Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 21:10
Captain N
Captain N is offline
Gegroet, ik zit al een tijdje een beetje te cruisen hier en nu zie ik ineens dat er ook een artsection is o_O
Dus bloep, ik ga zooi posten, komtie....

En dat was het weer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 21:15
Quistnix
Quistnix is offline
Anime is nu niet bepaald mijn stijl, maar technisch en qua design vind ik ze erg sterk. Vooral de 5e van boven is heel goed ontworpen.

Oud 21-08-2003, 21:17
Stoetel
Stoetel is offline
Uiterst vet!!

Het eerste meisje heeft vrees ik iets gebroken , maar voor de rest zijn het stuk voor stuk heel kewle tekeningen en heb je een ongelooflijk mooie tekenstijl! Ik wil zeker meer van je zien!
Oud 21-08-2003, 21:40
Thomas
Thomas is offline
Wat ontzettend stoer.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:42
Verwijderd
Ik vind de laatste (mede dankzij de kleur) het mooist. Misschien moet je er een paar uitwerken. Ik hou eigenlijk niet van anime en heb in mijn hele leven maar 1 tekening gemaakt in anime-stijl maar als je er van houdt moet je ermee doorgaan. Het ziet er allemaal wel goed uit (behalve dat eerste meisje dat idd iets gebroken lijkt te hebben).

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:03
Captain N
Captain N is offline
I fucking hate u guys.
Nee hoor grapje...maar ANIME!!!....damnit ik weiger te geloven dat ik anime teken!
Ik ben verdorie zo antianime als de pest en mensen vinden mn stuff anime!
*zoekt een stevig touw om zich aan op te knopen*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:22
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
k vind die eerste eigenlijk het gaafst...

Enne het heeft best wel anime trekjes...
Oud 21-08-2003, 22:23
Sirenie
Sirenie is offline
De eerste twee vind ik erg mooi, daarna kan het me niet boeien, maar dat is persoonlijk. Je maakt erg mooie dingen! Heel goed, technisch. Puik hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:38
655321
655321 is offline
tweede is echt het aller kewlst... eerste is ook wel vet maar et ziet dr nie zo gezond uit dat been verder zijn gezichten wel kei kewl allemaal.

maar waarom altijd nou van die enorme strandballen als borsten ...mannen
Oud 21-08-2003, 22:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
655321 schreef op 21-08-2003 @ 23:38:
maar waarom altijd nou van die enorme strandballen als borsten
dat is mooi
doe ik zelf ook als ik vrouwtjes teken
Oud 21-08-2003, 22:43
Captain N
Captain N is offline
Haha idd, daar werd ik dan ook op aangesproken.
Ik heb toen ik haar design veranderde (ik neem aan dat je het over de dame op het derde plaatje hebt) heb ik haar ook natuurlijkere borsten gegeven.....denk ik.

Ow en anime trekjes heeft het idd, ik probeer een beetje tussen western en anime in te zitten, maar enkel anime dat klinkt zo vies
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:13
\/ince
\/ince is offline
hehehe sweet, Unknownforumd00d! welkom in ons nederig stulpje.. (vince speaking) Dope stuff!!
Join the war against Anime lol.. good stuff, laatste is inderdaad 't sterkst, kleur die schoenen nog ff
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:57
Captain N
Captain N is offline
Dude ik kom jou ook overal tegen .....kan me even niet meer herinneren waar nog meer maargoed.

Hmm ff over dat anime, het heeft een slechte naam gekregen door al die wannabe anime artists die schoolmeisjes in korte rokjes proberen te tekenen.
Maar neem bv Capcom en SNK artwork, ook anime maar het schopt wel een hoop kont
Dus echt tegen anime ben ik niet, maar het begrip staat tegenwoordig voor onoriginele korte rokjes grote ogen art, terwijl er zoveel geweldige anime artists zijn, die lijden daar op deze manier onder.

Voorbeeld van goede anime
http://home.comcast.net/~studioxd/gallery.html
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 08:43
Not for Sale
Not for Sale is offline
'you talking 2 me?', is da Clint Eastwood?

over het algemeen : dope
maar tis idd sympathieker om niet alleen cup F's te tekenen.
Oud 22-08-2003, 08:58
Laïs
Laïs is offline
Die laatste vind ik het mooist,ook mede de kleur.
Ik heb vind je stijl ook niet echt super, maar je kan echt wel goed tekenen.
Oud 22-08-2003, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Captain N schreef op 22-08-2003 @ 00:57:

Hmm ff over dat anime, het heeft een slechte naam gekregen door al die wannabe anime artists die schoolmeisjes in korte rokjes proberen te tekenen.
Maar neem bv Capcom en SNK artwork, ook anime maar het schopt wel een hoop kont
Dus echt tegen anime ben ik niet, maar het begrip staat tegenwoordig voor onoriginele korte rokjes grote ogen art, terwijl er zoveel geweldige anime artists zijn, die lijden daar op deze manier onder.

