Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2003, 20:54
The Queen
The Queen is offline
Studente Marlies Thyssen overleden

In de nacht van vrijdag 22 augustus op zaterdag 23 augustus is de eerstejaars studente rechten Marlies Thyssen uit Groesbeek overleden. Zij nam deel aan het introductiekamp in Helvoirt. Rond middernacht is zij onwel geworden. Er werd direct eerste hulp geboden door een mentor met een EHBO-opleiding. Een toevallig aanwezig arts heeft reanimatie toegepast. De ambulance was snel ter plaatse en heeft Marlies naar het ziekenhuis in Den Bosch vervoerd. Daar werd geconstateerd dat ze was overleden. Haar ouders waren in het ziekenhuis aanwezig.

De deelnemers aan het kamp zijn ’s nachts om 4 uur door de organisatie van de Dienst Studentenzaken van de KU Nijmegen ingelicht. Zaterdagmorgen is het kamp opgeheven en zijn de deelnemers met bussen naar de universiteit gegaan waar een bijeenkomst plaatsvond.

De studenten van de ander introductiekampen zijn ingelicht. De introductie zal van af nu een sober karakter krijgen.
Het introductiefeest op dinsdag 26 augustus is in verband met het overlijden van Marlies Thyssen afgelast.

Bron: www.kun.nl

(ik loop op dit moment zelf introductie aan de kun en moet zeggen dat ik echt van dit bericht geschrokken ben, en ik hoop echt dat overmatig alcoholgebruik niet de oorzaak was).

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 17:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2003, 20:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ja, wel erg...

Maar is dit nieuws of actualiteit?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:57
naam onbekend
naam onbekend is offline
He bah Niet echt een leuke manier om je studententijd te beginnen...

Maar gelukkig zijn er bij de Intreeweek van de UvA (waar ik aan meedeed) voor zover ik weet geen doden gevallen.

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 21:02.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:59
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 23-08-2003 @ 21:57:
Ja, wel erg...

Maar is dit nieuws of actualiteit?
Ja, naar mijn mening wel, vooral omdat het nog voor veel ophef zal zorgen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 20:59
Verwijderd
Het is ook altijd wat met die onzin... Vorig jaar Veritas, en nu dit weer.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:01
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 21:59:
Ja, de organisatie van dit introductieweekend lag in handen van een herendispuut, maar zo lang we niet op de hoogte zijn over de oorzaak, vraag ik me af of je er je oordeel over mag vellen...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:03
@Moon
@Moon is offline
Das zwaar k*. Een oude klasgenoot van me doet volgens mij ook mee aan die intro...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
The Queen schreef op 23-08-2003 @ 22:01:
Ja, de organisatie van dit introductieweekend lag in handen van een herendispuut, maar zo lang we niet op de hoogte zijn over de oorzaak, vraag ik me af of je er je oordeel over mag vellen...
Nee, laten we maar afwachten
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:08
tinkle
tinkle is offline
Ik heb ook meegedaan aan die intro, maar niet met het kamp omdat ik het niet zo naar mijn zin had.... Maar dit is toch wel heel erg....... maakt de intro minder leuk.....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 23-08-2003 @ 21:59:
Hoe weet je nou of het iets te maken had met een ontgroening? De enige vereniging met ontgroening in Nijmegen is de N.S.V. Carolus Magnus en er staat niks in dat artikel over die vereniging. Verder is er ook helemaal niks bekend. Het doet mij als ouderejaars van de KUN pijn om dit te moeten lezen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:03
MickeyV
MickeyV is offline
Arm kind. Onvoorstelbaar voor haar ouders ook.
Oud 23-08-2003, 22:03
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 22:58:
Hoe weet je nou of het iets te maken had met een ontgroening? De enige vereniging met ontgroening in Nijmegen is de N.S.V. Carolus Magnus en er staat niks in dat artikel over die vereniging. Verder is er ook helemaal niks bekend. Het doet mij als ouderejaars van de KUN pijn om dit te moeten lezen
Op zich ben ik het met je eens (zoals in mijn post al naar voren kwam), maar volgens mij zijn er ook disputen waarbij de ontgroening (of hoe dat dan ook mag heten) er niet echt zachtzinnig aan toe gaat...

Maar... in zoverre ik via via er wat van heb vernomen, heeft het niet te maken met iets wat ook maar op ontgroenen lijkt.

En... Che Guevara geeft in zijn tweede post toch ook aan dat het beter is om eerst af te wachten?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:43
Verwijderd
Zeker, maar hij kan wel wat hebben

Er zijn zeker disputen waar het niet zachtzinnig aan toe gaat, maar dat heb je in elke stad. Daar kiezen mensen ook zelf voor, hoewel de dood natuurlijk nooit in de overweging wordt meegenomen. Dat zijn ook excessen. Het laatste dodelijke slachtoffer bij ontgroeningen viel enkele jaren geleden bij het Groningsche corps Vindicat en was destijds de aanleiding om een alcoholverbod voor feuten in te stellen in de introductieperiode.

Er is verder nog niets van bekend, ik denk dat het snel duidelijker zal worden. Word er iig niet vrolijk van
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:27
Zaina
Zaina is offline
De toekomst van dit land. Sta ik er dan echt alleen voor
Oud 23-08-2003, 23:33
Verwijderd
Flink minder dit natuurlijk. Zit zelf ook in de intro momenteel... ben alleen het weekend ff niet meegegaan. Schrok wel flink :/ .. Hoop dat het dus niet een gevolg is van overmatig alcohol gebruik.. Heel erg voor d'r ouders/omgeving natuurlijk

Vraag me af welk weekend het precies was.. Iemand?
.
En om even wat onduidelijkheid weg te nemen, dat weekend is dus simpelweg een onderdeel van de algemene introductie dus -als het goed is- komt daar niks van ontgroeningen bij kijken..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:34
Vice
Vice is offline
Maar is die introductie wel de orzaak van die dood, of was ze daarvoor ook al niet lekker.
Oud 23-08-2003, 23:46
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 23-08-2003 @ 21:57:
He bah Niet echt een leuke manier om je studententijd te beginnen...
Doodgaan? Nee, niet heel erg.
Oud 23-08-2003, 23:51
Verwijderd
Waarom is dat mens dood?

Als ze zich heeft laten pushen om zich helemaal lam te zuipen, dan is het haar eigen domme fout.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:04
utopian me
utopian me is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-08-2003 @ 00:51:
Waarom is dat mens dood?

Als ze zich heeft laten pushen om zich helemaal lam te zuipen, dan is het haar eigen domme fout.
Doe niet zo ontzettend stom zeg, zelfs dan verwacht en verdien je niet dood te gaan. Ik kende haar goed op de middelbare school en zij zou zich sowieso niet laten pushen zich helemaal lam te zuipen... De wereld mist iets zonder haar, werkelijk.
Verder is het natuurlijk verschrikkelijk voor haar familie en goede vrienden etc.

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 00:07.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:36
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Is dat nou dat meisje die na die xtc is overleden?
Oud 24-08-2003, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 24-08-2003 @ 01:36:
Is dat nou dat meisje die na die xtc is overleden?
Die was vijftien, beetje jong om te studeren lijkt me
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:39
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ah ok, ja ff in de war, voordat ik stomme dingen ga zeggen
Oud 24-08-2003, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo ontzettend stom zeg, zelfs dan verwacht en verdien je niet dood te gaan. Ik kende haar goed op de middelbare school en zij zou zich sowieso niet laten pushen zich helemaal lam te zuipen...
Hoe is ze dan doodgegaan?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 24-08-2003 @ 00:27:
De toekomst van dit land. Sta ik er dan echt alleen voor
Laten we het niet hopen Zaina.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:08
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
Glow schreef op 24-08-2003 @ 00:33:
Flink minder dit natuurlijk. Zit zelf ook in de intro momenteel... ben alleen het weekend ff niet meegegaan. Schrok wel flink :/ .. Hoop dat het dus niet een gevolg is van overmatig alcohol gebruik.. Heel erg voor d'r ouders/omgeving natuurlijk

Vraag me af welk weekend het precies was.. Iemand?
.
En om even wat onduidelijkheid weg te nemen, dat weekend is dus simpelweg een onderdeel van de algemene introductie dus -als het goed is- komt daar niks van ontgroeningen bij kijken..
Tjsa, ik weet de naam van het weekend, maar het is wel echt vreselijk cynisch dat het nou net dit weekend was: Weekendje Hel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 09:24
little nemo
little nemo is offline
ik heb zelf meegedaan aan de introweekenden van de KUN (ander weekend weliswaar) en wat ik gehoord heb was dat dat meisje niet veel gedronken had en dat de oorzaak een beroerte/hartaanval was.
de kampen waren overigens voor de lol; met ontgroening had het dus niets te maken, dus ze is zeker niet gedwongen dingen te doen/drinken die ze niet wilde
Oud 24-08-2003, 09:32
Joostje
Joostje is offline
tiswa
Oud 24-08-2003, 09:39
Anne
Anne is offline
Citaat:
Joostje schreef op 24-08-2003 @ 10:32:
tiswa
Nou ja, het is wel vervelend natuurlijk. Maar de titel suggereert meteen dat het iets mét de intro te maken heeft. Wat me niet voor de hand lijkt liggen, wanneer ik afga op de informatie die andere mensen hier geven: dat het niet om een ontgroening, maar om een introductie ging.
Ik denk dat we, na de perikelen vorig jaar rond Veritas, een beetje te snel conclusies trekken nu. En zolang er nog geen doodsoorzaak bekend is, moeten we dat ook niet doen.
Het meisje werd onwel en overleed. Waarom? Geen idee.
Oud 24-08-2003, 09:40
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Anneee schreef op 24-08-2003 @ 10:39:
Nou ja, het is wel vervelend natuurlijk. Maar de titel suggereert meteen dat het iets mét de intro te maken heeft. Wat me niet voor de hand lijkt liggen, wanneer ik afga op de informatie die andere mensen hier geven: dat het niet om een ontgroening, maar om een introductie ging.
Ik denk dat we, na de perikelen vorig jaar rond Veritas, een beetje te snel conclusies trekken nu. En zolang er nog geen doodsoorzaak bekend is, moeten we dat ook niet doen.
er worden elke dag mensen onwel en overlijden.
Oud 24-08-2003, 09:43
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
Anneee schreef op 24-08-2003 @ 10:39:
Tsja, de "roddels" die ik op dit moment via via vernomen heb, wijzen er op dat het idd niks met achohol/ontgroening te maken had... maar waar ik gewoon heel bang voor ben, is dat het weer ontzettend veel ophef zal veroorzaken (ook al had het deze keer waarschijnlijk niks met alchohol te maken) en het veel gevolgen heeft voor de introductie van de KUN (die volgens mij toch echt wel geweldig is!)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:45
Verwijderd
Typische naam idd :/
Vriend van me zit/zat ook op dat weekend maar dat terzijde.
Denk dat het met de gevolgen voor een volgende intro wel mee zal vallen als blijkt dat het niks (nouja, niet direct iig) met de intro opzich te maken heeft...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:47
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
little nemo schreef op 24-08-2003 @ 10:24:
ik heb zelf meegedaan aan de introweekenden van de KUN (ander weekend weliswaar) en wat ik gehoord heb was dat dat meisje niet veel gedronken had en dat de oorzaak een beroerte/hartaanval was.
de kampen waren overigens voor de lol; met ontgroening had het dus niets te maken, dus ze is zeker niet gedwongen dingen te doen/drinken die ze niet wilde
Dat kan natuurlijk. Toen ik op de mid. school zat was er een 16 jarige jongen overleden aan een hartaanval tijdens een sportevenement.

Blijkbaar had ze een zwak hart. Misschien dat extra spanning en evt. iets teveel alcohol (tsja, feesten, he) fataal waren

Mijn condoleances gaan uit naar de familie iig.
Oud 24-08-2003, 09:50
Anne
Anne is offline
Citaat:
The Queen schreef op 24-08-2003 @ 10:43:
maar waar ik gewoon heel bang voor ben, is dat het weer ontzettend veel ophef zal veroorzaken (ook al had het deze keer waarschijnlijk niks met alchohol te maken) en het veel gevolgen heeft voor de introductie van de KUN (die volgens mij toch echt wel geweldig is!)
Citaat:
Joostje schreef:
er worden elke dag mensen onwel en overlijden.
Oud 24-08-2003, 09:51
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
Anneee schreef op 24-08-2003 @ 10:50:
Ja, daar heb je op zich een punt, maar volgens mij wordt er toch vaak wat overdreven gereageerd op alles wat met studeren/introducties/ontgroening te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 09:58
Anne
Anne is offline
Citaat:
The Queen schreef op 24-08-2003 @ 10:51:
Ja, daar heb je op zich een punt, maar volgens mij wordt er toch vaak wat overdreven gereageerd op alles wat met studeren/introducties/ontgroening te maken heeft.
En dat komt omdat mensen zich dingen herinneren, die wél fout gegaan zijn, zoals de ontgroening van Veritas vorig jaar, die trouwens erg overdreven was in de kranten, als ik een (toen) eerstejaars-lid hoor die bij deze ontgroening was. (een studiegenootje van me)
Oud 24-08-2003, 10:47
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-08-2003 @ 10:04:
Laten we het niet hopen Zaina.
Humanity's last hope
Oud 24-08-2003, 11:49
Vage Harry
Vage Harry is offline
Afgezien van dit ongeval moeten intro's en al die poespas natuurlijk gewoon geschrapt worden. Het studentenleven zou weer moeten bestaan uit leren en je horizon verbreiden zonder bierfeestjes, geilerij en kraagjes.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 11:51
Anne
Anne is offline
Citaat:
Vage Harry schreef op 24-08-2003 @ 12:49:
Afgezien van dit ongeval moeten intro's en al die poespas natuurlijk gewoon geschrapt worden. Het studentenleven zou weer moeten bestaan uit leren en je horizon verbreiden zonder bierfeestjes, geilerij en kraagjes.
Oud 24-08-2003, 11:51
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Alsof 'het studentenleven' überhaupt ooit heeft bestaan uit enkel 'leren en je horizon verbreiden zonder bierfeestjes, geilerij en kraagjes.'
Oud 24-08-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens, die kraagjes zijn niet om aan te zien.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ja, want stel je voor dat je ook nog lol hebt tijdens je studie
en hoezo 'weer'?? mag je mij vertellen in welke tijd studenten niet dronken

