Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ROOKBOMMEN IN DE TREIN OVERAL ALS EEN GEK!!!!!
|
![]() |
hebben jullie niet dat je zo stil wordt van wiet? ik iig wel..
ik neem mee naar lowlands €40 wiet €30 hasj 1 fles vieux want dat zul je daar vast niet kunnen krijgen? ik weet het niet want ben er nog niet geweest...wordt me 1ste keer!! softdrugs is toegestaan? en nog uhm van die happy caps ofzo...kweet niet krijg je zulke tintelende benen van. kga vandaag iig in de smartshop kijken. iemand nog ideen??? zolang het maar softdrugs is iig anders heb ik ruzie met me vriend ![]()
||
Citaat:
|
http://www.forces-nl.org/petitie.html
In de eerste regel staatn een link: nieuwe tabakswet. Lees ze en laat je bevindingen ff weten ![]() PS het is een .pdf file
|
hmm, maar als het privé is, hoort het niet bij de werkomgeving en komt bijv. alleen de eigenaar in dat gedeelte (om de asbakken te verschonen). Vandaar het bordje privé, het is een andere ruimte dan de koffiesjop (evt gescheiden met glazen wand)
|
ik herinner mij een intervieuw met Mr. Balkenende:
I-dus er mag binnenkort nergens meer gerookt worden B-nee, niet in coffeshops en ook niet in uitgaansgelegenheden en openbare ruimtes I-kunt u dat controleren? Met de politie al drukker bezet dan eigenlijk mogelijk is B- Nee, dat kan idd niet I-Dus eigenlijk wordt het gedoogd B-Ermh, eeeeeeeeeeeeeeeh, ja, ehhhhhhhh eigenlijk wel ja
|
|