Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Een uur minder gym?? Ben je gék?? Kinderen krijgen over het algemeen al zo weinig beweging, als het aan mij zou liggen elke dag 1 uur gym. Anyway, die andere vakken (tekenen, handarbeid, CKV, KCV) zijn zeker geen onzin. De middelbare school is zoiezo om een grote basis te ontwikkelen, en daar horen de vaarigheden en kennis die je opdoet bij die vakken zeker bij.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Hmm, voor mij ligt het er ook aan wie de leraar is, hoe er les wordt gegeven en wat voor methode (boeken) ze dan gebruiken.
Ik heb CKV, maar KCV lijkt me leuker/interessanter. Ik was nooit zo weg van tekenen omdat ik eigenlijk alleen maar een beetje kan schilderen en verder niets.. (En ik leverde nooit dingen op tijd in.) Dus.. De conclusie ben ik even kwijt. Maar ik heb liever filosofie ipv CKV, dat zeker! @ de leuke mensjes boven me - Met twee uur gym verander je scholieren niet in soldaten hoor. Best wel een belediging voor degenen die echt in het leger zitten. O_o
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|