trouwes, wie denk je wel dat je bent om te bepalen hoe ik mn leven in zou moeten richten, bourgois!!
Oud 24-08-2003, 14:02
Verwijderd
Precies, van dat slappe gelul over introducties van mensen die niet eens weten wat studeren is word ik echt helemaal ziek. Dit had niets met een ontgroening te maken zoals hierboven al meermaals is gezegd. Het was gewoon de algemene introductie van de KUN. Elke universiteit en hogeschool heeft een eigen introductie aan het begin van het nieuwe jaar. Dat daarbij gedronken wordt is logisch, jongeren drinken toch altijd al in de kroeg? Waar drank is, is gezelligheid, drank hoort bij feestjes. We hebben het hier over mensen van 18-19 jaar, die zijn oud genoeg om te bepalen hoever ze wel en niet willen gaan.

Overigens is zoals ik hierboven al zei het tijdens ontgroeningen niet meer toegestaan om de feuten alcohol te laten drinken, dus die mogelijkheid kan ook uitgesloten worden.

Het is waarschijnlijk een tragische samenloop van omstandigheden geweest. Ik hoop echt dat dit niet wordt aangegrepen door zielige, verzuurde miemelaars om weer te gaan zeiken over introducties van universiteiten. Laat ze die eerst zelf maar eens meemaken voor ze er een oordeel over vellen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:02
Mabo
Mabo is offline
Het is erg vervelend dat zo'n gebeurtenis zo'n nare weerslag is op zo'n kamp. Maar het geeft wel aan waar de studieverenigingen mee bezig zijn. Dit is weer geen goede promotie. Het is niet de eerste die overleid op een intro.
Mensen worden overgehaald tot dingen die ze helemaal niet willen (en soms niet eens kunnen, maar daar niet altijd van op de hoogte zijn). Doordat ze zich laten meeslepen, maken ze uitgleiders die sommigen fataal word. Men moet elkaar niet zo opjutten maar de vrijheid geven aan wie wel en niet aan een onderdeel moet meedoen. het is onzin dat je dan niet volledig bent 'ingeweid'. Zulke extremiteiten doe je na zo'n intro niet meer (behalve dronken worden misschien) Als je alleen amar meedoed om het meedoen, en risico's te nemen ben je verkeerd bezig. Je mag best lol hebben, ook om elkaar, en een geintje mas best wat verder gaan, maar besef wel waarmee je bezig bent en neem geen onnodige risico's MET anderen!. Dat wordt dus wel gedaan. Er gaan mensen dood door het plezier van anderen die de nieuwe studenten graag zien lijden (dat hebben ze ook moeten doen)

Maar daarnaast is het ook zo dat sommige mensen kunnen zich zelf ook niet goed in de hand houden. Mensen uit kleine steden gaan sneller uit hun bol omdat ze nu eindelijk gaan leven in de grote studiestad, 'je bent student en dan mag (of moet) het, en trekken dat soms in het extreme.

Laatst is er ook weer een meisje van 15 overleden aan drugsbebruik. Je kunt best leuk feesten, maar het kan ook gezellig zijn zonder die troep. Het kan ook daar gebeuren dus; niet alleen op intro's. Toch blijft het allemaal erg dat er op deze wijze mensen van het leven worden berooft. Want het is ook maar de vraag of dat meisje er zelf voor koos, of dat ze het in haar drankje kreeg onbewust, of door een 'vriend(in)' (kom nou, neem er nou eentje, kan toch geen kwaad) door werd 'gedwongen', net zoals de dwangmatigheid bij sommige intro's die tot zulke excessen leidt.
Oud 24-08-2003, 16:06
Verwijderd
Valt het nou niemand op dat het hier helemaal niet gaat om de praktijken die altijd in verband gebracht worden met studenten?

