Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2015, 16:17
RLD Amsterdam
RLD Amsterdam is offline
halootjes,

ik heb sinds woensdag 2 september last van, stekende hoofdpijn linkerkant, tranend oog en druk op voorhoofd met bukken. Ik ga er vanuit dat het voorhoofd holte ontsteking is. Waarom? Toen ik jonger was heb ik dit als eens eerder gehad en had precies de zelfde verschijnselen, alleen toen was het doorgeschoten naar mijn oog en had ik een heel dik oog. Nu is mijn vraag, omdat er al 10 dagen mee sukkel, zal ik dan toch even naar de dokter gaan?, want niks helpt, stomen, neusspray, ibruprofen help, maar is naar 4 5 uur uitgeholpen en waar ik bang voor ben is dat het weer doorschiet naar mijn oog, waar het nu wel op lijkt. Dikker dan het andere oog, rood en tranend.. dus toch maar even naar de dokter???

grtjes.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2015, 16:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In de meeste gevallen gaat het vanzelf over en kan de dokter ook niet zoveel maar als het niet minder wordt en je er echt heel veel last van hebt kan je maandag wel even overleggen of het verstandig is dat je toch langskomt. In de tussentijd kan je nog proberen te spoelen met (als je het in huis hebt) een spuit of een rhinohorn of anders lauwwarm zout water opsnuiven. Dat mag je zeker drie keer per dag doen. Pijnstillers ook gewoon regelmatig nemen. Je mag vier keer per dag twee paracetamol.
Oud 12-09-2015, 17:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meer info vindt je hier en daar staat ook wanneer je contact op moet nemen met de dokter.
Oud 12-09-2015, 23:14
RLD Amsterdam
RLD Amsterdam is offline
Citaat:
Meer info vindt je hier en daar staat ook wanneer je contact op moet nemen met de dokter.
Dankje, heb wel heel erg dat mijn oogwit van het linker oog rood, traant en flink jeukt. Gepaart met hoofdpijn en steken/druk achter het oog.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2015, 13:29
Yannickje
Yannickje is offline
Als het al zolang duurt: ga naar de dokter.
Oud 13-09-2015, 19:03
RLD Amsterdam
RLD Amsterdam is offline
Citaat:
Als het al zolang duurt: ga naar de dokter.
Yess, begin volgens mij ook koorts te krijgen en te hoesten.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2015, 18:37
Verwijderd
Geweest? Wat zei arts? Beterschap..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten