Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er wordt inderdaad wel meer gecontroleerd tegenwoordig op illegaal software downloaden, maar het is mij nog steeds niet gebeurd. Hoewel ik slechts af en toe wat download, hoor. *en als je toch aan kazaa denkt, neem dan aub kazaa lite! http://www.kazaalite.nl (of com)* |
![]() |
||
Citaat:
zo kunnen mensen die willen kloten met Novell dat gratis doen, dat moet Bill ook invoeren
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
klopt kazaa zelf is niet illegaal en download in principe ook niet
alleen mp3'tjes waar je geen licenties voor hebt zijn illegaal mensen die in nederland via kazaa downloaden hebben nog geen probleem want ivm de privacy wetgeving mogen ze niet controleren wat jij op je pc hebt staan paar tips - gebruik jap (je ip is hetzelfde als alle andere japgebruikers) - en gebruik een goede firewall die alleen de poorten die kazaa gebruikt open heeft staan |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Echter, als ik me aanmeld bij Kazaa zeg ik eigenlijk dat al mijn gedeelde files zichtbaar mogen zijn voor de wereld. Dus ook voor de RIAA, de Buma/Stemra en al dat soort organisaties. Door ze te delen beken je eigenlijk dat je de files hebt en ze wil verspreiden. En hebben en verspreiden is illegaal. Daarnaast is een provider in NL dan wettelijk verplicht om jouw gegevens vrij te geven.
|
Je kan wel uitzetten dat je je bestanden deelt, maar als iedereen dat doet, dan zijn er geen bestanden meer te delen.
Paradoxicaal, niet? Ik denk dat als je 600 mp3'tjes hebt, dat t geen probleem is. The big problem zijn de mensen die CD's en Games rippen, die Serials van software bekend maken, enzovoort. Een downloader is het probleem niet. Zonder mensen die de oorspronkelijke bestanden versreiden heb je geen downloaders. Je moet de rippers en crackers en patchers pakken. Die zijn het grootste gevaar denk ik. Maar hoe spoor je die weer op??? Heel ingewikkeld... Waar is de grens tussen E-misdaad bestrijden, en privacyrechten?
||
Citaat:
Echter, je dacht toch niet dat we hier in NL nog privacy hebben of wel? Zeker niet op PC gebied...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[P2P] KaZaA wil niet opstarten DaBoY | 12 | 01-05-2004 10:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Buma/Stemra verliest zaak van Kazaa Gatara | 49 | 23-12-2003 21:04 | |
Software & Hardware |
kazaa lite 1.6.0 1234remco | 4 | 06-04-2002 12:12 | |
Software & Hardware |
Kazaa is terug... voor lang ? Edwin uit Kaasstad | 3 | 24-01-2002 17:46 | |
Software & Hardware |
kazaA zegt gebruikers niet te kunnen stoppen Verwijderd | 3 | 02-12-2001 19:09 | |
Software & Hardware |
KazaA moet binnen 2 weken stoppen van de rechter Verwijderd | 19 | 02-12-2001 13:57 |