Voorbeeld van goede anime
http://home.comcast.net/~studioxd/gallery.html
Ben ik het wel mee eens maar je hebt ook echte artiesten die anime tekenen wat ik slecht vind zoals: Dragonball Z. Die mensen moeten echt een beetje anatomie bestuderen, maar je hebt idd ook goede anime zoals dat plaatje van jou. Maar toch verkies ik realisme boven anime
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 09:42
\/ince
\/ince is offline
Western above Anime! verder, inderdaad er zijn wel goeie manga/animeartiesten, fucking hell jawel... er d'r zijn ook een zooi goeie anime's op de markt, en manga's.. maar wat Cantain Noob al zei, alles word verhyped...
(rolleyes: ben zelf ook bezig met iemand aan een goeie manga binnekort zal ik misschien ens wat laten zien..)
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:21
Verwijderd
Niet slecht! Ik vind de gezichten eigenlijk niet zo goed in verhouding met hoe goed de houdingen kunnen zijn... het been van het bovenste meisje gaat wel erg ver naar achteren en sommige dingen zijn niet echt anatomisch correct, maar het is toch absoluut niet slecht.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
spinneman schreef op 22-08-2003 @ 10:37:
Ben ik het wel mee eens maar je hebt ook echte artiesten die anime tekenen wat ik slecht vind zoals: Dragonball Z. Die mensen moeten echt een beetje anatomie bestuderen, maar je hebt idd ook goede anime zoals dat plaatje van jou. Maar toch verkies ik realisme boven anime
Heej, niet spotten met DBZ, dat is verrekte goed getekend in vergelijking met sommige manga (ik heb het dus over de manga dbz, niet de anime ).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 13:34
nogmaals
nogmaals is offline
mooie ingewikkelde schetsen erg goed!
Oud 22-08-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 22-08-2003 @ 14:22:
Heej, niet spotten met DBZ, dat is verrekte goed getekend in vergelijking met sommige manga (ik heb het dus over de manga dbz, niet de anime ).
Ik ken niet echt veel manga maar de DBZ die ik op tv heb gezien (die dus op cartoon network was en yor kiddin) is kapotslecht getekend. De gezichten simpel, anatomie slecht. Weinig goeds aan eigenlijk. Ik heb me vaak mateloos geergerd aan de manier waarop ze armen tekenden.

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 01:37
Verwijderd
Dat is dus de anime. (Anime = geanimeerd ) Manga is stripvorm, waar dus ook veel meer aandacht wordt besteed aan details van de karakters. (Ik ken de strip niet overigens, maar daar ga ik dan van uit.)
X-men tekenfilm is bijvoorbeeld ook vele malen slechter dan de comics.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 23-08-2003 @ 02:37:
Dat is dus de anime. (Anime = geanimeerd ) Manga is stripvorm, waar dus ook veel meer aandacht wordt besteed aan details van de karakters. (Ik ken de strip niet overigens, maar daar ga ik dan van uit.)
X-men tekenfilm is bijvoorbeeld ook vele malen slechter dan de comics.
Ik heb de dbz strip dus wel gezien en de kwaliteit is precies hetzelfde als in de tekenfilm(misschien net een heeeeel klein beetje beter). Het verschil is lang niet zo groot als bijv. de X-men strip en de X-men- tekenfilm.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:51
\/ince
\/ince is offline
of de spawn comic/tekenfilm

Anywee, dbz mja, tis ook niet mijn ding, maar probeer maar es te animeren, en helemaal als je 250+ afleveringen moet produceren, ik vind 't freaking knap.. die muscle shit is gewoon de stijl, reken maar dat ze meer van anatomie weten wie hier dan ook.. maarja de stijl is verder ook niet mijn ding, maar alsnog petje af..

let's not ruin this topic..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:45
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
655321 schreef op 21-08-2003 @ 23:38:
maar waarom altijd nou van die enorme strandballen als borsten ...mannen
Hahahaha, dat viel mij ook op! Waarom hebben vrouwen in dit soort tekeningen altijd meloenen als borsten. *stoort zich eraan*. Kan je misschien de volgende keer anders maken, gewoon middelmatige borsten. Maar goed, aan de andere kant, die Japanners zijn er gek op, die maken ze ook altijd groot.
Citaat:
dat is mooi
doe ik zelf ook als ik vrouwtjes teken
Naja, ieder zo z'n smaak, maar echt natuurlijke dingen zijn het niet.

Voor de rest: die vrouw met dat ding in d'r hand is het mooist(oningekleurd en ingekleurd) en dan die vent met Wolverine-klauwen ook. Inkleuren is echt mooi, moet je ook bij die anderen doen!!!
Oud 23-08-2003, 17:20
dark_poetry
dark_poetry is offline
Er zitten paar hele toffe dingen tussen gewoon.
Oud 24-08-2003, 22:13
Verwijderd
Toen ik die eerste zag dacht ik god wat is dit? Maar vanaf de derde zijn ze eigenlijk wel dik in orde.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:23
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
koel, ik wou dat ik zo kon tekenen...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:44
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Dat wijffie op dat eerste plaatje zou dat best wel kunnen (als ze lenig was tenminste) maar dan zou dr voetzool boven zitten
Oud 25-08-2003, 12:22
-niels-
-niels- is offline
W'rom moet ik een beetje aan de Nightelves uit Warcraft denken als ik dit zie? en dan voornamelijk de 3de...
Oud 25-08-2003, 19:26
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
She-Devil schreef op 25-08-2003 @ 12:44:
Dat wijffie op dat eerste plaatje zou dat best wel kunnen (als ze lenig was tenminste) maar dan zou dr voetzool boven zitten
nee hoor, de tekening klopt wel.. alleen zijn er maar weinig mensen die zulke enkels hebben dat ze hun voet zo kunnen buigen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten