Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben daytrader, ik doe het nu al ongeveer 1 jaar en bevalt prima, heb er al veel mee verdient, maar je kunt ook veel verliezen.
Het is niet zo dat ik elk fonds dat ik op een bepaalde dag aankoop ook weer direct verkoop maar vaak wel. En als je van plan bent om ook te gaan daytraden moet je wel met minimaal 1000 euro beginnen, want dan begint het pas WAT interessant te worden. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn elke dag wel fondsen die meer dan 3% (vaak nog meer)stijgen, je moet gewoon niet op de aex gaan handelen, die fondsen zijn meer voor de langere termijn, als je daytrader bent moet je je richten op de AMX en de New Market Amsterdam, daar zijn de meeste penny stocks etc genoteerd waar je met 1000 euro toch een leuke winst kan behalen |
![]() |
|
![]() |
Je kunt ook in opties daytraden. Dan gaat het veel sneller, en hoef je niet voor die pennystocks te kiezen.
Zelf doe ik ook in opties. Je moet eerst wel weten waar je aan begint.... Kijk voor info over opties op www.youngrich.com |
![]() |
|
Kijk voor info over opties op www.youngrich.com [/B][/QUOTE]
vind het echt een kutsite.. staat niets boeiends op |
![]() |
|
Daytraden is riskant met een hoop geld en weinig kennis, slecht moneymanagement.
Het is niet risicovoller dan beleggen op de lange termijn. Het kan omdat je je er nu je brood mee moet verdienen je andere keuzes maakt. Verder kom je meer in de wereld, wordt je vaardiger. aan de andere kant, kan het ook verslavend werken. Als ik zou gaan daytraden, zou ik dat doen met opties en futures. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder hoef je als daytrader dat niet voor je brood te doen. Je kan ook gewoon student zijn zoals ik en als je een dag vrij bent van je studie die gebruiken om te daytraden. ![]() Opties en futures zijn zeer risicovol. Al valt het verlies meestal wel mee omdat je dit met minder geld doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik doe bijna alle transacties via het internet. Kijk voor info over beleggen voor jongeren anders eens op www.youngrich.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een tijd geleden heb ik het uigezocht en Alex was toen de goedkoopste/beste. Weet niet hoe het nu staat.
Ook wordt een mail bij Alex binnen 2 uur beantwoord, worden (bewezen) verliezen door storingen vergoed. Ben tevreden met Alex, heb ook postbank is niet alles ,maar makkelijk gekoppled aan giro en goedkoop bij kleine transacties.. Binck vond ik "klote" weggegaan.
||
Citaat:
Als je gaat daytraden met aandelen op de bolle fooi, wordt alleen de bank maar rijk van jouw transactiekosten. En met futures, loop je het zelfde risico met veel minder geld. Percentueel gezien loop je wel veel meer risico. Opties hebben het voordeel/nadeel dat je altijd kan winnen verliezen. Veel aantrekkelijk voor een daytrader, anders kan je op een dag dat de beurs rood is, weinig doen en al je pogingen zien stranden. Stel je zet met een optie € 300,- in, kan je alleen dat verliezen en de winst is oneindig. Hang natuurlijk wel af van je constructie. Maar een beetje belegger in aandelen schrijft opties (evenuteel daytraden) op zijn gekochte aandelen om een hoger rendement te halen. Hoewel ik persoonlijk dat niet echt handig vind. Als je een beveilingsconstructie maakt, ben je niet zeker van je zaak en moet je ook niet kopen in mijn ogen. Maar de mens wil nu eenmaal geen kansen missen en altijd in de markt zitten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XIX number9 | 500 | 09-10-2007 09:44 | |
Vrije tijd |
Hattrick XIII Verwijderd | 500 | 06-06-2004 09:54 | |
Vrije tijd |