Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 10:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
Ik heb het dan over topic's op bijvoorbeeld L&R waarin gevraagd word of het normaal is als 13 jarig meisje een vriend te hebben van 17 ofzo.
Mensen antwoorden dan vaak dat leeftijd er niet toe doet en dat als jullie van elkaar houden moet je er gewoon voor gaan, bla bla bla. Dat soort dingen....je kent het wel.

Ik denk dan heel vaak van, jah, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar als je dat probleem voorlegt in de 'echte' wereld dan word daar heel andere op gereageerd. Dan word je uitgelachen en wil niemand je kennen. (om het maar even een beetje te dramatiseren )

Leg mij is uit hoe dat toch komt dat een hele hoop op het forum er zo anders aan toe gaat
Oud 24-08-2003, 10:55
qghp
qghp is offline
Als je een bericht stuurt dan moet je het typen en dan heb je langer de tijd om er achter te komen dat die uitspraak nergens op slaat dus klik je maar neit op versturen of pas je eht aan .

Anders flap je er veel uit zonder er verder bij na te denken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:55
schietgeweer
schietgeweer is offline
Dit forum vind ik zo gek nog niet, je hebt wel van die fora waar iedereen zogenaamd bij de SAS of SEALS zit en op z'n 15de al een heel meisjesinternaat heeft gehad en zo. Da's echt zielig.
Oud 24-08-2003, 10:59
WolterB
WolterB is offline
soms wel, al zou ik zelf met zulke 'vraagstukken' toch sneller naar mn vrienden toe gaan dan het op het forum te gaan posten omdat ik zelf meer waarde hecht aan antwoorden van mensen die ik goed kennen en die mij goed kennen dan van mensen die ik niet irl ken
Oud 24-08-2003, 11:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Bloo schreef op 24-08-2003 @ 11:55:
Dit forum vind ik zo gek nog niet, je hebt wel van die fora waar iedereen zogenaamd bij de SAS of SEALS zit en op z'n 15de al een heel meisjesinternaat heeft gehad en zo. Da's echt zielig.
whahaha, serieus?! Wat voor idioot forum is dat dan weer?
Oud 24-08-2003, 11:02
Deurknop
Deurknop is offline
Ik denk dat dit forum wel representatief is voor de echte wereld.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:04
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Deurknop schreef op 24-08-2003 @ 12:02:
Ik denk dat dit forum wel representatief is voor de echte wereld.
Dat lijkt mij ook wel. Er zullen vast wel mensen rondlopen die zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn, maar de meeste vragen die hier de revu passeren zullen wel echt zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:59
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 24-08-2003 @ 12:00:
whahaha, serieus?! Wat voor idioot forum is dat dan weer?
dodmod, liepen soms rare mensen rond. Constant 'ik zit in het leger' - bij voorkeur USMC en zo, 'ik ben zo gespierd', 'ik heb zoveel mensen in elkaar gebeukt' en 'ik heb zoveel meisjes gehad'. Voornamelijk toen Random Nonsense er nog was. De meeste mensen hadden last van één van de vier gevallen, maar er liepen ook extremen rond.
Oud 24-08-2003, 12:21
Verwijderd
Het is hier echt wel ietsje politiek correcter dan in het echt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 12:28
rosayet
rosayet is offline
Ik denk dat dit forum in sommige opzichten heel goed overeenkomt met de echte wereld, maar van de andere kant ook weer niet.

Hier kan iedereen z'n hart uitstorten zonder dat er ook maar iemand achter hoeft te komen, door bijv. een andere naam aan te nemen.

Maar er zijn hier ook mensen die hier onder hun echte naam zitten.
Bijv. Sarahbressers... zij zit hier met haar echte naam, en foto's van zichzelf in het fotoboek.
Toch geeft ze hier ook veel persoonlijke dingen van zichzelf bloot.

Mocht ik dit doen... dan weet ik zeker dat bij mij de hele school op dit forum zou gaan rondkijken naar wat ik hier allemaal typ om zo maar dingen over me te weten te komen.

Ik heb het idee dat je hier ook dingen leest waar je misschien in het dagelijks leven niet echt mee te maken krijgt.
Omdat je de mensen in je omgeving niet zo goed kent....

