![]() |
|
Verwijderd
|
Heeeeeeeee, heb net een nieuwe kast gekocht en ben er superblij mee !!!!!!!!!!!!
Hij was slechts € 125 incl. 3 fans!!! (best veel geld maar jah, heb je ook wel wat) Wat dan??? Nou 13 bays, waarvan 7x 3,5" en das echt super !!!! en nog veel meer om op te noemen, in iedergeval een topkast!!! Hebben meer mensen deze of hebben er ervaringen mee?? Wil graag horen !!! Meer info over deze kast Aopen vind je hier ! ('t is dus een Aopen) By the way, weet iemand een pakket voor een temp.meter voor in de comp. Dus wat je kan kopen en niet weer zelf hoeft te bouwen, want heb ik geen zin en geen tijd voor !!! Alvast bedankt (meld ook eff als je volgens jou een betere kast hebt) ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb de voorganger van de Aopen HX08, al een vrij oud kastje maar ben er nog steeds erg tevreden mee.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja, dan gelooft ie het niet
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/ttxp02.html
Ik heb daarvan de voorganger .. vraag me niet precies wat het is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je betaalt vooral zoveel omdat ie van aluminium is ipv staal. Niet vanwege een paar cheap-ass casefans. Toch ben ik van mening dat het nog steeds een goedkoop uitziende Chieftec is... ookal is ie net als mijn Lian Li van aluminium ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb btw deze staan: ![]() Ik weet het, net ff anders dan wat jullie allemaal massaal hebben.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wil iemand de vertaling van bienvenue a al lecture misschien hebben? Wiltine | 1 | 22-02-2003 13:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Verhalen & Gedichten |
de oma-moeder, een verhaaltje dat ik heb geschreven voor mijn buurmeisjes sunflouwer | 0 | 28-02-2002 18:22 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |