Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2003, 11:24
Verwijderd
Heej,

Ik ben op zoek naar een klok die geen uren aangeeft, maar smoesjes. Smoesjes om te laat te komen, zoals: m'n wekker was kapot, de brug stond open en zo nog 10 andere.

Het was, zoals ik hem toen zag, gewoon een ronde klok, met zwarte letters en een ondoorzichtig witte achtergrond. En ook zwarte wijzers.

Ik zag de klok bij Sizzlers in Apeldoorn, maar deze winkel is nu weg, en ik zoek eigenlijk in de regio Breda - Roosendaal - Bergen op Zoom - Vlissingen die klok..

Of kan iemand me er aan helpen? Ik ben bereid er maximaal 50 euro voor te betalen, exclusief eventuele verzendkosten.. Of weet iemand waar ik zo'n klok kan kopen?

Alvast bedankt!

Xies, Godelieve
Advertentie
Oud 08-09-2003, 20:55
very drunk driver
very drunk driver is offline
kan hij zelfgemaakt zijn?
Oud 09-09-2003, 12:24
Ilsje
Ilsje is offline
ik heb hem 1 jaar gelee bij de bijenkorf in a'dam gezien, maar hij was te duur. heb toen een andere gekocht maar probeer t daaro
Oud 09-09-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
very drunk driver schreef op 08-09-2003 @ 21:55:
kan hij zelfgemaakt zijn?
Euhm, neej, denk het niet...

Citaat:
Ilsje schreef op 09-09-2003 @ 13:24:
ik heb hem 1 jaar gelee bij de bijenkorf in a'dam gezien, maar hij was te duur. heb toen een andere gekocht maar probeer t daaro
Aah, dan probeer ik het eens bij de Bijenkorf in Breda, die is iets dichterbij... Alvast bedankt..Meer tips nog welkom hoor!
Oud 09-09-2003, 17:57
Verwijderd
Via internet gevonden, naja, via een forum op L&R:

Citaat:
Smoezenklok Euro 34,00

Zit u wel eens verlegen om een goede smoes als u te laat bent? Dan is deze klok de oplossing. Bij elk uur staat een goede smoes vermeld die u kunt gebruiken als u te laat bent. Het is haast jammer dat een dag niet meer uren heeft!
Hmm..nu nog wachten op meneertje Xenos tot ie weer salaris betaald...
Advertentie

Regels voor berichten