![]() |
|
Plaats al je vragen over HTML, PHP, Javascript, XHTML, ASP en soortgenoten hier.
Wil je PHP leren, ga dan naar www.php.net of www.phpfreakz.nl...
Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 13:00. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
voor HTML en CSS zie www.handleidinghtml.nl
als je het volgens de regels wilt doen: http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/ http://www.w3.org/TR/html401/ Offtopic: ps: die link naar phpfreakz werkt niet, moet je ff een spatie tussen zetten
Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 13:33. |
![]() |
|
Goed idee, ik zal hem sticky maken, ipv de MS Blaster sticky thread want dat weet iedereen nu wel.
Voor mensen die niet schuw zijn van Engels is www.w3schools.com een goede plek om HTML en CSS als referentie te gebruiken. Snel dingen opzoeken enzo, ik gebruik het vaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voordeel is dat je minder tijd hoeft te besteden aan het 'compatible' maken met browsers die de standaarden minder na leven (MSIE bijv), juist omdat het stricter gecode moet worden. Nadeel is dat je (veel) tijd moet besteden aan het maken van code die door de validator heenkomt. Maar als je één keer door hebt hoe je stricte code moet maken valt dit nadeel weg. Blijft er dus alleen maar een voordeel over om XHTML te leren ![]() PS: Misschien een idee om onder dit topic ook JavaScript te rekenen? |
![]() |
|
Eigenlijk bedoel ik met XHTML dat je ook meteen je layout met CSS moet doen (en dus niet met tables), rekening houden met Accessibility en eventueel met semantische markup.
Zie ook postje van Mark Pilgrim van vandaag.
|
Nog een tip voor mensen die veel met stylesheets werken: TopStyle. Vind het echt een heel fijn programma.
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Het Grote Links Topic RayMania | 30 | 27-02-2019 14:59 | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het grote boerka-topic Love & Peace | 500 | 22-12-2006 21:26 | |
Software & Hardware |
vraagje over Kazaa lucy48 | 2 | 29-08-2003 13:12 | |
Games |
Het grote Uplink topic --> High tech computer crime Verwijderd | 10 | 07-02-2003 07:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijn Topic #2 Verwijderd | 285 | 20-04-2002 15:39 |