Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2003, 09:56
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Ik was gister aan het tekenen en dit is het resultaat, Ik ben er zelf wel blij mee want dit is de eerste tekening die redelijk 'echt' lijkt.

Alleen het onderste deel (vanaf de kin) klopt niet echt, de houding niet en de schaduw is nogal vlekkerig. Iemand een idee hoe het wel moet?

Groetjes Evelien

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 10:29
dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik vind het mooi gedaan maar je neus,mond en verhoudingen kloppen niet.
Oud 31-08-2003, 11:14
emi
emi is offline
het hoofd is iets te rond...
maar wel mooi gedaan opzich.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 11:25
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
mooie contrasten, sterke omlijning.
een goede tekening, ik stoor me er niet aan dat de verhoudingen wat onrealistisch zijn, het past wel bij de wat groffe manier van tekenen.

heb je'm trouwens erg geblurred op de comp?
Oud 31-08-2003, 12:24
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 31-08-2003 @ 12:25:

heb je'm trouwens erg geblurred op de comp?
Neej, ik heb geen scanner en m'n digi-fototoestel niet goed stilgehouden toen ik de foto maakte denk ik
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 12:30
Flower_4_u
Flower_4_u is offline
Probeer de linkerschouder een beetje meer te laten uitkomen, 'k denk dat dan al een groot deel van de nek en schouders opgelost is. en ligt het aan mij of is het net dat haar kin te veel naar voor staat (let op de mond)
Oud 31-08-2003, 13:01
ssjpan
ssjpan is offline
Nou eigenlijk vind ik het niet zo mooi, die lijnen in het gezicht zijn beetje vaag en de schouders kloppen ook niet zo.
Oud 31-08-2003, 14:06
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
ssjpan schreef op 31-08-2003 @ 14:01:
Nou eigenlijk vind ik het niet zo mooi, die lijnen in het gezicht zijn beetje vaag en de schouders kloppen ook niet zo.
DAt de lijnen vaag zijn licht niet aan de tekening maar aan mijn fotografeerkunsten . Bewogen met fotograferen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 14:16
Verwijderd
jammer van de kaaklijn, alsje dat ff fixt issie top
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:35
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
hij is mooi alleen de romp/schouders lijken wat afgeraffeld, en de jukbeenderen zijn wel erg scherp
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 07:48
load_harmony
load_harmony is offline
neus en mond kloppen idd niet helemaal. (neus lijkt te breed, mond te klein) maar ikv ind het niet slecht! maar goed, onder de kin klopt idd niet helemaal. dit komt omdat ze opeens scheef zit. ze kan net zo goed met haar nek en lichaam recht zitten toch? nu klopt de schouderlijn niet, en de schauw niet (had je zelf ook door he). ik weet niet of je dat goed kan krijgen, aangezien het gezicht heel erg recht is. dan moet de nek ook op de een of andere manier iets gedraait lijken of zo? linkerschouder is hoe dan ook veel te smel getekent. verder vind ik de omlijning wel duidelijk, maar aan de andere kant lijkt het zo ook meer nep. als je het weghaalt lijkt het veel natuurlijker. zo kan het ook, zeker als dat je stijl is.

after all, lang niet slecht, maar werk aan wat kleine dingetje!
Oud 01-09-2003, 09:55
Evelientjuh
Evelientjuh is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 01-09-2003 @ 08:48:
neus en mond kloppen idd niet helemaal. (neus lijkt te breed, mond te klein) maar ikv ind het niet slecht! maar goed, onder de kin klopt idd niet helemaal. dit komt omdat ze opeens scheef zit. ze kan net zo goed met haar nek en lichaam recht zitten toch? nu klopt de schouderlijn niet, en de schauw niet (had je zelf ook door he). ik weet niet of je dat goed kan krijgen, aangezien het gezicht heel erg recht is. dan moet de nek ook op de een of andere manier iets gedraait lijken of zo? linkerschouder is hoe dan ook veel te smel getekent. verder vind ik de omlijning wel duidelijk, maar aan de andere kant lijkt het zo ook meer nep. als je het weghaalt lijkt het veel natuurlijker. zo kan het ook, zeker als dat je stijl is.

after all, lang niet slecht, maar werk aan wat kleine dingetje!
bedankt! Daar heb ik tenminste wat aan haha.
Ik had de houding van een plaatje in een tijdschrift nageaapt, daar zat ze ook schuin met haar hoofd recht.. Dat ging ik dus ook proberen maar bleek dus heel wat moeilijker te zijn dan ik dacht.

thnx voor de uitleg.
Evelien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten