Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2003, 15:35
Rissie
Rissie is offline
Wat vind jij van Formule 1??
Ik vind Alonso het leukst, hij mag oowk wel wat meer winnen
M. Schumacher vin ik helemaal nix, die loser
Oud 28-08-2003, 16:13
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Rissie schreef op 28-08-2003 @ 16:35:

M. Schumacher vin ik helemaal nix, die loser
Hier kun je M Schumacher enorm mee kwetsen
Oud 28-08-2003, 16:21
Thomas
Thomas is offline
Verstappen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 17:49
DopeBean
DopeBean is offline
Verstappen ondanks alle tegenslage is hij zeker een goede coureur
Oud 28-08-2003, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Rissie schreef op 28-08-2003 @ 16:35:
Wat vind jij van Formule 1??
ik vind formule 1 cool.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 18:48
PV
PV is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 28-08-2003 @ 17:13:
het arme zieltje

van mij mag het tijdperk M Schumacher nu eens en altijd voorbij zijn en laat t Raikkonen tijdperk beginnen

en Verstappen moet nog een x wat puntjes halen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:03
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:

Niet alleen hem, maar mij ook

Nee ik gun Webber en Alonso na het Schumcher tijdperk de wereldtitel zolang ze niet voor McLaren gaan rijden want daar heb ik dus een gruwlijk hekel aan.
Oud 28-08-2003, 19:48
Verwijderd
Ik ben niet zo'n Montoya-fan, meer Michael Schumacher toch.
Maar Alonso mag ook wat meer winnen.
En het verschil tussen Bridgestone en Michelin moet zeker kleiner worden, anders is er niets meer aan.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 19:53
Verwijderd
Ik ben op Schumacher en zijn team wel een beetje uitgekeken. Wat mij betreft mag er wel een nieuw team aan de top komen, Mclaren of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2003, 20:28
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik vind het fijn dat het spannend is. Dat verschillende teams strijden voor de eerste plaats. Dat verschillende rijders de pole pakken, en de wedstrijden winnen. Geweldig!
Oud 28-08-2003, 22:41
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Door de nieuwe regelementen die dit jaar zijn ingevoerd is de F1 een stuk spannender om naar te kijken dan de vorige paar jaren.
Voor het eerst sinds jaren dat er 4! teams elke race met elkaar strijden om de overwinning.
Door dit seizoen ben ik de F1 weer volop aan het volgen (ook door de terugkeer van Verstappen).
Het enige wat de F1 nu nog zou kunnen verbeteren is dat Verstappen een leuk team vind voor volgend jaar. Een team waar hij dezelfde prestaties kan neerzetten als in bijvoorbeeld de Arrows van 2000.
Dus wanneer het kampioenschap volgend jaar net zo spannend is als dit jaar en Jos strijd regelmatig mee voor de punten zou het weleens een heel erg mooi F1 jaar kunnen worden...

Kortom: F1 is een fantastische sport om naar te kijken.
Oud 29-08-2003, 04:56
Verwijderd
Formule 1 biedt gemiddeld zo eens in de maand fijn kijkplezier op de zondag. Tot het eind van vorig jaar bood ook de zaterdag soms nog wel eens fijn kijkplezier, maar sinds dit jaar is die dag een lastige chaosveroorzaker geworden. Ik ben nog niet overtuigd van de juistheid van alle nieuwe regels van dit jaar.

De Formule 1 is niet oninteressant.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 06:42
mrhanky
mrhanky is offline
Let op jongens, Nelson Piquet jr. is onderweg. Ik heb em zien rijden tijdens de Marlboro masters en hij is eentje voor de toekomst En cker voor de dames niet onaantrekkelijk denk k.
Oud 29-08-2003, 10:49
Freggol
Freggol is offline
Barrichello
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 11:13
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 29-08-2003 @ 07:42:
Let op jongens, Nelson Piquet jr. is onderweg. Ik heb em zien rijden tijdens de Marlboro masters en hij is eentje voor de toekomst En cker voor de dames niet onaantrekkelijk denk k.
Zoon van Keke Rosberg, Nico Rosberg, komt er ook aan... Zou ook meedoen met de race op de Marlboro Masters maar trok zich terug omdat ie last had van een klein griepje...
Oud 29-08-2003, 11:51
Verwijderd
Ik denk dat Christian Albers ook nog carriére gaat maken in de Formule 1 .
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 13:31
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Nixje schreef op 29-08-2003 @ 12:51:
Ik denk dat Christian Albers ook nog carriére gaat maken in de Formule 1 .
Jep, vooral als ie t voor elkaar krijgt DTM-kampioen te worden...

En ook Guido van der Garde en Robert Doornbos moeten we in de gaten gaan houden. Dit zijn toch wel de 2 grootste Nederlandse talenten van dit moment.
Oud 29-08-2003, 14:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Formule 1 is gaaf. Ik ben altijd voor Jos, maar ja nu hij in de Minardi rijdt weet je van tevoren al dat-ie achteraan zal eindigen
Verder ben ik niet echt voor een coureur. Alleen Montoya vind ik soms een rotventje. Vaak hoop ik wel op goede resultaten van "the coming men" in de Formule 1: Alonso, Webber, Raikkonen etc.
Oud 29-08-2003, 14:41
zeep007
zeep007 is offline
Formule1 boeit weer sinds sinds dit jaar. Eenmaal als hakkinen fan begonnen blijf ik bij de Finnen, dus ben groots Kimi fan!
En Alonso ook wel.

