Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
lijkt me meer wat voor de kantine?
1. Wat neem je mee naar het strand? handdoek, zwemkleren, drinken, wat te eten, bal oid, geld evt.: een zonnebril, zonnebrand, extra lenzen e.d. 2. wat heb je aan als je naar het strand gaat, en waar zwem je in? gewoon, kleren die evt. vies mogen worden, badpak 3. Wat is de zomermode van 2004 (m.b.t. strandkleding) bikini |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. naar het strand : gewoon korte broek+t-shirt zwemmen : een korte broek 3. ik zou het echt niet weten (heb daar niet zoveel verstand van.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Een jurkje aan, met daaronder een bikini. In die bikini zwem ik dan. 3. Tjonge, geen idee... fellere kleutjes voor meisjes, bikini's, omslagrokjes... dat soort dingetjes. |
![]() |
|
1. Wat neem je mee naar het strand?
handdoek, zonnenbrandcreme, boek, drinken, eten, geld. 2. wat heb je aan als je naar het strand gaat, en waar zwem je in? bikini met een jurkje en slippers. ik zwem in een bikini 3. Wat is de zomermode van 2004 (m.b.t. strandkleding) eeh geen idee, een triangel bikini??? |
![]() |
|
![]() |
Een strandbal, zonnebrand, badlaken, CD-speler en iets te lezen. 2. Wat heb je aan als je naar het strand gaat, en waar zwem je in? Ik heb meester een korte broek met polo aan als ik naar het strand ga en ik zwem altijd in een korte zwembroek met daarover een langere zwembroek. 3. Wat is de zomermode van 2004 (m.b.t. strandkleding)? Ik heb geen idee, maar het zal wel kleurig zijn. |
![]() |
|
![]() |
Handdoek, bikini, eten, drinken, evt. iets om te lezen en discman 2. wat heb je aan als je naar het strand gaat, en waar zwem je in? Bikini met gewone kleding erover aan, en ik zwem ik bikini. 3. Wat is de zomermode van 2004 (m.b.t. strandkleding) Het zal wel kleurig zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik heb een lange broek aan en heel mss een jurkje owso. En anders met een topje op die broek. En teenslippers. 3. Daar kan ik je nix over zeggen want ik volg niet echt mode en ik heb er al helemaal geen vooruitziende blik in.. suusjuhhh |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Bikini heb ik al aan en zwem ik dus in, en daarover draag ik een jurkje of rokje. Iig iets waardoor je de randen van je bikinibroekje en de donkere kleur niet doorheen ziet ![]() |
![]() |
|
1) eten/drinken, zonnebrand, zonnebril, discman, cd's, strandlaken
2) als ik naar het strand ga heb ik een T-shirt met korte broek aan met daaronder m'n bikini. Daar zwem ik dus in. 3) heb geen verstand van mode, ga ook niet met de mode mee. Um... felle kleuren misschien?
|
1) badlaken, zonnebrandolie,petje,boek, telefoon,water
2) topje en short of bikinibroekje, zwemmen: bikini (maar met een soort topje als bovenstuk) 3)'t zelfde denk ik
|
![]() |
Badlaken, zwemkleren, handdoek, iets om te lezen 2. Wat heb je aan als je naar het strand gaat? De radio, als ik in de auto zit. Meestal korte broek en T-shirt. 3. Waar zwem je in? In de zee. 4. Wat is de zomermode van 2004 (m.b.t. strandkleding) Geen idee. Is er dan zoiets als "de" strandmode van 2004? Laatst gewijzigd op 26-08-2003 om 17:01. |
![]() |
|
![]() |
Eten, drinken, geld, handdoek, zonnebril, zonnebrandcreme 2. wat heb je aan als je naar het strand gaat, en waar zwem je in? Korte broek en topje, met daaronder bikini. Zwemmen doe ik in bikini. 3. Wat is de zomermode van 2004 (m.b.t. strandkleding) Geen idee |
![]() |
||
Citaat:
2. Bikini, met erover een rokje met topje of een broek met een topje en sportschoenen. 3. Hmm, zoals de afgelopen jaren => felle kleurtjes, triangel, en hawai-achtige dingen ofzo?! |
![]() |
|
1. bikini, handdoek, drinken, eten, radio
2. bikini, daar zwem ik ook in (alhoewel ik haast nooit naar het strand gaat, laat staan daar ga zwemmen. Woon een beetje ver zeg maar.) 3. haltertop-bikini's, veel kleur, legerprintjes ...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Respndenten (partners) gezocht voor wetenschappelijk onderzoek seksuele ontwikkeling jolienr | 0 | 13-09-2015 10:56 | |
Vrije tijd |
Onderzoek Erasmus: Sportschutters minder agressief Verwijderd | 2 | 07-05-2005 10:28 | |
Psychologie |
Onderzoek naar depressie RaymondLB | 29 | 20-05-2004 12:20 | |
Drugs & Alcohol |
Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout Mafheid | 8 | 10-09-2003 11:26 | |
Psychologie |
Onderzoek naar erfelijke ziekte Wave | 15 | 27-08-2003 19:01 |