Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Op zich heb ik nergens echt spijt van, maar ik zou m'n laatste nacht van de vakantie 2003 wel opnieuw willen doen.. dan zouden er zeker een aantal dingetjes anders verlopen en dan zou ik nu niet zo zitten piekeren.
En als het zou kunnen, zou ik het laatste half jaar met m'n ex terugdraaien. Toen was ik strontdepressief en daardoor niet echt nice-to-be-with zeg maar ![]()
|
![]() |
verkering nemen met je beste vriend als hij aan de andere kant van Nederland woont. Niet om het feit dat hij verweg woont maar om het feit dat ik hem nu niet meer wil zien dat, dat die verkering de vriendschap heel erg in de wegstaat. Ik doe alleen nog maar onaardig tegen hem en dat wil ik niet dan maar het gebeurd door die k*t verkering. Waarom heb ik dat gedaan??
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)? niem | 58 | 14-11-2005 07:20 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |