Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wij hebben ook nog een Macintosh Plus staan met software op 720kb diskettes als ShufflePuck Café (geweldig!!) MacWrite, Beast.. Was in mijn basisschooltijd nog volop in gebruik!
Processor: Motorola ?? Geheugen: 1 Mbyte (4 SIMMS 256 Kbyte) Scherm: 512x342 pixels 1 bit diep (zwart/wit), 11" Floppy: 800 Kbyte Bouwjaar: 1986 Harddisk: Geen! Of 20mb extern... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uiteraard hebben de weer nieuwere PPC's.
|
![]() |
Ik heb nog een oude mac plus staan en die gebruik ik nog steeds erg actief (zowel op het werk als prive) de regelaars waarmee ik werk hebben een appletalk netwerk interface en wat is makkelijker als een mac om het rechtstreeks op aan te sluiten en te debuggen.
|
Het oudste wat bij mij thuis nog in gebruik is, is een minitower Pentium 133, 32mb ram, 800mb harddisk, 56k modem, ISA geluidskaart, 4x cd-rom, 1mb video. Gekregen van mn tante, ziet er nog erg netjes uit hoor. Geen idee wat ik ermee ga doen, misschien om Linux op te oefenen (geheugen wordt dan wel 48mb en de harddisk 2gb, nog wat onderdelen die ik hier heb liggen) Er staat nu nog Windows 95' op. Ik heb er eergisteren een 10mb/s NIC ingebouwd om er ook mee te kunnen internetten
![]() Verder staat er in de kast achter mijn bed nog een sterk vergeelde minitower: 386sx 40Mhz met 4mb ram en 213mb harddisk, staat DOS 6.2 op en Windows 3.1 met een hoop ouwe maar goede games ![]() |
![]() |
|
Ik heb een Mac SE/30 staan, die is helaas overleden (ik vermoed dat het aan het RAM ligt - is op het Mobo gesoldeerd
![]() Dan volgt m'n Mac LC 475 denk ik... 25 MHz, 40 MB HDD, 8 MB RAM. Heeft nog een paar maanden als softrouter gedraaid. ![]() M'n oudste PC is een A7N8X met 2600+ erop... ![]() PS: mensen met nostalgie naar oude Mac-games, mail anders maar, ik heb ze (hoop ik) allemaal nog wel liggen op HDD/Floppy. ![]()
||
Citaat:
de mijne is iig met 43MHz. sneller dan een 66MHz. AMD 486 chippie :-) . Moet je overigens gaan opletten bij Floats als je dat ding eens gaat "benchmarken" (VAX doet niet aan IEEE Floats)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
in de Palms (behalve de tungsten en die gevallen die OS5 draaien) zit een Motorola DragonBall CPU, dat is een aangepaste 68030 CPU.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |