Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 19:07
Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Ik organiseer voor komend weekend (23/24 aug) een lan-party, in eerste instantie hadden we voldoende deelname, maar er zijn een paarmensen af/weggevallen waardoor we nog 3 mensen zoeken.

Als je in de buurt van Groenlo woont of je kunt er incl pc komen dan ben je van harte welkom

Gespeelde spellen: Unreal Tournament, C&C Generals, Mohaa, CombatFS 2, evt crimson skies. Doe je 1 dag mee dan is het ook goed. PC's onder de 700 mhz en zonder 100 mbit nic worden niet gewaardeerd (ja die zijn er nog)

Er zijn verder geen deelnamekosten, voor drinken wordt gezorgd, eten: we bestellen pizza of patat oid, dit moet je zelf betalen.

Ohw ja wel een koptelefoon meenemen, lliefst met microfoontje voor het programmaatje roger wilco, voor communicatie tussen de teamleden

Zelf een netwerkkabel van min 3 mtr, bij voorkeur 5 mtr meebrengen.

Ik hoor wel of er belangstelling is!

PS postcode voor uitzoeken is:

7141 VL huisnr 45 in Groenlo
Oud 21-08-2003, 22:48
Verwijderd
hoeveel mensen komen er?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 10:54
CryptapiX
CryptapiX is offline
lol, een lan en dan ook nog roger wilco nodig?
ten 1ste is roger wilco kut, en ten 2e kan je iedreen zonder voicecom prog ook wel horen

eisen stellen mbt deelnemers pc waardeer ik ook neit (mijn systeem voldoet wel), beetje triest om die mensen te verbieden

en tis veels te ver weg,
en het lijkt me meer zon lan bij eimand thuis voor 10 man
Oud 22-08-2003, 14:58
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 22-08-2003 @ 11:54:
lol, een lan en dan ook nog roger wilco nodig?
ten 1ste is roger wilco kut, en ten 2e kan je iedreen zonder voicecom prog ook wel horen

eisen stellen mbt deelnemers pc waardeer ik ook neit (mijn systeem voldoet wel), beetje triest om die mensen te verbieden

en tis veels te ver weg,
en het lijkt me meer zon lan bij eimand thuis voor 10 man
Hij heeft het over teamspelers. Als je met bijv. UT CTF gaat doen in een groot level ofzo, en je wilt een degelijke strategie regelen, dan is het natuurlijk wel handig als je tegenstanders dat niet horen.
En verder... tja, beetje jammer om deelnemers om systeemeisen te weigeren. Ik heb zelf een PIII 450 MHz met een degelijke videokaart, en die draait zelfs WarCraft III vloeiend. Met UT en HL kan je natuurlijk sowieso aan komen zetten, alleen C&C Generals wordt wat lastig. En tja, WIII doet het, dus natuurlijk altijd fijn, en SC is op bijna elke pc te spelen, dus je kan altijd wat leuks doen. Vind ik dan.
Oud 22-08-2003, 15:20
Tuinkabouter !!
worden niet gewaardeerd zeik ik, ze zijn niet verboden...en het is idd een lanparty voor 10-12 mensen, take it or leave it...je bent niet verplicht te komen.

Maar 100 mbit nics zijn wel verplicht, de vorige lan hadden we een deelnemer die een p3 500 mhz icm een 10mbit half duplex kaartje had...dat schoot dus echt niet op en daarom liever iets snellers.

-WJ
Oud 22-08-2003, 15:41
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
meyer3 schreef op 22-08-2003 @ 16:20:
worden niet gewaardeerd zeik ik, ze zijn niet verboden...en het is idd een lanparty voor 10-12 mensen, take it or leave it...je bent niet verplicht te komen.

Maar 100 mbit nics zijn wel verplicht, de vorige lan hadden we een deelnemer die een p3 500 mhz icm een 10mbit half duplex kaartje had...dat schoot dus echt niet op en daarom liever iets snellers.

-WJ
voor spellen gebruik je nog geen 1 mbit, laat staan 100..
ik heb zelf gigabit ethernet dus ik wil niet meer met mensen omgaan die 100 hebben
Oud 22-08-2003, 15:42
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 22-08-2003 @ 15:58:
Hij heeft het over teamspelers. Als je met bijv. UT CTF gaat doen in een groot level ofzo, en je wilt een degelijke strategie regelen, dan is het natuurlijk wel handig als je tegenstanders dat niet horen.
En verder... tja, beetje jammer om deelnemers om systeemeisen te weigeren. Ik heb zelf een PIII 450 MHz met een degelijke videokaart, en die draait zelfs WarCraft III vloeiend. Met UT en HL kan je natuurlijk sowieso aan komen zetten, alleen C&C Generals wordt wat lastig. En tja, WIII doet het, dus natuurlijk altijd fijn, en SC is op bijna elke pc te spelen, dus je kan altijd wat leuks doen. Vind ik dan.
jah en hij heeft het over een netwerkkabel van 3-5 meter.. wat naar mijn idee inhoud dat ze niet zo ver van elkaar zitten dat ze elkaar niet meer kunnen horen he?
Oud 22-08-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
CryptapiX schreef op 22-08-2003 @ 11:54:

Als je vaker LANt moet je toch weten hoe irritant het is als er één iemand tussen zit die wel graag mee wil spelen maar met z'n trage PC gewoon niet mee kán spelen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 20:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-08-2003 @ 18:00:

Als je vaker LANt moet je toch weten hoe irritant het is als er één iemand tussen zit die wel graag mee wil spelen maar met z'n trage PC gewoon niet mee kán spelen.
das toch niet jouw probleem maar het zijne?
wat boeit het mij nou dat het op iemands anders pc niet vloeiend loopt.. als hij er goed mee kan spelen boeit het me geen fuck hoor

en dat 100mbit verhaal is helemaaaaal bullshit want er is geen enkel spel wat meer dan 1mbit gebruikt laat staan 100
Oud 23-08-2003, 12:02
Maradinus
Maradinus is offline
HIJ WIL GEWOON LUXE *drukt op caps-lock*
zijn *zuckt wij hebben 10 meter kabel nodig voor 20 pc's

binnen kort "The Art OF lan" friesland hallen in leeuwarden

Zoals eerder gezegd zal AOL (Art Of LAN) gehouden worden in Leeuwarden; de hoofdstad
van Friesland. Met ruim 80.000 inwoners is Leeuwarden tevens een van de grootste steden
in het Hoge Noorden.

De LAN-party zal plaats vinden in het Friesland Expo Centrum (kortweg: FEC) in Leeuwarden.
Het complex bestaat uit 3 zalen, genaamd: Friezenhal, Saksenhal en Frankenhal. Alle zalen
bij elkaar hebben samen een totaal beursoppervlak van ca. 25.000 vierkante meter.

Art Of LAN wordt gehouden in de Frankenhal die een totaaloppervlak meet van 5.700 vierkante
meter (60x95 meter). 2100 vierkante meter zal afgehuurd worden om het evenement in te
kunnen houden, incl. een ruime slaapzaal.

Het FEC beschikt over een groot aantal parkeerplaatsen, met ruim 3600 parkeerplaatsen rondom
het FEC moet er weinig moeite zijn om een plaats voor de auto te vinden.

Binnen een straal van 3 kilometer ligt de binnenstad van Leeuwarden. Even van de Friese
cultuur genieten? Dat kan! In de binnenstad zijn vele monumenten te vinden. Ook kwa
uitgaansgelegenheden is het goed gesteld met Leeuwarden. In de avond even stappen? Ook dat
kan natuurlijk. In de binnenstad zijn een aantal (grote) discotheken te vinden. Even een
kroegje pakken? Avondje bowlen, poolen? Leeuwarden biedt meer dan alleen een locatie waar
een gaming-event in gehouden wordt Daarnaast zijn in de binnenstad tal van pinautomaten,
snackbars, supermarkten etc. te vinden om je te voorzien van de dagelijkse behoeften.

De zaal zal worden voorzien van veel decoratie om een zo best mogelijke sfeer te creeëren.
In ieder geval zal de nodige verlichting de sfeer al behoorlijk kunnen opkrikken. Er komen
diverse beamers te staan in de zaal om de compo's goed te kunnen volgen.

Bron
Oud 23-08-2003, 18:06
Tuinkabouter !!
Wij zitten verdeeld over 2 hokken verspreid door het huis, daarom kabels van deze lengte en communicatie, en dat cpu-speed/nic speed zal me een zorg zijn, feit is dat er de vorige keer eentje was met een p3 550 en 10 mbit en dattie voor iedereen de boel aan het verzieken was met c&c generals. voor de rest ging het wel goed...maargoed we hebben 3 deelnemers dus dit is niet meer nodig
Reageren

Regels voor berichten