Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 15:26
Verwijderd
Hoe voelde je, en wat dacht je?

Mijn eerste keer was in spanje, ik had hier in NEderland nog nooit echt gedronken omdat ik dus hier weinig dingen lekker vond. In spanje kreeg ik van mijn vrienden dus Sinas met beetje Gin (tanqueray heet het daar) Beviel mij goed.

Ik zat op een kruk, en nadat ik mijn eerste ophad voelde ik nog weinig. Ik wist wel bij mijzelf dat ik na een stuk of 2 a 3 best weleens het al kon gaan voelen maar goed ik zat op een kruk en werd alleen beetje slaperig Na 4 op te hebben (Zat maar klein beetje gin met veel sinas, aangezien het mijn eerste keer was dat ik dronk) moest ik naar de wc en dus van mij kruk af.

En toen pas merkte ik het Ik heb veel gedanst joh! Dat wil je niet weten

Hoe was jullie eerste keer aangeschoten zijn?

IK rook niet, en ben ook niet van plan om ooit eens stoned te worden

Laatst gewijzigd op 28-08-2003 om 17:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2003, 15:41
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Weet ik niet meer

Maar ik gok ergens rond me 13e. Ik vond stoned zijn leuker
Oud 28-08-2003, 16:10
Demiurge
Demiurge is offline
Laten we hier toevoegen: Hoe voelde je de eerste keer dat je stoned was.

Aangeschoten: Eerste keer dat ik uit ging naar een plek waar alcohol was, het was een disco'tje van me dansschool en omdat ik ouder dan me vrienden ben heb ik tot me 13e nooit alcohol gehad. Daar kon ik het gewoon meekrijgen, was natuurlijk heel stoer om daar met een biertje te staan, en ik raakte te enthousiast en werd al snel aangeschoten, ik vond het wel fijn en stoer eigenlijk

Stoned: 1e en 2e keer dat ik blowde was niet echt speciaal en was ook niet echt stoned, maar een zaterdag en we gingen uit, ik had een joined geregeld, ik was toen 16, Ik samen met een vriend blowen en in no-time was ik zeer stoned, alles om me heen viel weg, als ik me op iets concentreerde viel de rest compleet weg en zat ik zo 10 minuten naar iets te staren totdat ik doorhad dat ik alles miste, probeerde ik me weer te concentreren op een gesprek dat een groepje had maar dat lukte ook niet. In de disco was het ook geen succes want de bas en alle lichten begonnen me zwaar te irriteren, ben ik maar met die vriend naar buiten gegaan en hebben we daar gezeten en genoten
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 16:29
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Aangeschoten: weet ik dus niet meer.

Stoned zijn: De aller eerste keer was met me broer toen ik 13 was. Ik stelde hem nogal veel vragen en toen stelde hij het maar voor om het te gaan proberen, dus hij joint draaien. Die keer voelde ik er helemaal niets van want ik kon de rook voor geen meter binnen houden (ik had nog nooit gerookt). De 2e keer was met een paar vrienden en toen was ik echt vér heen. Echt 3 uur lang slap gelegen hehe
Oud 28-08-2003, 18:27
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Pff, dat moet dit jaar oud en nieuw geweest zijn.. Beetje veel bier achter elkaar naar binnen gewerkt.. Werd heel vrolijk ook beetje wazig zei zowat alles wat ik dacht, wel leuke nacht gehad trouwens!..

Eerste keer stoned => Misschien ooit nog wel een keer....
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:41
Verwijderd
Dat jullie dat nog weten... ik heb echt geen idee meer. Zowel van het aangeschoten zijn als het stoned zijn niet! (De rest ook niet, ben ik dan zoveel tijd vaag geweest dat ik het gewoon echt niet meer weet? )
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:46
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2003 @ 20:41:
(De rest ook niet, ben ik dan zoveel tijd vaag geweest dat ik het gewoon echt niet meer weet? )
Blijkbaar
Oud 28-08-2003, 19:48
freakinaround
freakinaround is offline
aangeschoten : toen was ik 13 . Toen waren op vakantie in Frankrijk, en mn beste vriendin was ook mee .
Hadden we een fles van dat likeur, met zn 2'en opgedronken
Was echt heel lollig, ik die hele camping rondlopen
en tegen voorbijgangers heel melig "Bonjour" zeggen (twas 3 uur 's nachts), heel veel lachkicken, en liep steeds verkeerde kant op
En ik zei gewoon alles wat ik dacht

en toen ging ik op de grond zitten
en viel ik steeds om naar achteren

kheb nog nooit geblowd.
Oud 28-08-2003, 20:29
Laïs
Laïs is offline
Eerste keer aangeschoten? Dat was op 23 augustus ,dees jaar, ik had teveel pina colade gedronken op een tuinfeest.
Oud 29-08-2003, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 28-08-2003 @ 20:41:
Dat jullie dat nog weten... ik heb echt geen idee meer. Zowel van het aangeschoten zijn als het stoned zijn niet! (De rest ook niet, ben ik dan zoveel tijd vaag geweest dat ik het gewoon echt niet meer weet? )
Ik weet het, omdat het nog niet lang geleden is voor mij

Ik drink pas sinds een tijdje
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:41
Verwijderd
Dat weet ik echt niet meer hoor... stoned ben ik zowieso nog nooit geweest.. (rook/blow niet dus..) maar aangeschoten.. dat ben ik zo vaak geweest dat ik het me niet kan herinneren..
Ik weet wel dat ik denk 2 jaar geleden (?) samen met mijn beste vriendin met een smoes uit huis was gegaan om lekker te zuipen.. midden op straat (had toen geen idee dat dat strafbaar was... maargoed) was wel leuk... ik merkte wel dat ik heerlijk giechelig ervan werd

maar dat was niet de eerste keer.. wel degene die me in me hoofd schiet... als een van de eerste keren...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 10:50
BlackMystery
BlackMystery is offline
dat was op een festival
en wat ik dacht
wel, eerder wat ik zelfs riep, wow dit voelt een beetje zoals stoned zijn
maar eigenlijk na meer ervaringen trekt het er toch niet zo hard op
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:45
DjTiesto
DjTiesto is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 28-08-2003 @ 20:48:
aangeschoten : toen was ik 13 . Toen waren op vakantie in Frankrijk, en mn beste vriendin was ook mee .
Hadden we een fles van dat likeur, met zn 2'en opgedronken
Was echt heel lollig, ik die hele camping rondlopen
en tegen voorbijgangers heel melig "Bonjour" zeggen (twas 3 uur 's nachts), heel veel lachkicken, en liep steeds verkeerde kant op
En ik zei gewoon alles wat ik dacht

en toen ging ik op de grond zitten
en viel ik steeds om naar achteren

kheb nog nooit geblowd.
Lol bij je profiel staat dat je 11 bent. Aan je typen te zien ben je dat ook dus allemaal gelul

Ontopic: kzou het niet weten. Denk op men 13 e ofzo
Reageren

Regels voor berichten