Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi hoi
Ik weet helaas niet waar er les gegeven wordt, misschien is het handig om in dronten gewoon is te gaan kijken bij streetdance (is dan wel niet vergelijkbaar, echter leer je zo een paar dingen erbij die je weer kan toepassen op breakdancen). (wordt volgens mij gegeven bij de Ski inn hier in Dronten (vlakbij het zwembad). En verder tjah, gewoon zelf dingen blijven proberen, je wordt vanzelf beter, of bekijk videobanden, haal daar dingen uit en gewoon proberen. Volgens mij is breakdancen meer zelf uitproberen en moet je er gevoel voor krijgen, in plaats van dat het te leren is... Als ik er helemaal naast zit, sorry liefs, Hanne |
![]() |
|
Hmmz b-boyen moet je van je vrienden leren of van mensen die je dan tegenkomt en geen les volgen.
![]() Dat is pure selling-out. (maarjah ik ben dan ook maar iemand die dan aan de oldskool cultuur denkt. ![]()
|
![]() |
euhm...ik ben niet zo goed in ak (als ik t weet, kan ik je mss beter helpen)...gheghe.
Ik weet wel dat er lessen worden gegeven in Amsterdam, Enschede, Wageningen/Ede, Eindhoven, Rotterdam etc etc. Als je een keer in Rotterdam bent, kun je ook bij ''mij'' komen trainen. Hierin Rotterdam heb je ook een Hiphophuis en in Enschede ook. Ikzelf zit in een ''crew'' met Christelijke b-boys (Lining Temple). Je kan t ook op www.breaking.nl of www.bboyworld.com proberen. B-boying lessen volgen is btw erg handig, kun je de basics leren. succes
||
Citaat:
Ha-Ha-Ha ![]() Sorry |
|
|