![]() |
|
03-05 oktober, ik weet het ik ben vroeg.
Maar het heeft me altijd al aangetrokken, dus ik denk dat ik dit jaar maar ga. Donkere beats en industriële geluiden. Ik ken weliswaar maar een paar van de bands die komen, maar ik denk dat ik meer voor de sfeer en voor het algemene geluid ga. De locatie lijkt me alvast spannend: Schloss Leerodt en hier is de site voor: de bands die al toegezegd hebben, de gasten, enzovoort. http://www.maschinenfest.de Wie is hier al naartoe geweest en wie gaat? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou het op zich wel uithouden, maar ik kan gewoon niet lang op dezelfde plaats zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() is me dat hip. en dan noemen we ons de wandelhommeltjes ofzo. als dàt niet aanslaat... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Neem wel een handycam mee, denk ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij de eerste hoef je namelijk niet zo hard te remmen hoor! Hmz...ja en ik ben ook weer van de partij. Formule 1 hotel geboekt in de buurt en ga dan met auto heen en weer. In dat Geilenkirch gehucht zijn niet zo veel hotels, en die die erg zijn zitten vol of zijn echt duur ![]() oh meteen ff m'n bek op maschinenfaces zetten! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() zijn er trouwens geen campings in de buurt? Of jeugdherbergen? aha? ook onder de naam Bast? (op die maschinenfaces) dan ga ik kijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() In aachen wist ik ondertussen zat goedkope hotelletjes, maar ja...dit is niet meer in aachen dit jaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
tentje naast leerodt zetten, hoef je niet ver te lopen
![]() oh ja de dingen die ik zeker weer wil zien: Asche Synapscape Pow[d]er Pussy Ah cama-Sotz CellAutoMata the [law-rah] collective Dingen waarbij ik maar eens ga 'socializen' ![]() Morgenstern (niet weer, te vaak op MF gestaan en gezien) Wat er nog wel bij de line-up mag: Andrey Kiritchenko Xabec (was leuk vorig jaar!) Vromb (=goed) |
![]() |
|
![]() |
Voor iedereen die er nog niet op staat, zet als je zeker gaat ook je hoofd even op:
http://www.industrialnation.nl/maschinenfaces2003/ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Luistertopic. Snuitermans | 500 | 17-12-2004 14:41 | |
Muziek |
showlistjes patsen Verwijderd | 74 | 15-08-2004 21:24 | |
Lifestyle |
Wat voor troep heb jij jezelf toegeeigend de laatste tijd? pipimädchen | 500 | 30-07-2004 16:22 | |
Muziek |
Luister! Verwijderd | 500 | 20-07-2004 19:47 | |
Muziek |
IWTBF festival - abstract/industrial/breakcore/ambient/noise Bast | 11 | 01-10-2003 19:25 | |
Muziek |
Gothic bands?? toemba | 124 | 28-10-2002 14:59 |