Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het fijn dat het spannend is. Dat verschillende teams strijden voor de eerste plaats. Dat verschillende rijders de pole pakken, en de wedstrijden winnen. Geweldig!
|
Door de nieuwe regelementen die dit jaar zijn ingevoerd is de F1 een stuk spannender om naar te kijken dan de vorige paar jaren.
Voor het eerst sinds jaren dat er 4! teams elke race met elkaar strijden om de overwinning. ![]() Door dit seizoen ben ik de F1 weer volop aan het volgen (ook door de terugkeer van Verstappen). Het enige wat de F1 nu nog zou kunnen verbeteren is dat Verstappen een leuk team vind voor volgend jaar. Een team waar hij dezelfde prestaties kan neerzetten als in bijvoorbeeld de Arrows van 2000. Dus wanneer het kampioenschap volgend jaar net zo spannend is als dit jaar en Jos strijd regelmatig mee voor de punten zou het weleens een heel erg mooi F1 jaar kunnen worden... ![]() ![]() Kortom: F1 is een fantastische sport om naar te kijken. ![]()
|
Verwijderd
|
Formule 1 biedt gemiddeld zo eens in de maand fijn kijkplezier op de zondag. Tot het eind van vorig jaar bood ook de zaterdag soms nog wel eens fijn kijkplezier, maar sinds dit jaar is die dag een lastige chaosveroorzaker geworden. Ik ben nog niet overtuigd van de juistheid van alle nieuwe regels van dit jaar.
De Formule 1 is niet oninteressant. |
![]() |
|
Let op jongens, Nelson Piquet jr. is onderweg. Ik heb em zien rijden tijdens de Marlboro masters en hij is eentje voor de toekomst
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ook Guido van der Garde en Robert Doornbos moeten we in de gaten gaan houden. Dit zijn toch wel de 2 grootste Nederlandse talenten van dit moment. ![]() ![]()
|
Formule 1 is gaaf. Ik ben altijd voor Jos, maar ja nu hij in de Minardi rijdt weet je van tevoren al dat-ie achteraan zal eindigen
![]() Verder ben ik niet echt voor een coureur. Alleen Montoya vind ik soms een rotventje. ![]()
|
Verwijderd
|
Kom op zeg, denken jullie echt dat jongens als Albers een kans maken? Leuk dat hij even in een Jordan mocht rijden, maar zegt dat wat?
Jos Verstappen reed bij zijn eerste rondjes in de Formule 1 toptijden, iedereen dacht dat hij het zou gaan maken. En nu, 10 jaar later, is hij niet verder gekomen dan de 3e plaats in een race... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Verder hoop ik niet dat Montoya in 2005 naar McLaren gaat, ik vind hem niet zo'n goede coureur, hij maakt vrij veel onnodige fouten en is beetje roekeloos af en toe. Vind wel dat Coulthard z'n beste tijd heeft gehad, hoop zelf op een plekje voor Albers! ![]() Webber, Raikkonen en Alonso gaan denk ik de toekomst bepalen. Met hopelijk Kimi in de hoofdrol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ook ik hoop dat Montoya niet naar McLaren komt... Maar ik hoop al helemaal dat Albers niet naar McLaren komt! Laat Alonso of anders webber of verstappen maar komen ![]()
||
Citaat:
Wanneer heeft Albers in hemels naam in de Jordan gereden? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() In Duitsland is het alleen maar Schumacher dit, Schumacher dat en af en toe Frentzen of Heidfeld nog even. En in België komen ze lang niet zo enthousiast over als Olav, plus dat ze af en toe beetje traag van begrip zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Reglementswijzigingen Formule 1 PGWR | 5 | 06-05-2004 10:06 | |
Vrije tijd |
vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad! Verwijderd | 41 | 09-01-2004 14:09 | |
Vrije tijd |
Formule 1: programma volgend seizoen Verwijderd | 12 | 20-10-2003 20:08 | |
Vrije tijd |
Verstappen terug in Formule 1??? B@RTOLI | 23 | 03-12-2002 20:01 | |
Vrije tijd |
Formule 1 Test-topic Verwijderd | 35 | 07-02-2002 16:36 | |
Games |
Nieuw Formule 1-spel Mr.Oizo | 11 | 06-10-2001 17:50 |