Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Maar ik zit in de kop van noord-holland en hetzelfde is in bij ons.
ik houd het maar gewoon bij blauw. ohja, en bij ons zijn van die broeken met way veel sliertjes eraan hip. Maar ik denk dat die bui haast alweer over is gewaaid. Ik hoop het althans. Al die felle kleuren enzo.... *kots* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry maar ik bedoel geen haar stijl ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Goed dan.
Welnu ik woon in Amsterdam en moet bekennen niet echt significant nieuwe trends opgemerkt te hebben. Behalve het al eerder genoemde zweetbandje en de lichtgevende topjes (m/v). Ik zal er eens wat meer op letten.
|
![]() |
Strafcorner.. bij mezelf is dat vooral omdat ik een beetje appart er bij wil lopen.. en wat anders als 1 keer omgeslagen onder is ook wel is leuk.. vindt ik dan.. maarja ieder z'n eigen stijl en ieder z'n eigen mening..
nu please weer on topic dankje ![]()
||
Citaat:
![]() Jammer.
||
Citaat:
![]() edit: maar het werd gechat eromheen . Laatst gewijzigd op 12-08-2003 om 23:08. |
![]() |
|
![]() |
Ik zie de wat stijlvollere dames hier in Leeuwarden allemaal lopen met heel diep 'uitgesneden' puntschoentjes met dunne bandjes om de enkel, je ziet bijna de hele voet en net voorbij de tenen komt nog een stukje punt. Leuk wel
![]() Voor de jongens, laag model broek met leren teenslippers zie ik veel met dit weer, met een kort model simpel shirtje erbij. Ik heb zelf een paar Adidas Prajna gekocht, die boxschoenen van Adidas die ik veel in a'dam zag. Ik zie hier verder nog niemand erop lopen, hopelijk ben ik de trendsetter dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
het gaat er niet om of jullie het breezah of lelijk vinden.. het gaat erom wat er op dat moment veel gedragen wordt qua kleding en accesoires(??)
|
![]() |
- Van die glow-in-the-dark strakke topjes. Van die marktdingen, ik hou er niet zo van.
- Zweetbandjes, ook in felle kleurtjes. - Van die plastic in alle kleuren v/d regenboog armbandjes. - Speen in de mond, maar dan vooral voor de basisschooljeugd. - Een lichte spijkerbroek, iets uitlopend, met zo'n clipriem. Is al wel heel lang in, maar je ziet 't hier nog steeds heel veel. - En opeens zie ik ook iedereen met bootschoenen lopen. ![]() - Triangelbikini's/badpakken. - Flesje Spa, altijd and always in de hand. ![]() ![]() - Gel/acryl nagels is btw ook helemaal hip hier. En natuurlijk het liefst met allemaal kriegeltjes erop. ![]() Ik woon btw in Rijssen. Dichtbij almelo / hengelo / deventer / en ook wel bij enschede. ![]()
|
Ik heb geen idee want let er dus totaal niet op en de mensen waar ik mee omga zo goed als ook niet.
iig het is niet zo dat als het gezien word en velen hebben het ineens dat ik het nou ook maar ga doen. > Reneetje, je woont dan nie eens zo gek ver van Zutphen en hier vallen mij die dingen die jij noemt dus nie eens echt op ofzow.
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 11:43. |
![]() |
|
die fluortopjes vind ik afschuwlijk.
Je kunt ze bij ons ook alleen op de markt kopen niet dat dat erg is maar het model vind ik extreem aso. de niet fluor kleuren vind ik daarintegen perfect. het is juist leuk om de verschillende stylen te combineren. en by the way die sportvesten met een amerikaans schoollogo zie je ook steeds vaker. en dan die zweetbandjes en spagettiearmbandjes. en ja ze lopen wel in broeken in rijsen maar dan moet je heel goed zoeken echt heel goed. Whahaha de groeten uit almelo
|
![]() |
Ik zie vooral mensen met van die plastic kralenkettingen en plastic oorbellen (vooral in het wit) de meeste mensen hier van zijn net terug van Italie ofzo daar schijnt t heel hip te zijn
Veel van die bretels loshangend en ik zie steeds vaker mensen lopen met van die Martin Margiela schoentjes (tabi's) waaronder ikzelf ![]() ![]() |
![]() |
|
idd heeeel veel fluo kleurtjes, zowel in shirtjes, armbandjes als in broeken, ik vind het niet echt mooi
![]() verder van die polszweetbandjes ennuhmm oowja teenslippers, dat vind ik opzich best hip, kan ook heel leuk zijn en het ziet er lekker zomers uit ![]() verder weet ik het niet precies, ben eigenlijk net terug van vakantie en heb nog niet echt in de stad rondgekeken...
||
Verwijderd
|
Citaat:
door heel nederland hij reed over een pepernoot toen knapte zijn band |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar; wat is in, wat is uit? W8ting | 129 | 25-05-2009 00:45 | |
De Kantine |
Wat is het raarste tijdstip waarop je ooit hier gepost hebt? Mr.Oizo | 77 | 13-08-2005 11:16 | |
De Kantine |
meest irritante naam in je msn lijst? snoopy | 244 | 21-07-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje? Tulpje6 | 86 | 26-11-2003 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
God wat is ze mooi... Soullar | 12 | 21-06-2003 18:39 |