Schumi tijdperk mag hopelijk over 3 races definitief worden afgesloten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:18
Verwijderd
Kom op zeg, denken jullie echt dat jongens als Albers een kans maken? Leuk dat hij even in een Jordan mocht rijden, maar zegt dat wat?
Jos Verstappen reed bij zijn eerste rondjes in de Formule 1 toptijden, iedereen dacht dat hij het zou gaan maken. En nu, 10 jaar later, is hij niet verder gekomen dan de 3e plaats in een race...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 15:40
Lovely007
Lovely007 is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 29-08-2003 @ 15:41:
Formule1 boeit weer sinds sinds dit jaar. Eenmaal als hakkinen fan begonnen blijf ik bij de Finnen, dus ben groots Kimi fan!
En Alonso ook wel.

Schumi tijdperk mag hopelijk over 3 races definitief worden afgesloten.
Formule 1 is me dan wel altijd blijven boeien, maar dat over die Finnen ben ik met je eens! En dat over Schumachter ook weer!

Verder hoop ik niet dat Montoya in 2005 naar McLaren gaat, ik vind hem niet zo'n goede coureur, hij maakt vrij veel onnodige fouten en is beetje roekeloos af en toe. Vind wel dat Coulthard z'n beste tijd heeft gehad, hoop zelf op een plekje voor Albers! Maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, dan ga ik maar voor Webber, dat is toch waarschijnlijker.

Webber, Raikkonen en Alonso gaan denk ik de toekomst bepalen. Met hopelijk Kimi in de hoofdrol
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:39
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Lovely007 schreef op 29-08-2003 @ 16:40:
Formule 1 is me dan wel altijd blijven boeien, maar dat over die Finnen ben ik met je eens! En dat over Schumachter ook weer!

Verder hoop ik niet dat Montoya in 2005 naar McLaren gaat, ik vind hem niet zo'n goede coureur, hij maakt vrij veel onnodige fouten en is beetje roekeloos af en toe. Vind wel dat Coulthard z'n beste tijd heeft gehad, hoop zelf op een plekje voor Albers! Maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken, dan ga ik maar voor Webber, dat is toch waarschijnlijker.

Webber, Raikkonen en Alonso gaan denk ik de toekomst bepalen. Met hopelijk Kimi in de hoofdrol
Ik BEN ook Hakkinen fan
en ook ik hoop dat Montoya niet naar McLaren komt... Maar ik hoop al helemaal dat Albers niet naar McLaren komt! Laat Alonso of anders webber of verstappen maar komen
Oud 29-08-2003, 18:53
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
wouszer schreef op 29-08-2003 @ 16:18:
Kom op zeg, denken jullie echt dat jongens als Albers een kans maken? Leuk dat hij even in een Jordan mocht rijden, maar zegt dat wat?
Jos Verstappen reed bij zijn eerste rondjes in de Formule 1 toptijden, iedereen dacht dat hij het zou gaan maken. En nu, 10 jaar later, is hij niet verder gekomen dan de 3e plaats in een race...
Albers heeft 2 jaar terug nog een test gedaan met de Minardi. Tijdens deze test was ook Webber van de partij die evenals Albers zijn F1-test debuut maakte. Tijdens deze tests (aantal dagen) liet Albers nagenoeg de zelfde ronde-tijden noteren als Mark Webber... Uiteindelijk besloot men bij Minardi Webber het racestoelte te geven. Maar tijdens deze test is wel duidelijk eworden dat Albers niet veel ten onder doet van Webber. Dit zegt dus wel wat toch? (Als je naar de prestaties van Webber kijkt van dit jaar)

Wanneer heeft Albers in hemels naam in de Jordan gereden? Volgens mij nog nooit hoor...
Oud 29-08-2003, 21:09
Rissie
Rissie is offline
Citaat:
Hehe Sorry maar ik vind um egt niet leuwk meer, ik kijk sinds 1 jaartje egt Formule 1 en ik vind M Schumacher gelijk 1 van de minste. Hehe. Als Montoya niet wint, laat dan maar Kimi winne! Maar Alonso is nog steeds de leukste
Oud 31-08-2003, 17:00
DopeBean
DopeBean is offline
Formule 1 is vetjes!! en het hele circus wordt compleet gemaakt door nederlands beste commentator Olav Mol. Hulde voor die man die zijn hart en ziel in het commentaar legt.
Oud 31-08-2003, 20:55
Lovely007
Lovely007 is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 31-08-2003 @ 18:00:
Formule 1 is vetjes!! en het hele circus wordt compleet gemaakt door nederlands beste commentator Olav Mol. Hulde voor die man die zijn hart en ziel in het commentaar legt.
Ben ik het ook mee eens. Ik denk dat zonder Olav Mol Formule 1 voor mij een stuk minder word. In de reclames zap ik af en toe even naar België of Duitsland, maar het commentaar daar

In Duitsland is het alleen maar Schumacher dit, Schumacher dat en af en toe Frentzen of Heidfeld nog even. En in België komen ze lang niet zo enthousiast over als Olav, plus dat ze af en toe beetje traag van begrip zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 11:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DopeBean schreef op 31-08-2003 @ 18:00:
Ja Olax Mol is echt goed maar over het algemeen heeft RTL5 ook commentatoren die veel van het vak weten. Heb je ook bij tennis met Siemerink en Eltingh.
Reageren

Regels voor berichten