Advertentie | |
|
![]() |
|
te lang geleden echt...
nu pas herriner ik me weer het gevoel dat spreekt uit jou gedichten, en hoe ik het gemist heb... de woorden zijn een plaatje en dat maakt het weer zo compleet prachtig xxx
|
Prachtig gedicht...niks aan de vorige commentaren toe te voegen eigenlijk, maar kmoest het toch even zeggen
![]()
||
Citaat:
![]() ik snap je vraag eigenlijk niet. @ xinoef ? wie was jij vroeger ? want ik ken je niet onder deze naam ?
||
Citaat:
Gewoon een reactie op de reacties van anderen. Een ieder doet de moeite commentaar te leveren en ik vind het jammer dat daar weinig op gereageerd wordt(algemeen bedoeld)...en dan bedoel ik niet, tnx, bedankt ofzo. Ik neem aan dat je een "mening" hebt ten opzichte van het gezegde, is altijd wel leuk om te horen...
|
waarschijnlijk ken je me van vroeger ook niet: ik schreef(misschien schrijf) niet zo'n bijster goede gedichten...
![]() ![]()
||
Citaat:
wat moet ik zeggen, de redenen is wel bekend dat dit geschreven is. kan moeilijk zeggen bedankt voor de reacties van dit gedicht, heel leuk, maar jammer van die dooie ![]() een reactie is altijd wel leuk, maar dit gedicht is met een ander doel geschreven. het is dus een R.I.P. gedicht ps: heb het een en ander uitgelegd, op de rest van de reacties valt niet veel te zeggen, niet in dit stadium, daarom laat ik het maar zo (rusten).
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gestorven zielen sublime | 8 | 25-07-2003 22:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als Christus gestorven is voor onze zondes heeft hij niet genoeg geleden met 1 kruis. Isa | 49 | 18-07-2003 18:18 | |
Psychologie |
Een held is gestorven ExeCute | 28 | 12-05-2002 03:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Gestorven onder water murwari | 34 | 21-03-2002 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
tot ik gestorven ben halve gare | 1 | 19-03-2002 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
gestorven ratsja | 4 | 23-02-2002 23:01 |