Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Waarvan WMP het enige prog is dat ook daadwerkelijk iets te doen heeft... Overigens is de hele zooi afsluiten makkelijker gezegd dan gedaan, servers moeten blijven draaien... (al worden ze niet intensief gebruikt, misschien eens per dag) |
![]() |
|
je moet alle zooi in de virusscanner zelf uitschakelen, die heeft een hoop onzin opties die je nooit of zelden gebruikt. Verder zeg jij iets wat niet kan. Er kan maar 1 bestand op je computer staan in dezelfde map met dezelfde naam. Als je de orginele taskmnr opstart. Ik meen dat er altijd 2 zijn, eentje in de gewone map en eentje in dllchace, k zal het effe nazoeken voro je
|
![]() |
|
ja hoor, 1 taskmgr staat in winnt\system32 en een in winnt\system32\dllcache
k denk niet dat je virus ze allebei heeft overgeschreven. K denk zelfs geen van beide, misshien dat het virus wordt geactiveerd als je taskmgr opstart. Je kan proberen om in je register te zoeken naar taskmgr om te kijken of er iets verd8s in staat. Maar k denk dat je niet veel zal vinden. Een virusscanner zal het wel oplossen. edit: Ik vraag me echt af hoe mensen aan al die virussen komen, ik heb in jaren geen virus gehad zonder virusscanner. Ik weet niet hoe je een virus kan krijgen, als je gewoon GEEN progs van kazaa en andere p2p progs download en gewono een firewall hebt draaien(zelfs dat is niet nodig) dan kun je bijna geen virus krijgen. Of je moet zo stom zijn om bijlages in emails te openen Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
het virus kopieert kernel32.dll onder krized.tt6 en met wininit.ini zorgt ie ervoor dat bij de volgende reboot kernel32.dll wordt vervangen door krized.tt6... indirect overschrijft hij dus kernel32.dll, en niet taskmgr........ |
![]() |
||
Citaat:
sorry ik las verkeerd, ik d8 dat taskmaneger niet eens opstartte |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar idd vraag ik mij ook af hoe ik aan dit virus kom... het verspreidt zichzelf niet... je kunt het dus alleen krijgen door een geinfecteerd programma te starten (of geinfecteerde dll aan te roepen) dan vraag ik me heel erg af wie van degenen die ik ken er dan nog meer ditzelfde virus heeft... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|