Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik denk dat dit forum in sommige opzichten heel goed overeenkomt met de echte wereld, maar van de andere kant ook weer niet.
Hier kan iedereen z'n hart uitstorten zonder dat er ook maar iemand achter hoeft te komen, door bijv. een andere naam aan te nemen. Maar er zijn hier ook mensen die hier onder hun echte naam zitten. Bijv. Sarahbressers... zij zit hier met haar echte naam, en foto's van zichzelf in het fotoboek. Toch geeft ze hier ook veel persoonlijke dingen van zichzelf bloot. Mocht ik dit doen... dan weet ik zeker dat bij mij de hele school op dit forum zou gaan rondkijken naar wat ik hier allemaal typ om zo maar dingen over me te weten te komen. Ik heb het idee dat je hier ook dingen leest waar je misschien in het dagelijks leven niet echt mee te maken krijgt. Omdat je de mensen in je omgeving niet zo goed kent.... Pfff.... ik weet ff niet hoe ik het moet verwoorden. Probeer het binnenkort nog eens opnieuw....
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic: bijvoorbeeld bij Films en tv zitten heel veel mensen die fan zijn van een serie en dan op t forum zich ook 'inleven' in een persoon van die serie... ofzichzef zo;n naam geven enzo.. en vaak zijn die mensen irl helemaal niet zo geobsedeerd door de serie.. maar hier wel (ja ik ken zo iemand.. en nee ik ben het niet) dat is dus wel nep... Maar verder.. je moet alles gewoon een beetje dedramatiseren en dan is het nog best realistisch af en toe |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het met de stelling eens. Ik las een tijdje terug ik meen op sexualiteit forum een topic over sex met dieren. Het ging over een meisje dat haar doos liet likken door haar kat.
En het viel me op hoeveel mensen dat gewoon vonden. Sommige zeiden zelf dat als het dier er geen last van heeft het wel ok is. Ik persoonlijk walg ervan en ik denk dat als je zoiets voorlegt in de echte wereld je zwaar verafscuwt wordt. Toch opmerkelijk dat er wel degelijk zieke geesten zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hier kan alles, hier ben je anoniem en heb je geen goede reputatie hoog te houden.
Of je hebt dat in het echt niet en probeert dat juist op te krikken door op dit forum ietsje te overdrijven. Zoiets.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #2 Fawkes | 462 | 16-12-2011 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |