking geven alsk maar wil
![]() ![]()
|
ik ben naar een uitzendbureau gegaan, maar mn vader kon me ook goed op de zaak gebruiken en dus ben ik daar gaan werken. (sinds juni dit jaar)
en mn bijbaantje wat ik daar voor had, door gewoon te vragen in winkels of ze nog mensen nodig hadden.
|
Een vriend van me werkte in een winkel, en daar hadden ze mensen nodig. Toen heeft hij mij aangeraden, en hebben ze me opgebeld. Sindsdien werk ik (met wat tussensprongen van faillisementen enso
![]() ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 16:37. |
![]() |
|
me tante werkte al bij bart smit en toen zochten ze iemand voor in de vakantie en toen heeft mun tante mij aanbevolen dus nu werk ik ook bij bartjuhh...
bart smit de gekstuhhh kugh kugh
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
het koopgedrag onder jongeren! eetje-love | 5 | 08-04-2011 15:54 | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar leef je van? [verhaaltje] Verwijderd | 6 | 28-06-2006 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Lifestyle |
Wat doe jij voor de kost? Shah of Blah | 83 | 11-12-2002 14:41 |