Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2003, 08:22
vrikje
vrikje is offline
weet er iemand een middeltje om irritante muggenbeten zo snel mogelijk terug weg te krijgen want mijn benen staan er de laatste dagen vol van! Ik heb niet zo zeer het probleem dat ze verschrikkelijk jeuken ofzo, maar ik vind het gewoon een irritant zicht onder een rokje en met dit weer van de laatste dagen draag ik dat toch best veel
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 10:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens de Fancy moet je een suikerklontje in azijn dopen en daarmee je muggenbeten insmeren, ze schijnen dan minder te gaan jeuken en sneller te verdwijnen, of het werkt weet ik niet maar het is het proberen waard toch?
Oud 08-08-2003, 10:23
vrikje
vrikje is offline
ik zal het eens proberen, bedankt
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 12:53
Reneetje
Reneetje is offline
Ik doe altijd gewoon met een asprine. Gewoon de asprine in een beetje water doen zodat het kruimelig wordt zegmaar, en daarna over je muggenbulten smeren.
Oud 08-08-2003, 14:13
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Daar heb je heel handig smeerspul voor, speciaal tegen muggenbulten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 08:28
Dr Evil
Dr Evil is offline
De steel van een paardebloem doormidden doen en dan het 'witte' spul over de muggebult doen deed ik vroeger altijd (heb nu zeer zelder een muggenbult) en het werkte perfect.. geen jeuk meer en de volgende dag zag je het veel minder of het was weg..

Dr. Evil
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:03
faith666
faith666 is offline
Ik kon vanacht niet slapen van de muggebulten, ze hebben me voetzolen lek geprikt en het jeukte gigiantisch. Ik ben toen ijsklontjes gaan halen en heb die in een plastic zakje gedaan en op mijn voeten (na ja onder) gelegd en toen had ik geen jeuk meer. Nu zijn ze zelfs helemaal WEG, ik zag en voelde niets meer toen ik wakker werd.....
Oud 12-08-2003, 20:58
Verwijderd
Citaat:
faith666 schreef op 12-08-2003 @ 21:03:
Ik kon vanacht niet slapen van de muggebulten, ze hebben me voetzolen lek geprikt en het jeukte gigiantisch. Ik ben toen ijsklontjes gaan halen en heb die in een plastic zakje gedaan en op mijn voeten (na ja onder) gelegd en toen had ik geen jeuk meer. Nu zijn ze zelfs helemaal WEG, ik zag en voelde niets meer toen ik wakker werd.....
Volgende keer kun je beter ook nog iets van een doek er omheen doen, om bevriezingsverschijnselen te voorkomen.

Bij mij helpt niks (en dat spul tegen muggenbulten al helemaal niet)...kapot krabben helpt nog het beste, maar mooier wordt het er dan niet op. Op dit moment heb ik er een hele zooi, waaronder eentje van een centimeter of 5 doorsnede...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:11
ellaversa
ellaversa is offline
tijgerbalsem.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:29
Verwijderd
Tip: Ga absoluut niet naar Schotland. Daar zweven midges (soort kleine mugjes) rond. Ben helemaal lek . En krabben moet je trwns niet doen (is heel moeilijk, weet ik) want als een mug jou bijt, spuit ie antistollingsmiddel in jou (anders zou jou bloed in het lichaam van de mug stollen en gaat hij dood, hij doet t dus niet om je te pesten ) en dat jeukt. Als je gaat krabben verspreid jij dus zelf dat middel over een grotere plek en moet je dus meer krabben. Verder werken antimuggenstiften en al dat soort zooi nooit bij mij dus bij mij is het er niet aan denken, er niet over praten en dan maar wachten tot hij vanzelf verdwijnt. (als je er totaal niet aan zou krabben verdwijnt een muggenbult na ongeveer een dag )
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:03
dennisje
dennisje is offline
Wat een geluk dat als ik word gestoken de muggenbult binnen een paar uur weg is.
Kwas vorige week staf op een kinderkamp. Net toen ik wakker werd gestoken en 2 uur laten was ie weg.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
kaddetje schreef op 17-08-2003 @ 13:29:
(als je er totaal niet aan zou krabben verdwijnt een muggenbult na ongeveer een dag )
Bij jou misschien, maar bij mij echt niet, was het maar zo'n feest.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:28
Silver rain
Silver rain is offline
ik zet daar dan met m'n nagel een x in, dan kan dat spul wat dat beest erin spuit eruit gaan en dan zijn ze (bij mij) altijd snel over

Regels voor berichten