Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 13:22
kopspijker87
kopspijker87 is offline
Ik heb een meisje ontmoet, ook al ken ik haar nog niet zo lang, ben echt stapel op haar!!!! Een probleempje: Ze heeft al een vriend... Maar toch heb ik 't gevoel dat ze meer van me vind dan alleen aardig. Hoe kan ik erachter komen wat ze van mij vind, ik ben bang dat als ik 't vraag, dat ze zich anders gaat gedragen.
PLEASE HELP ME!!!!

Alvast bedankt, Peter
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 13:28
Verwijderd
De beste oplossing is toch gewoon vragen, ookal vind je dit erg moeilijk. Op een andere manier kom je er niet achter. (dit is de duidelijkste weg iniedergeval)

liefs en succes, Hanne
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:40
Thomas
Thomas is offline
Het is inderdaad heel erg eng om haar te vragen wat ze van je vindt, maar het is wel de beste en meest directe manier. Wees alleen niet bang dat ze nee zegt, want ze heeft immers al een vriendje.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 13:49
Cinamon
Cinamon is offline
Gewoon vragen zou ik zeggen?!
Oud 27-08-2003, 16:03
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 25-08-2003 @ 14:49:
Gewoon vragen zou ik zeggen?!
makkelijker gezegd dan gedaan!
Oud 27-08-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 27-08-2003 @ 17:03:
makkelijker gezegd dan gedaan!
Inderdaad! je moet gewoon zeggen wat je van haar vindt en dan een reactie afwachten.. Heel blauwtjesgevoelige methode maar je weet gelijk hoe je ervoor staat. (en ja, ik heb het zelf ook wel gedaan)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:31
JuLi
JuLi is offline
Wíl je niet gewoon dat ze meer van je vindt?

Zo nee; zoek wat meer contact met 'r. je merkt t vast wel als ze niets van je moet hebben
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 17:56
Overjoyed
Overjoyed is offline
Je moet gewoon handigheidjes gebruiken om erachter te komen wat ze van je vindt zonder dat ze gelijk het idee krijgt dat jij verliefd op haar bent.

- Houd voorzichtig haar hand vast, aan haar reactie merk je meestal wel of ze ook meer in jou ziet dan gewoon een vriendschap.
Trekt ze weg, dan weet je al gelijk dat je mis zit, houd ze hem verlegen vast en wrijft ze zachtjes over je hand, dan weet je meestal wel dat je goed zit.

- Breng het met een grapje, dan kan je het ook met een grapje afdoen als ze je indirect afwijst.

- Als je haar langer kent dan kan je het meestal in haar ogen zien, als je naar haar kijkt en je ziet dat ze verlegen wordt...

Succes
Oud 27-08-2003, 19:07
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
JuLi schreef op 27-08-2003 @ 18:31:
Wíl je niet gewoon dat ze meer van je vindt?

Zo nee; zoek wat meer contact met 'r. je merkt t vast wel als ze niets van je moet hebben
Oud 27-08-2003, 21:22
friesin
friesin is offline
ga niet stoken in die relatie...ze heeft een vriend...voelt ze wel wat voor je dan komt ze vanzelf naar je toe...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 21:45
Verwijderd
Je kan het haar vragen en de kans lopen dat ze zich inderdaad anders gaat gedragen.. Je kan ook accepteren dat ze een vriend heeft en gewoon genieten van het contact dat er wel is
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 08:17
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
[QUOTE]Overjoyed schreef op 27-08-2003 @ 18:56:

- Houd voorzichtig haar hand vast, aan haar reactie merk je meestal wel of ze ook meer in jou ziet dan gewoon een vriendschap.Trekt ze weg, dan weet je al gelijk dat je mis zit, houd ze hem verlegen vast en wrijft ze zachtjes over je hand, dan weet je meestal wel dat je goed zit.

ehm, niet altijd, aangezien er ook veel meisjes zijn die gewoon hand in hand met andere jongens lopen en knuffelig zijn zonder ook maar iets meer dan vriendschap voor deze jongens te voelen.

Gewoon vertellen wat je voor haar voelt en vragen wat zij voor jou voelt is het duidelijkst, des noods in een brief als je het niet face 2 face durft. Is makkelijker gezegd dan gedaan ja, maar de enige manier waarop je echt duidelijkheid krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 09:24
Fuzzly
Fuzzly is offline
ik kan nu even maar 3 oplossingen bedenken.

1.Gewoon zeggen.
2.Smsje naar haar sturen vragen of het weederzijds of of via e-mail
3.Haar diep in der ogen kijken ben er laatst achter gekomen dat het heel effectief is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten