Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 14:07
11prinsesjes11
11prinsesjes11 is offline
Ok, ik heb een probleempje.. ik heb al 9 maand een vriend, en we zijn heel gelukkig enzo.. en toen we acht maand hadden, heb ik die dag met een vriend gezoend, mijn vriend weet er vanaf en heeft het ons ook bijden vergeven enzo.. . maar die vriend is nu dus verliefd op mij.. en ik heb eigenlijk ook wel speciale gevoelens voor hem, maar ik hou ook van mijn vriend. en ik wil geen 9 maanden weggooien, maar ik weet ook niet wat ik moet doen, kan iemand mij helpen, of gewoon steunen.. . ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2003, 14:11
Williams
Williams is offline
je betn dus vreemd gegaan, maar je vriend heeft je evrgeven wat al heeel erg lief van m is!
doe hem daarom soiso geen extra pijn en zeg hem eerlijk waar ie aan toe is, en als jij gevoelens hebt voor die andre jongen vind ik dat je dat eerlijk moet zeggen want zo bezijk je je eigen vriend alleen maar
Oud 01-09-2003, 14:39
In_stilte
In_stilte is offline
Verliefd op twee jongens... Dat bedoel je toch ?

Hmmzz ben eerlijk heb het erover, na negen maanden moet je toch samen uit dit soort problemen kunnen komen; ben wel eerlijk ! Ook tegen jezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:48
Verwijderd
Gevoelens voor een ander, hoe licht ook, zijn de dood in de pot. Je houdt niet meer genoeg van hem, maak het maar uit. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:50
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Williams schreef op 01-09-2003 @ 15:11:
je betn dus vreemd gegaan, maar je vriend heeft je evrgeven wat al heeel erg lief van m is!
doe hem daarom soiso geen extra pijn en zeg hem eerlijk waar ie aan toe is, en als jij gevoelens hebt voor die andre jongen vind ik dat je dat eerlijk moet zeggen want zo bezijk je je eigen vriend alleen maar
soiso?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 14:54
Williams
Williams is offline
ja ze hoeft hem toch geen extra pijn te doen door hem voor te liegen, ze kan toch eerlijk tegen hem zijn....
Oud 01-09-2003, 15:14
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je moet sowieso niet bij iemand blijven omdat je die negen maanden niet wilt "weggooien".. Weggooien gebeurd toch niet, je herrinneringen blijf je toch wel houden. je moet alleen bij je vriend blijven omdat je leuker vindt dat die andere jongen.. Eeeeen altijd eerlijk tegen je vriend zijn..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:24
Williams
Williams is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 01-09-2003 @ 16:14:
Je moet sowieso niet bij iemand blijven omdat je die negen maanden niet wilt "weggooien".. Weggooien gebeurd toch niet, je herrinneringen blijf je toch wel houden. je moet alleen bij je vriend blijven omdat je leuker vindt dat die andere jongen.. Eeeeen altijd eerlijk tegen je vriend zijn..
benk niet helemaal met je eens, want je hebt danwel die herrineringen, maar toch gooi je de toekomst met HEM weg....en ik zou er wel zeker van zijn dat je dat ook echt wilt dan..
maar als je idd gek bent op die andere jongen is t al te laat..
Oud 01-09-2003, 15:43
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
Williams schreef op 01-09-2003 @ 16:24:
benk niet helemaal met je eens, want je hebt danwel die herrineringen, maar toch gooi je de toekomst met HEM weg....en ik zou er wel zeker van zijn dat je dat ook echt wilt dan..
maar als je idd gek bent op die andere jongen is t al te laat..
Ben het ook meer met jou eens, maar niet helemaal. Als je gek bent op die jongen moet je toch na gaan denken hoeveel je relatie waard is, maar ook niet vergeten dat alle relaties (misschien wel een toekomstige relatie met die andere jongen) ook niet perfect zijn. Je moet bijna altijd wel iets in leveren.... Soms moet je gewoon herontdekken dat je echt van iemand houdt gewoon hoe hij is. En je gaat niet de fout in door over andere jongens na te denken, pas als er meer is.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 17:18
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2003 @ 15:48:
Gevoelens voor een ander, hoe licht ook, zijn de dood in de pot. Je houdt niet meer genoeg van hem, maak het maar uit. Helaas.
helemaal mee eens.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 17:24
Verwijderd
Kzou als een kluizenaar gaan leven in de rocky moutains zonder enig contact met de buitenwereld. Kortom, kzou anderen voor jou beschermen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 17:43
Verwijderd
Citaat:
zo ist maar net, maar het kan natuurlijk ook anders zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten