Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind t geen k*tmuziek en idd hij vind niet al zn nummers even goed...hehe
Maareh, hij staat niet alleen in de BO Hitkrant en die shit maar ook in alle kranten en niet te vergeten want waar t echt om gaat de CHARTS met op dit moment Something beautiful in de top 20 en Escapology weer terug op 1 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben er ook geweest 17 juli, en ik vond hem en zn muziek al geweldig en t is alleen nog maar meer geworden want die show was gewoon "Amazing!!!" |
![]() |
|
hij is idd de ARTIEST van dit moment, maar daarmee nog niet de MUZIKANT van dit moment; muzikant is hij uberhaupt niet, hij heeft gewoon een hip imago, hij ziet er (toegegeven) erg lekker uit en hij doet erg koel. daarnaast zitten zijn shows goed in elkaar en weet hij wat mensen willen. dat maakt hem dus een goed artiest en een waardeloos muzikant. echt goed zingen doet ie ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind hem een goede artiest, altijd nog beter dan de rest van die tering popmuziek.. hij heeft wel humor on-stage en een paar leuke nummers. maar hij is zeker niet DE artiest van het moment |
![]() |
|
![]() |
robbie williams heeft gewoon iets wat ik in anderen niet meteen zie. een hele goede stem, leuke liedjes en een geweldige uitstraling. een echte performer die een geweldige show neer kan zetten (kan echt genieten als hij op zo'n podium staat met zo'n houding van" ik ben de beste en ik wil het weten")
ik vind hem zeker de artiest van het moment, omdat hij ook de artiest is die mijn lievelingsnummer heeft gezongen (angels) |
![]() |
|
Robbie Williams vind ik wel echt een popster iemand, hij maakt al jaren zn muziekjes en het blijft allemaal ongeveer in dezelfde stijl, hij heeft een geweldig imago, leuke looks... mjah echte popster... en ik heb ook een robbie williams cd, eerste na take that geloof ik, vond ik toendertijd echt geweldig, en nou nog steeds best leuk wel..
||
![]() |
Citaat:
Als je Rock DJ of Cursed van zn nieuwe album bijvorbeeld vergelijkt met Nan's song (weet niet of je dat nr kent) of feel wat mij betrefd, dan is dat toch wel een andere stijl.... |
![]() |
||
Citaat:
Dat ben ik met je eens. Hij blijft zo populair omdat hij elke keer met wat vernieuwends komt. Niet altijd dezelfde pop liedjes. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hij is een rasartiest, hij heeft van alles wat, hij heeft een goede show en een geweldig goeie stem, nou ja, dan ben je dr wel.
hij is denk ik samen met justin timberlake wel 1 van de grootste, al moet justin nog een beetje groeien!
|
Zn muziek is gericht op de mainstream, maakt top40, ikzelf vind hem niet echt goed, maar zn concerten zien er wel gaaf uit, maar hij blijft ontzettend gay dansen en zingen zodat ik er niet langer dan 5 seconden naar kan kijken/luisteren, maar mn vader vind het wel cool
![]() maar is totaal mijn smaak niet ![]() RW zuigt ![]() maar ieder zn eigen smaak tog? ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Robbie Williams Live Gothic Queen | 3 | 20-07-2003 20:03 | |
Muziek |
waar kun je de achterkant van de cd van robbie williams vinden? ingefranken | 6 | 18-07-2003 16:40 | |
Muziek |
Robbie Williams vraag. Miss. Tandenborstel | 3 | 17-06-2003 17:52 | |
Muziek |
Bladmuziek Feel Robbie Williams lucy48 | 2 | 19-03-2003 17:28 | |
Muziek |
Robbie Williams Tickets gevraagd... Verwijderd | 6 | 24-02-2003 15:12 | |
Muziek |
Robbie Williams in Nederland! Barbabarbara | 9 | 23-11-2002 12:21 |