Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2002, 09:06
BlackMystery
BlackMystery is offline
waarom hoor ik zoveel verhalen over meisjes die faken
van ja ik wilde men vriendje niet kwetsen
dus fake ik maar
ik denk dat het veel minder kwetsend zou overkomen als je gewoon moest zeggen wat hij juist zou moete doen zodat je zou smelten van genot
denk dat dat leuker is voor allebei

hebben jullie ooit wel eens gefaked?
zoja, waarom?
en wat is je standpunt tegenover dat gefake?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 11:32
Starrie
Starrie is offline
zijn al heel veel topics over geweest volges mij... ff terugbladeren..
Nee, faken vind ik hetzelfde als liegen dus voor mij is dat hetzelfde als iemand gewoon belazeren.
Kzou het nooit doen...
Oud 04-05-2002, 12:57
chanel
chanel is offline
t is ook jezelf voor de gek houden! want je vriend denkt: dit vind ze lekker, zo kan ze klaarkomen dus zo doe ik t dan maar... dan zal je moeilijker kunnen aanwijzen hoe t wél moet/je het wil..

Ik ben daarin heel eerlijk tegen me vriend, alhoewel ik wel vaak het gevoel heb dat ik klaar ga komen, maar dat het gewoon niet gebeurd.
Dus doet me vriend extra zn best, en áls ik ben klaargekomen vinden we t allebij echt heerlijk

ik denk dat je daarom maar beter eerlijk kan zijn

Chanel
Oud 04-05-2002, 13:57
birdy
birdy is offline
het is erg stom om te doen, je hebt alleen jezelf ermee!!!
ik heb het zelf 1 keer gedaan maar heb het daarna meteen verteld omdat ik het heel stom vond van mezelf
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:14
Verwijderd
nopez..nooit gedaan, never will owk.. Kvinnut liegen en je verpest het idd alleen maar voor jezelf
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:37
eztah
eztah is offline
Ik heb dat nooit gedaan.

Tis wel eens dat het gewoon niet lukt bij mij om klaar te komen, ikzelf vind dat helemaal niet zo erg, maar wel lullig voor hem als hij z'n best doet.

Het gaat mij om het geheel, het samenzijn
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 15:46
Verwijderd
Hahaha, ik hoef niet eens te faken
Ik kom soms echt te vaak klaar..

En ik kan op zich wel begrijpen dat mensen denken dat ik fake als ik (soms wel) 3 keer klaar kom TIJDENS de daad
Maar tis toch echt zo en ik prijs me echt gelukkig daarmee
En soms ook gewoon maar één keertje ofzo, maar meestal kom ik wel klaar..

Maar soms lukt het ook gewoon niet, ook niet als ik gebeft wordt.. En dat is misschien wel lullig ofzo maar dan ga ik niet faken en dan zeg ik ook gewoon dat het niet gaat lukken..
En dan hoeft ie zich echt niet kut te voelen als het niet lukt want het ligt dan niet aan hem, en dat weet ie ook wel gelukkig

maar faken lijkt me zo moeilijk Ik zou namelijk neit meer weten wat ik allemaal laat horen en wat ik allemaal doe haha Dan staat mijn verstand toch altijd op nul..
Dus ik denk dat ie het zo door zou hebben.. ik ga het maar niet proberen

Verder hou ik dan alleen maar mezelv voor de gek, en ik denk ook niet dat hij het fijn vindt als ie er achteraf achterkomt dat ik heb gefaked. Hij heeft veel liever dat ik er eerlijk in ben als ik niet kom

nee kweenie, faken is een beetje not done
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 03:36
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kheb echt weleen gefaked en ook inderdaad omdat ik hem niet wou kwetsen....kvond het namelijk wel heel lekker maar om de een of andere stomme reden kwam ik dan niet...maar tis wel kut voor hem en voor je zelf om te faken kunt dr beter eerlijk over zijn en zeggen hoe je evt wel kunt komen dan kan t nog weleens heel leuk worden!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Dat zou ik dus echt nooit doen. Als er iets belachelijk is
Sorry, maar daar bereik je toch totaal niks mee??
Mijn ex heeft lang gedacht dat ALLE vrouwen klaar kwamen tijdens HET doen. Waarom? Omdat zijn vorige vriendin ook ALTIJD klaar kwam. Het heeft me ontzettend veel tijd gekost hem aan z'n verstand te peuteren dat dat allesbehalve vanzelfsprekend is. Uiteindelijk hebben we kunnen concluderen dat zij waarschijnlijk ook een behoorlijk aantal keer gefaked heeft.
Kijk, als je gewoon jezelf of je partner een beetje extra wil stimuleren kun je wel overdreven laten merken dat je het fijn vind, maar om nou een heel orgasme te faken? No way
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:58
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:
waarom hoor ik zoveel verhalen over meisjes die faken
van ja ik wilde men vriendje niet kwetsen
dus fake ik maar
ik denk dat het veel minder kwetsend zou overkomen als je gewoon moest zeggen wat hij juist zou moete doen zodat je zou smelten van genot
denk dat dat leuker is voor allebei

hebben jullie ooit wel eens gefaked?
zoja, waarom?
en wat is je standpunt tegenover dat gefake?

Ik zou het zeer lullig tegenover mijn vriendje vinden
Oud 11-05-2002, 17:49
Verwijderd
Neej, zelfs niet toen hij het niet kon Dan had ik er toch helemaal niets aan... kom nou, liever slecht voor zijn gevoelens dan voor die van mij...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten