kheb geen idee wat voor titel ik dit topic moet geven dus daarom maar dit...
in ieder geval tzit zo...kben al 2,5 jaar bevriend met een meisje, 17 jaar net als mij! kwas vanaf het begin al gek op dr, maar nu ist dus zo ver dat ik al weken smoorverliefd op dr ben. ik weet het, vrienden(innen) weten het het, de hele regio weet het...kortom: zij weet het ook!
ja en? nou tzit zo...kheb geen idee wat ze nou precies voor mij voelt...vind ze me leuk als "gewone" vriend..of wil zij ook meer! alle vriendinnen van haar zeggen dat ze ook helemaal gek op mij is, dat ze het non-stop over me heeft en dat ze zelf dus ook meer wil...
we hebben pas geleden een date gehad. we zijn naar een ijssalon geweest, naar de bios enz. aant eind van de avond gaf ze me een dikke zoen en zij dat ze het heel leuk vond en dat ze snel weer met me weg wil...maar de dag daarna op msn behandelden we elkaar toch weer als vrienden...zoals normaal. dus als we elkaar "live" spreken via mobiel of msn is het vriendschappelijk...maar in e-mailtjes en smsjes doet ze veel closer en liever en geeft ze me allemaal complimentjes en prijst ze me de hemel in...
vriendinnen weten het ook niet meer wat ze nou wel wil en wat niet....ze houdt het allemaal voor zichzelf opeens! maar hoe moet ik dit nou aanpakken dan? moet ik gewoon gaan afwachten? of moet ik met haar afspreken en duidelijk zeggen wat ik van dr vind...of via een mail? of komt dit weer allemaal te opdringerig over? of of of
iemand een idee hoet verder moet?