Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iedereen die wel eens dc. martens draagt of heeft gedragen weet wel wat de meest voorkomende soort is, dus doe eens een keer voor de verandering niet zo achterlijk meneer-allesbeterweter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(wie doet hier nou netweterig) Dan zal het wel aan mij liggen dat ik toch steeds verschillende zie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik weet iig wel wat er met standaard dr. martens bedoeld wordt, helemaal als ze er ook nog eens bij zegt dat het niet die ene met die grovere zool is. waar maak je je btw druk om, je wilt ze toch helemaal niet hebben? je mond dichthouden is ook een kunst he ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En - valt 'ie groot of klein? Stiekem wil ik 'm, gok ik. :] |
![]() |
|
Zwarte, stoere, wijde broek van Gang, maat 31. Met zakken achter van onder je kont tot boven je enkels. Met Gang embleem achterop de zakken. Weer (redelijk) strak rond de heupen en daaronder wijd. Nog in prima staat. Is gemaakt van 90% katoen en 10% PU. Draagt fijn.
Nieuwprijs: 90 euro ![]() Nu: 40 euro EEEy EEyz Ik vin deze broek wel stoer valt ie groot of klein?Enne als j de foto heb pm dan even ofzo kan k r ff over nadenke ![]() tnx x Lautjuh
|