Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 17:34
fran1661
fran1661 is offline
wie kan me helpen? ik moet een werkstuk maken over de nederlandse economie..bestaande uit krantenartikelen.(deze mag ik niet van internet afhalen :-( )
ik heb echt geeen i.d waar ik moet beginnen. dit onderwerp is zo ontzettend algemeen. ik zou wel wat advies kunnen gebruiken. b.v.d
liefs. Fran
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2002, 21:48
Xtreem
Xtreem is offline
De telegraaf heeft goede financiele pagina's. En uiteraard het financiele dagblad en het NRC.....
suc6
Oud 05-01-2002, 02:46
fran1661
fran1661 is offline
dankje voor je reactie maar ik heb al krantenartikelen verzameld uit de regionale krant( eindhovens dagblad ) maar ik moet een inleiding/voorwoord etc maken en ik heb echt geen idee hoe ik dat moet gaan doen. ik heb gezocht op internet maar daar worden met termen gegooid waar ik niets wijzer van wordt.Aangezien ik dit werkstuk maandag 7/01/2002 oet inleveren begin ik een beetje para te worden. :-(
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 10:56
Verwijderd
Vertel in het kort wat je gaat doen, wil bereiken enz.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 12:37
fran1661
fran1661 is offline
uhh...hoe bedoel je? het werkstuk moet niet over mij gaan he! gewoon over de nederlandse economie. ik moet gewoon al die krantenartikelen opplakken maar daar moet dus een inleiding bij. wat de nederlandse economie inhoudt etc etc. dus ik zoek hulp van andere en het liefst site's erover. ik kom niet verder als site's van het cpb etc.
:-(maar i.i.ig toch bedankt voor reactie!!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 12:43
PV
PV is offline
ik denk dat DutchECK meer bedoelt op de manier van, waarom je dat werkstuk moet maken enzo... waarom je voor die bepaalde artikelen hebt gekozen, blablabla

je kan misschien een verhaaltje ophangen over de euro anders? dat Maastricht een grote rol heeft gespeeld...
wat de Nederlandse economie inhoud is nogal een groot en onoverzichtelijk onderwerp, dat krijg je niet zomaar in een inleiding samengevat.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 12:56
fran1661
fran1661 is offline
at de Nederlandse economie inhoud is nogal een groot en onoverzichtelijk onderwerp, dat krijg je niet zomaar in een inleiding samengevat. <-- jah kijk dat vind ik dus ook. Waarom ik dit werkstuk moet maken? ik kreeg een onderwerp toegewezen en daar moest ik dus dat werkstuk over maken. is een examenonderdeel.Maar ik kan moeilijk over de Euro beginnen. ja wel een klein stukje natuurlijk maar niet veel. Want over de euro had ik het natuurlijk moetten hebben als het onderwerp "de Euro" was. but thanks anyway. echt kool dat mensen me hier willen helpen haha. weet niet iemand een site ofzo over de nl. economie? liefs FRan
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 19:18
ThomasG
ThomasG is offline
Misschien kun je nog wat vinden in de knipselmappen van de bibliotheek.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 19:19
ThomasG
ThomasG is offline
Of in het krantenarchief van de bibliotheek. Ze bewaren alle kranten een maand lang.

[Dit bericht is aangepast door ThomasG (06-01-2002).]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 19:26
fran1661
fran1661 is offline
uhhh jah maar daar mag ik niet inknippen neem ik aan? we mogen geen kopie's van krantenartikelen opplakken..het moetten echte krantenknipsels zijn zeg maar. :-(
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten