Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
snap het ook niet, dat kind kan echt niet zingen.... Verder barst het nummer nu ook niet echt van leuke deuntjes, originele dingetjes of wat dan ook, en is die busta rhymes die zijn boodschappen doet ook niet echt veel toevoegend.... dus tsjah...
snap het ook niet
|
Mjah dat handje geklap is echt zwaaaaaar irri, en ze kan voor geen meter zingen... maarjah rond deze tijd is er gewoon echt gewoon alleen maar kutmuziek in de top40 anyway(ja, wanneer nou eigenlijk niet?
![]() Ps als je dat liedje leuk vindt moet je ook ff: Angelo Ft. Lumidee - Amazed(Remix) downloaden, nog meer handjegeklap *yay* ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het overigens een geweldig nummer, die beat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik vind niet dat busta het nummer verneukt maar Lumidee zelf. HOe bestaat het toch dat iemand die wel degelijk vals zingt op nur 1 komt.....
|
Heb het nummer te vaak gehoord..
Het '' geklap '' heet Diwali Riddim en is onderdeel van Dancehall...dat is gewoon een standaard beat waar ze een liedje mee maken ..(is nu helemaal hot, zelfs de B2k-luisterende-br33zahz ontdekken het..) Luister maar naar Sean Paul en Wayne Wonder, is ook diwali.. en zo heb je nog wat van die standaard beats. (En Busta Rhymes vind ik erg irritant en lomp en liedjesverneukend..) |
![]() |
|
Ik kan niet begrijpen dat ze zelfs in de studio met alle mix-technieken van tegenwoordig dat mens niet niet-vals kunnen laten klinken. Die lumidee is dus echt heel erg slecht...en ze ziet er niet uit, dus waarom zij in godsnaam een 'liedje' mocht opnemen is mij een compleet raadsel.
Maar zelfs als het nummer zou worden gezongen door de allermooiste en beste zingende persoon uit de wereld zou het nummer nog kut zijn. Ik heb me van de week al laten onterven van mijn moeder omdat ze zei dat ze het een leuk liedje vond.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|