Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb ook wel eens die drang om hm iets nieuws te proberen,
maar ik kan me tot nu toe goed bedwingen. en ik denk nu zeker te weten dat ik het niet zal nemen/gebruiken wanneer ik er de mogelijkheid toe krijg. ik neem geen pillen ed en alle andere "enge drugs" waar de maatschappij je voor waarschuwt ![]()
Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 23:01. |
![]() |
||
Citaat:
en jah... ik zeik momenteel graag
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb de drang gekend, in een vage periode ok, maar toch... Nu ben ik eindelijk zo ver dat ik terug durf te blowen en ik denk dat ik tezijnertijd ook wel weer eens paddo's ga durven nemen, maar ik kijk toch uit wat ik doe. Ik weet dat ik erg ontvankelijk ben voor het 'van-de-wereld' gevoel, maar helaas gaat de uitspraak "We drinken om onze zorgen te verzuipen, maar dan blijken die krengen te kunnen zwemmen" op voor alle drugs. |
![]() |
|
crak is gezellig? Dat niet alleen, crack heeft de toekomst! Waar de markt verzadigd is op gebied van partydrugs zoals xtc, speed en coke, heeft een steeds groter wordende groep nu crack ontdekt.
Piet: "crackgebruik komt weer helemaal terug, het is veel beter als alle andere dope diek geprobeerd heb! We proberen zoveel mogelijk mensen te laten delen in onze nieuwe ontdekking, en tot nu toe lukt dat aardig (wijzend naar de grote groep mensen die zich heeft verzameld voor het drugspand)"
||
Citaat:
![]() ook met die films en boeken enzo. tering.. vage shit
|
ik heb dat ook zoals omajunk en veel andere. als kind was ik al gefascineerd door drugs en alles wat er bij hoort. en nu na alles wat ik al meegemaakt heb in het drugsmilieu (doden, od's, criminaliteit, schulden,opnames,...) ben ik dat nog steeds. die drang om nieuwe dingen te proberen heb ik al lang niet meer (omdat ik de bekende drugs al geprobeerd heb) maar de drang om opnieuw drugs te gebruiken is heel sterk. ik weet ook niet of het me wel zal lukken om ooit met het drugsmilieu te breken. als ik nog iets van mijn leven wil maken dan moet ik het doen maar het probleem is dat ik die ambitie niet heb en nooit gehad heb.
|
Ik heb die drang eerlijk gezegd niet meer zo. LSD, GHB, enz heb ik nooit geprobeerd. En echt benieuwd ben ik niet. Andere harddrugs waarvan het effect bij mij bekend is doe ik nooit. Alleen mdma is op zich wel de moeite op bijv een feest om echt uit je dak te gaan, maar dan nog, gebruik én geniet met mate. Paddo's zijn imho vrij heftig en dus ook niet bedoeld om vaak te doen; tussenpozen van maanden zijn aan te raden. Grenzen verleggen hoeft van mij niet zo, ik speel het liever op veilig.
|
![]() |
|
Zoals omajunk zei: ik vind het ook interessant om verhalen over drugs te lezen en films te kijken etc. Vind het ook erg leuk om d'rover te lullen met anderen (wat sommigen dat weer heel erg dom vinden¿?)
Vraagje aan Needlefreak: maak je het jezelf niet moeilijker door hier te gaan praten? |
![]() |
|
er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan drugs denk.
ik praat er dan ook graag over. in die instelling word er ook veel over gepraat. soms krijg ik het wel moeilijk als erover gepraat word maar het gebeurd nog meer dat ik er zin in krijg als er niet over gepraat word. moest ik tussen gebruikers gaan zitten dan zou ik het mezelf pas moeilijk maken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
als ik bij gebruikers zit kan ik het ook niet laten. als ik ze zie shotten krijg ik rillingen. maar anders krijg ik het meeste zin om te gebruiken als ik op me ééntje zit te denken aan het gevoel enzo. dan kan ik mezelf echt zot maken...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Dwang&drang maatregel Eend | 12 | 17-08-2010 18:44 | |
Psychologie |
Drang naar schrijven. Verwijderd | 8 | 29-10-2002 12:44 | |
Psychologie |
Creatieve drang vroeger en nu? Verwijderd | 3 | 31-08-2002 10:49 | |
Psychologie |