Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet gewoon handigheidjes gebruiken om erachter te komen wat ze van je vindt zonder dat ze gelijk het idee krijgt dat jij verliefd op haar bent.
- Houd voorzichtig haar hand vast, aan haar reactie merk je meestal wel of ze ook meer in jou ziet dan gewoon een vriendschap. Trekt ze weg, dan weet je al gelijk dat je mis zit, houd ze hem verlegen vast en wrijft ze zachtjes over je hand, dan weet je meestal wel dat je goed zit. - Breng het met een grapje, dan kan je het ook met een grapje afdoen als ze je indirect afwijst. - Als je haar langer kent dan kan je het meestal in haar ogen zien, als je naar haar kijkt en je ziet dat ze verlegen wordt... ![]() Succes ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE]Overjoyed schreef op 27-08-2003 @ 18:56:
- Houd voorzichtig haar hand vast, aan haar reactie merk je meestal wel of ze ook meer in jou ziet dan gewoon een vriendschap.Trekt ze weg, dan weet je al gelijk dat je mis zit, houd ze hem verlegen vast en wrijft ze zachtjes over je hand, dan weet je meestal wel dat je goed zit. ehm, niet altijd, aangezien er ook veel meisjes zijn die gewoon hand in hand met andere jongens lopen en knuffelig zijn zonder ook maar iets meer dan vriendschap voor deze jongens te voelen. Gewoon vertellen wat je voor haar voelt en vragen wat zij voor jou voelt is het duidelijkst, des noods in een brief als je het niet face 2 face durft. Is makkelijker gezegd dan gedaan ja, maar de enige manier waarop je echt duidelijkheid krijgt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen crashb | 14 | 26-02-2015 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kom ik nou in contact met haar? Chancce | 4 | 11-01-2015 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Hoe meiden denken Unknown123 | 9 | 27-11-2013 15:36 | |