Als er iemand overlijdt tijdens een brugklaskamp staat toch ook niet ineens de halve wereld te gillen dat het er daar zo ruig aan toe gaat?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:07
Alexander
Alexander is offline
Citaat:
Hmmm.. Ik betwijfel of het dat ooit geweest is. Misschien in de 13e en 14e eeuw, in de prille jaren van de universiteit. Maar aan de verhalen van mijn ex-natuurkundeleraar te horen, ging het er in zijn tijd (pakweg vijfendertig jaar geleden, nog in zeer oude stijl) toch echt even ruig aan toe als nu
Oud 24-08-2003, 16:07
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mabo schreef op 24-08-2003 @ 17:02:
*ratel*

ik heb nu ff geen tijd, maar kan iemand ff aan mabo uitleggen waarom zijn reactie echt te dom is??
Oud 24-08-2003, 17:13
The Queen
The Queen is offline
Citaat:
Mabo schreef op 24-08-2003 @ 17:02:
Het is erg vervelend dat zo'n gebeurtenis zo'n nare weerslag is op zo'n kamp. Maar het geeft wel aan waar de studieverenigingen mee bezig zijn. Dit is weer geen goede promotie. Het is niet de eerste die overleid op een intro.
Mensen worden overgehaald tot dingen die ze helemaal niet willen (en soms niet eens kunnen, maar daar niet altijd van op de hoogte zijn). Doordat ze zich laten meeslepen, maken ze uitgleiders die sommigen fataal word. Men moet elkaar niet zo opjutten maar de vrijheid geven aan wie wel en niet aan een onderdeel moet meedoen. het is onzin dat je dan niet volledig bent 'ingeweid'. Zulke extremiteiten doe je na zo'n intro niet meer (behalve dronken worden misschien) Als je alleen amar meedoed om het meedoen, en risico's te nemen ben je verkeerd bezig. Je mag best lol hebben, ook om elkaar, en een geintje mas best wat verder gaan, maar besef wel waarmee je bezig bent en neem geen onnodige risico's MET anderen!. Dat wordt dus wel gedaan. Er gaan mensen dood door het plezier van anderen die de nieuwe studenten graag zien lijden (dat hebben ze ook moeten doen)

Maar daarnaast is het ook zo dat sommige mensen kunnen zich zelf ook niet goed in de hand houden. Mensen uit kleine steden gaan sneller uit hun bol omdat ze nu eindelijk gaan leven in de grote studiestad, 'je bent student en dan mag (of moet) het, en trekken dat soms in het extreme.

Laatst is er ook weer een meisje van 15 overleden aan drugsbebruik. Je kunt best leuk feesten, maar het kan ook gezellig zijn zonder die troep. Het kan ook daar gebeuren dus; niet alleen op intro's. Toch blijft het allemaal erg dat er op deze wijze mensen van het leven worden berooft. Want het is ook maar de vraag of dat meisje er zelf voor koos, of dat ze het in haar drankje kreeg onbewust, of door een 'vriend(in)' (kom nou, neem er nou eentje, kan toch geen kwaad) door werd 'gedwongen', net zoals de dwangmatigheid bij sommige intro's die tot zulke excessen leidt.
ARGH! Als je even de rest van de posts had gelezen, dan had je kunnen weten dat het in dit geval niet gaat om een introductie van een studentenvereniging!! Het is de introductie van de universiteit, en dit kamp is toevallig georganiseerd door een dispuut, ja! Maar het is absoluut geen ontgroening... als het goed is, is het een leuk weekendje weg, en daar is inderdaad wel bier o.i.d.

En als het je bedoeling was om een algemene verhandeling te geven over de ontgroening van studentenverenigingen, dan had je even een nieuw topic moeten openenen... want door jouw post ontstaat weer de indruk dat het kamp waar dit meisje is overleden, onderdeel was van een ontgroening...

Dit is precies de reactie die voor de verkeerde ophef zorgt en het verkeerde beeld geeft!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja ach...Bekijk het van de zonnige kant. Er zijn toch genoeg studentjes. Dus we kunnen er best een paar missen.
Oud 24-08-2003, 17:28
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-08-2003 @ 18:21:
Tja ach...Bekijk het van de zonnige kant. Er zijn toch genoeg studentjes. Dus we kunnen er best een paar missen.
Hah hah hah

Wauw,wat ben jij grappig zeg, hou me vast
Oud 24-08-2003, 18:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 24-08-2003 @ 18:28:
Hah hah hah

Wauw,wat ben jij grappig zeg, hou me vast
Ja, goed he? Vond ik ook al.
Reageren

Regels voor berichten