Pfff.... ik weet ff niet hoe ik het moet verwoorden.
Probeer het binnenkort nog eens opnieuw....
Oud 24-08-2003, 12:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind het wel over een komen, hier zitten mensen die over bepaalde dingen dezelfde mening hebben als mensen uit mijn directe omgeving, dus in die mate komt het over een ja.
Oud 24-08-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 24-08-2003 @ 11:59:
soms wel, al zou ik zelf met zulke 'vraagstukken' toch sneller naar mn vrienden toe gaan dan het op het forum te gaan posten omdat ik zelf meer waarde hecht aan antwoorden van mensen die ik goed kennen en die mij goed kennen dan van mensen die ik niet irl ken
Ja maar je vrienden enzo die zijn vaak niet helemaal objectief en hebben misschien dezelfde mening als jij.. door het aan anderen te vragen krijg je veel meer meningen te horen en kun je beslissen wat jij goed vind... snap je?

ontopic: bijvoorbeeld bij Films en tv zitten heel veel mensen die fan zijn van een serie en dan op t forum zich ook 'inleven' in een persoon van die serie... ofzichzef zo;n naam geven enzo.. en vaak zijn die mensen irl helemaal niet zo geobsedeerd door de serie.. maar hier wel (ja ik ken zo iemand.. en nee ik ben het niet) dat is dus wel nep...

Maar verder.. je moet alles gewoon een beetje dedramatiseren en dan is het nog best realistisch af en toe
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:27
sportbabe
sportbabe is offline
Citaat:
Wawl schreef op 24-08-2003 @ 12:04:
Dat lijkt mij ook wel. Er zullen vast wel mensen rondlopen die zich anders voordoen dan ze in werkelijkheid zijn, maar de meeste vragen die hier de revu passeren zullen wel echt zijn.
Ben ik het mee eens. Maar ik denk dat je hier wel meer mensen van jouw interesse treft, zoals de ERfans die hier rondlopen en dingen als dichten, schrijven, psychologie enz.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:53
CrazY G
CrazY G is offline
Ik ben het met de stelling eens. Ik las een tijdje terug ik meen op sexualiteit forum een topic over sex met dieren. Het ging over een meisje dat haar doos liet likken door haar kat.
En het viel me op hoeveel mensen dat gewoon vonden. Sommige zeiden zelf dat als het dier er geen last van heeft het wel ok is.
Ik persoonlijk walg ervan en ik denk dat als je zoiets voorlegt in de echte wereld je zwaar verafscuwt wordt. Toch opmerkelijk dat er wel degelijk zieke geesten zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 07:28
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-08-2003 @ 15:20:
Ja maar je vrienden enzo die zijn vaak niet helemaal objectief

de forummers wel?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:01
Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik vind t in grote lijnen wel overeenkomen
Oud 25-08-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 24-08-2003 @ 11:55:
Als je een bericht stuurt dan moet je het typen en dan heb je langer de tijd om er achter te komen dat die uitspraak nergens op slaat dus klik je maar neit op versturen of pas je eht aan .

Anders flap je er veel uit zonder er verder bij na te denken.
dat is waar !
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 15:12
Zaina
Zaina is offline
Irl heb ik ook continu zo'n geel/bruine kleur op de achtergrond
Oud 26-08-2003, 19:28
Dminor
Dminor is offline
Hier kan alles, hier ben je anoniem en heb je geen goede reputatie hoog te houden.

Of je hebt dat in het echt niet en probeert dat juist op te krikken door op dit forum ietsje te overdrijven. Zoiets.
Oud 26-08-2003, 19:33
Verwijderd
Ik denk dat dit forum over het algemeen wat ruimdenkender is, en wat meer accepteert, dan de echte wereld. Toch wel.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Tahvall schreef op 25-08-2003 @ 08:28:
de forummers wel?
ik bedoel.. je vrienden staan toch meer aan jouw kant...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 19:46
Verwijderd
'Hello, welcome to another episode of the real world:forum DK style. Today peaceflower asks if 'vingerverven' has got something to do with a healthy sexlife later on....(..)'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten