Advertentie | |
|
![]() |
|
worden niet gewaardeerd zeik ik, ze zijn niet verboden...en het is idd een lanparty voor 10-12 mensen, take it or leave it...je bent niet verplicht te komen.
Maar 100 mbit nics zijn wel verplicht, de vorige lan hadden we een deelnemer die een p3 500 mhz icm een 10mbit half duplex kaartje had...dat schoot dus echt niet op en daarom liever iets snellers. -WJ
||
Citaat:
ik heb zelf gigabit ethernet dus ik wil niet meer met mensen omgaan die 100 hebben ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je vaker LANt moet je toch weten hoe irritant het is als er één iemand tussen zit die wel graag mee wil spelen maar met z'n trage PC gewoon niet mee kán spelen. |
![]() |
||
Citaat:
wat boeit het mij nou dat het op iemands anders pc niet vloeiend loopt.. als hij er goed mee kan spelen boeit het me geen fuck hoor en dat 100mbit verhaal is helemaaaaal bullshit want er is geen enkel spel wat meer dan 1mbit gebruikt laat staan 100
|
HIJ WIL GEWOON LUXE *drukt op caps-lock*
zijn *zuckt wij hebben 10 meter kabel nodig voor 20 pc's binnen kort "The Art OF lan" friesland hallen in leeuwarden Zoals eerder gezegd zal AOL (Art Of LAN) gehouden worden in Leeuwarden; de hoofdstad van Friesland. Met ruim 80.000 inwoners is Leeuwarden tevens een van de grootste steden in het Hoge Noorden. De LAN-party zal plaats vinden in het Friesland Expo Centrum (kortweg: FEC) in Leeuwarden. Het complex bestaat uit 3 zalen, genaamd: Friezenhal, Saksenhal en Frankenhal. Alle zalen bij elkaar hebben samen een totaal beursoppervlak van ca. 25.000 vierkante meter. Art Of LAN wordt gehouden in de Frankenhal die een totaaloppervlak meet van 5.700 vierkante meter (60x95 meter). 2100 vierkante meter zal afgehuurd worden om het evenement in te kunnen houden, incl. een ruime slaapzaal. Het FEC beschikt over een groot aantal parkeerplaatsen, met ruim 3600 parkeerplaatsen rondom het FEC moet er weinig moeite zijn om een plaats voor de auto te vinden. Binnen een straal van 3 kilometer ligt de binnenstad van Leeuwarden. Even van de Friese cultuur genieten? Dat kan! In de binnenstad zijn vele monumenten te vinden. Ook kwa uitgaansgelegenheden is het goed gesteld met Leeuwarden. In de avond even stappen? Ook dat kan natuurlijk. In de binnenstad zijn een aantal (grote) discotheken te vinden. Even een kroegje pakken? Avondje bowlen, poolen? Leeuwarden biedt meer dan alleen een locatie waar een gaming-event in gehouden wordt ![]() snackbars, supermarkten etc. te vinden om je te voorzien van de dagelijkse behoeften. De zaal zal worden voorzien van veel decoratie om een zo best mogelijke sfeer te creeëren. In ieder geval zal de nodige verlichting de sfeer al behoorlijk kunnen opkrikken. Er komen diverse beamers te staan in de zaal om de compo's goed te kunnen volgen. Bron
|
Wij zitten verdeeld over 2 hokken verspreid door het huis, daarom kabels van deze lengte en communicatie, en dat cpu-speed/nic speed zal me een zorg zijn, feit is dat er de vorige keer eentje was met een p3 550 en 10 mbit en dattie voor iedereen de boel aan het verzieken was met c&c generals. voor de rest ging het wel goed...maargoed we hebben 3 deelnemers dus dit is niet meer nodig
|
![]() |
|
|