Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2003, 14:01
Stevill
Stevill is offline
Ff een beetje een algemeen topic,

Waar geef je de voorkeur aan bij het gamen.
Hierbij denk ik aan alle factoren die mee kunnenspelen.(lekker dubbeklzinnig idd)
Denk aan Single-multi
Muziek
PC/XBOX/PS2/GAMECUBE oid
Eten/drinken
Kamers
Tv's
Wat voor een game's

FF een voorbeeld van mezelf

'k speel zelf het liefste alleen op m'n kamer op me X-box op een lekker 70 cm breedbeeld met uiteraard een spacial effect qua geluid(vergelijkbaar met surround)
Vaak speel ik horror games met wat lekkere duistere muziek als deze niet in het spel verwerkt is, ik speel het liefste 's nachts(slapeloosheid, eigenlijk ook de reden waarom ik me box heb)
Verder drink ik er over het algemeen bier of ijsthee bij en een lekkere zak naturel chips.

Nu jullie graag.
Oud 08-08-2003, 14:10
Rioto
leuke topic

ik heb geen voorkeur of ik nu in mn eentje speel of met meerdere.
het is bijde gewoon kicke , maar in mn eentje heeft toch wat speciaals , dan zit ik gewoon als een zombie te staren naar dat beeld, met een bakkoffie naast me zit ik gerust dagen te spelen achter mn xboxje

qua games ben ik allround : race / fight/ shoot em ups .. behalve rpgs
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 22:43
QuantumKitten
QuantumKitten is offline
't moet een MMORPG zijn
Oud 11-08-2003, 03:53
Prime Evil
Prime Evil is offline
Omdat ik een PC-Gamer ben voornamelijk zal ik het daarop baseren. Mijn fourpoint-surround set om me heen is het belangrijkste. Lekker de subwoofer erbij, heerlijk. Verder heb ik eigenlijk altijd een fles of pak drinken naast m'n monitor. Op het moment rum, maar goed :> Verder is het raam totaal afgesloten van zonlicht, want dat irriteert. Verder tja, goede zin en spelen maar. Online Diablo2, SoF2 enzovoort is het leukst atm.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 10:29
misterme
misterme is offline
alleen et liefst pc, rts, soms multiplayer, maar et liefst speel ik splitscreen op me xbox met me broer, coop et liefst
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 11:24
MazeMouse
MazeMouse is offline
Op dit moment:

Radio op vol volume aan.
Fles cola (die is standaard)
Game van het moment: Championship Manager 01/02

En wie weet, misschien ben ik volgende week wel weer helemaal weg van Half Life...
Of Neverwinter NIghts
Of Dink Smallwood
Of Fifa
Of Colonisation
of.. (get the point?)
Oud 11-08-2003, 12:40
II_Duce
II_Duce is offline
speel op mun pc.. met 5.1 surround
en niet altijd drinken naast mun pc
role playing.. liefst multiplayer coop
dat kan vaak met rpg dus anders
wel een actie spel zoals counterstrike of UT
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:18
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 11-08-2003 @ 13:40:
speel op mun pc.. met 5.1 surround
Ik ook, maar in de praktijk komt het toch meestal op 4-point aan, helaas. Zucht, EAX is uit :>
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:38
Verwijderd
ligt er een beetje aan... als ik gewoon ff serieus een spel wil doen om het uit te spelen doe ik het het liefst op mn eigen kamer op de pc, met vette 5.1 surround en 17 inch monitor met het licht in de kamer een beetje gedempt.. en dan wil ik echt goed de sfeer van het spel meeproeven

aan de andere kant is een lan met een stuk of 10 man ook wel vet. beetje gamen, ouwehoeren, kratje bier erbij etc. en dan s'avonds samen eten en dan daarna weer gamen... dat is altijd wel gezellig
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 15:23
schietgeweer
schietgeweer is offline
Vaak graag alleen op m'n kamer, in m'n bureaustoel met een deken eromheen gewonden - een provisorische armchair zeg maar, laat in de avond of 's nachts met een goed SP spel, nu vaak strategie. Geluid zacht aan, radio zacht op de achtergrond, raam open dus lekker fris. Vrijwel nooit eten erbij, soms een biertje. Af en toe wil ik gewoon even MP knallen, Day of Defeat of CS, dan gaat geluid op volle kracht maar da's ook alleen overdag.

Game van het moment: ben opnieuw verslaafd geraakt aan MTW, ga binnenkort Viking Invasion kopen.
Oud 11-08-2003, 19:05
Verwijderd
Ik speel het liefst samen met een goede vriend uit de straat, soms tegelijkertijd (bomberman2 op snes emu van xbox) en soms omstebeurt, om nieuwe dingen te krijgen (burnout2/motogp2)

Of we hangen samen vol spanning achter het ding (zelda:windwaker/resident evil)

Het liefst samen met een biertje (bij voorkeur grolsch) en wat snacks uit de frituur
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 10:14
Jolt
Jolt is offline
ps 2 RPGS ..zonder eten +drinken ..(ik wil eens proberen om FFX in een keer uit te spelen, zoder te save ..)

Of Co op lijkt me vet, STALKER die nieuwe game lijkt me vet met z'n 2e te doen, tja en MMORPGS zijn het toch he ..
SW:Galaxies
Oud 12-08-2003, 16:03
p-chez
p-chez is offline
Game op PC.
Altijd wat versnaperingen erbij. Surround setje voor geluid.
Game zowel alleen als met 'n vriend van me. Bij shoot 'm ups enzo soms omstebeurten, of games als warcraft 3, eentje de controls, de ander beetje strategie meebepalen. Is niet echt efficient gamen, maar wel gezellig meestal.
Oud 15-08-2003, 03:02
McCaine
McCaine is offline
Ik game altijd op een PC, eigenlijk altijd na 22:30 en vóór 3:00, liefst met bier erbij en wat chips of drop oid. Verder een relaxte, rijdende bureaustoel, en mijn eigen vertrouwde kast. En de gordijnen open zodat ik in de nacht kan staren.

En ik heb zo'n shitload aan games dat ik iedere keer weer een ander speel. Ik heb allerlei spellen zelfs die ik 0-2 keer gespeeld heb. Eigenlijk niet zo best :/
Oud 17-08-2003, 20:29
Smobbo
Smobbo is offline
Ik speel alleen op PC overdag of 's nachts (ben verslaafd, wat doe je er aan he ). De laatste tijd alleen CS, met Mp3'tjes aan natuurlijk! niks geen gedoe met surround sound, gewoon 2 basic speakers (die ik verkeerd om had, kwam ik eergister achter ) Geen eten of drinken, leid alleen maar af!
Oud 24-08-2003, 14:57
Tarantino
Tarantino is offline
Ik zit regelmatig achter m'n pc en speel de spellen Monkey island 4 , Full Throttle.

Xbox: Panzer Dragoon Orta, Jet Set Radio Future

Gamecube: Metroid Prime, Zelda, Resident Evil 0

Ps2: Vice City, Time Crisis 2 (met gun)

Megadrive 16 bit: Doubble dragon 3, Sonic 2

Nes: Mario 1 en 2, Doubble dragon 2, Duck Hunt

(Binnenkort) Atari 2600 met 150 spellen!
Oud 24-08-2003, 14:59
Tarantino
Tarantino is offline
En uiteraad een 5.1 setje
Oud 27-08-2003, 13:09
LORD_BL
LORD_BL is offline
Een lekkere zachte stoel, een grote beker frisdrank, met veel zoutjes of snoep, en een heerlijk groot tv. En dan ook nog lekker lang spelen zonder dat ik gestoord word door mijn moeder of zus..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:22
faan
faan is offline
Het liefst zit ik in mijn eentje met een klein zakje chips, een fles cola, een glas :goh: op mijn zusjes kamer op die lekkere dikke bank-stoel. Met een deken om over me heen en voor me een programma zoals de Broertjes op v8

Als er dan niets op is, ga 'k naar me pc op mijn kamer. Daar zit ik dan op een dure bureaustoel waar ik dan ownend door cs ga, en dan heb ik graag coole gesprekken met Zweedse gasten. Een fles cola dat naast me staat. De cola die in mijn mond glijdt. Ultiem avondje!
Oud 27-08-2003, 13:26
Stff
Stff is offline
PC
beetje relaxed zitten in de bureaustoel, vaak wel flesje water erbij. Speel meestal RA2 of UT. Zit met zielige klote resonerende boxjes maar das nie zo erg, anders zeurt me ma over het te harde geluid vaak staat er een cdtje op. En als t aanwezig is een zak chips ofzo ernaast

SNES
relaxed op de bank zitten, beetje mario3 of themepark spelen
Reageren

Regels voor berichten