Advertentie | |
|
![]() |
|
Dude ik kom jou ook overal tegen
![]() Hmm ff over dat anime, het heeft een slechte naam gekregen door al die wannabe anime artists die schoolmeisjes in korte rokjes proberen te tekenen. Maar neem bv Capcom en SNK artwork, ook anime maar het schopt wel een hoop kont ![]() Dus echt tegen anime ben ik niet, maar het begrip staat tegenwoordig voor onoriginele korte rokjes grote ogen art, terwijl er zoveel geweldige anime artists zijn, die lijden daar op deze manier onder. Voorbeeld van goede anime ![]() http://home.comcast.net/~studioxd/gallery.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 21:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is dus de anime.
![]() ![]() X-men tekenfilm is bijvoorbeeld ook vele malen slechter dan de comics. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
of de spawn comic/tekenfilm
![]() Anywee, dbz mja, tis ook niet mijn ding, maar probeer maar es te animeren, en helemaal als je 250+ afleveringen moet produceren, ik vind 't freaking knap.. die muscle shit is gewoon de stijl, reken maar dat ze meer van anatomie weten wie hier dan ook.. maarja de stijl is verder ook niet mijn ding, maar alsnog petje af.. let's not ruin this topic..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Voor de rest: die vrouw met dat ding in d'r hand is het mooist(oningekleurd en ingekleurd) en dan die vent met Wolverine-klauwen ook. Inkleuren is echt mooi, moet je ook bij die anderen doen!!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|