zal ik dan ook maar even mijn mening erover geven...

het is wel waar dat je snel dingen eruit flapt... en helemaal lang geleden, jaar of 5, von ik dat miss ook wel vervelend. Maar op een gegeven moment krijg je wel door dat je het helemaal niet zo bedoeld als dat het eruit komt. En dat je eigenlijk gewoon een heel lief meisje bent

En nu intresseert het me eigenlijk helemaal niets meer. En dat komt met je vriendje ook wel. Tis eigenlijk wel logisch dat hij nu nog niet precies weet hoe hij het moet opvatten en dat hij der een beetje aan moet wennen. Maar als je gewoon af en toe hem duidelijk maakt dat dat gewoon Mylene is, zal het op een gegeven moment gewoon langs hem heen gaan en wrs net zo hard mee gaan doen. En ik weet nu tenminste zeker dat je tegen mij gewoon helemaal jezelf bent en daar horen die opmerkingen dan misschien wel bij, maar zo heeft iedereen wel wat. Maar ik weet zeker dat je vriendje ook heel veel van jou houd en dat hij niets liever wil dat je gewoon helemaal jezelf bent. En dan zal hij het echt niet opeens uitmaken omdat je zo nu en dan minder lieve dingen zegt. Hij krijgt vanzelf door dat je daar niets mee bedoeld. En het kan natuurlijk geen kwaad om der een beetje op te letten, maar je moet het niet gaan forceren ofzo, want dan wordt je alleen maar nep en ben je niet jezelf meer. En dat vind hij nog veel erger dat weet ik zeker. Dus hem duidelijk maken dat dat gewoon bij jou hoort en je er niets mee bedoeld lijkt me een beter plan. En ik trek me er helemaal niets meer van aan en dat zal bij hem ook zeker gebeuren