Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
beste mensen.. teknofeesten zijn illegaal.. en de politie doet dan ook alles om het tegen te gaan.. er zijn al acties geweest waar de politie nummerborden heeft genoteerd en de eigenaars van de autos hebben gebeld.. om meer info te krijge.. zelfs op het grote teknoforum waar de meeste feestbezoekers zitten zijn het noemen van systems en data van feesten verboden.. al deze info word via gsm of privee berichten versprijd
dit is geen paranoia.. er worden steeds meer feesten tegengehoude omdat er informatie is uitgelekt naar mensen die te roekeloos met deze informatie omgaan en het bijvoorbeeld op publieke fora gaan posten quote: -------------------------------------------------------------------------------- In de loop van de voorafgaande vrijdagavond was de regionale inlichtingendienst (RID) van de politie er via het Internet achter gekomen dat er plannen waren dat mensen zich in de omgeving van de kop van Noord-Limburg gingen verzamelen. -------------------------------------------------------------------------------- Wij (de gemiddelde feestgangers die er iderdaad een groot deel van tijd en geld insteken) zouden het heeeeeel erg op prijs stellen als de mensen die aan de info komen, dat niet zomaar op een forum plaatsen.. help ons onze geweldlose gezellige en vooral GRATIS feestcultuur te behouden.. alvast bedankt |
![]() |
|
ik ga regelmatig naar kraakfeestjes
laatst nog was er een geweldige bij langeboom ik kreeg op awakeningsfestival weer zo'n stiekem kaartje met een inlognaam en paswoord waarmee je info over een feest kunt ophalen van een site via sms en lalalala en op die manier kom ik bij die feestjes, ook wordt het vaak gewoon via via doorgegeven illegale feestjes hebben een gemoedelijke sfeer, zijn goedkoop en iedereen is waus, maar gezellig... het is er leuk
|
Ga geregeld naar Teknofeestjes maar niet te vaak anders gaat drugs teveel met mij om.
Waar? Dat wisselt, de ene keer in brabant, een gekraakt pand wat ontruimt gaat worden en nog ff een feestje geven. De andere keer in een oude loods die alleen voor dat feest werd gekraakt. De sfeer wisselt wel. De ene keer is het heel open; je lult met iedereen en de andere keer is het gesloten. Iedereen trekt op met zijn eigen vrienden. Het vette van de feestjes is dat hetr a-commercieel is, tis gratis of een paar eurootjes. En de muziek is gewoon te koel. Andere dansmuziek kan ik niet zo waarderen. Verder kom ik op teknofeestjes mensen kennissen tegen die ik alleen op feestjes zie. Tis gewoon vet, als je zin hebt in een feest ga je bellen. En dan hoor je het adres en dan ga je zoeken. In the middle of nowhere. Lopen lopen lopen. Raar industrieterrein. Dikke vette Loods... feest.
|
en dan s'ochtes kei brak richting het station lopen in de regen, niet wetend dat je de verkeerde kant oploopt en pas over 6 uur in je bed zult liggen....om daar vervolgens niet te kunnen slapen
![]()
||
Citaat:
![]() Birthmark: Kom op man, dat tjek je toch als je op dat station aankomt die avond ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat heb ik ook zo ongeveer
|
Ik wil al een tijdje een keer zoiets meemaken.. teveel mooi everhalen gehoord om niet nieuwsgierig te worden. t enige probleem is dat ik helemaal niet meer om ga met die personen die dat allemaal weten. nadeeltje aangezien er ontzettend veel zijn in deze omgeving naar horens...
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat was jouw ergste date ooit? @Moon | 461 | 20-04-2007 19:56 | |
Muziek |
Thunderdome carmen2 | 56 | 27-12-2005 10:09 | |
De Kantine |
Waar associeer jij je medeforummer mee? Verwijderd | 500 | 11-12-2005 11:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Sinterklaas afschaffen?? toby | 102 | 04-11-2003 14:22 | |